Koreantürk Kore Dizileri

Koreantürk Kore Dizileri

üye alımı kapalıdır. koreantürk beta android uygulaması 2.0 çıktı! güncelleyin!

City Hunter 8.Bölüm23 Nisan,Pazartesi

BİZE DESTEK OLMAK İÇİN CHOPSTICK SİPARİŞİ VEREBİLİRSİNİZ

Bu içerik ile ilgili etiketler;City Hunter 8.Bölüm, City Hunter 8.Bölüm izle, City Hunter 8.Bölüm kore dizisi izle, City Hunter 8.Bölüm asya dizileri, City Hunter 8.Bölüm kore dizisi, City Hunter 8.Bölüm HD İzle

  • esma

    dizinin sonundaki müziği biliyormusunuz

    • sema

      city hunter-suddenly :)

    • sena

      suddenly

  • yagmur

    Le Min Hoo nun omzu çok kötü oldu ya her dokunuşlarında içim gittii bide savcı duvara itti ya omzunu off :((

  • Minozz aşkıı

    ya sürekli takılıyoo nasıl izliycem benn :( :( ama harika dizii

  • esma

    bu bölüm süpermiş

  • Ceyda

    Savcıdan nefret ediyorumm. Gerizekalı adam şerefsiz ya

    • KoreCAN

      Niye canım gayet hoş bence

  • acisizvasabi

    savici da beni benden aldi ha. lee min hoo kadar karizma adam

  • elif

    bu bölüme de yorum yapmadan olur mu offf o ne sondu yaa bayıldım resmen

  • kubra

    hironaa nana

  • KWM

    nana onu vurma! beni vur!!

  • Gamze çiçek

    çok güzel bir dizi keşke daha önce izleseymişim :)

  • ezgi

    nana nasıl vuruldu kaçıncı bölüm

  • cansuu

    le min ho ile kore sevdam başladı sonra bissürü dizi izledim ama 30 kerede izlesem bu dizinin verdiği heyecan bitmiyor.1 numaralı dizim asla değişmez oyuncular senaryo müziklermüthiş .kesinlikle izlenmeli.

    • edaa

      Aynen cook heyecanlı bi dizi benimde 1numaralı favorim leeminho hastasıyım yaaa cokk tatlı

  • h@cerk@r@muklu

    kız başına bir erkeğin evine gidince tam öptü öpecek derkene oğlanın babası arıyormuş demekki :))))))))))))

  • h@cerk@r@muklu

    en heyecanlı anlarda çalan telefonlardan nefret ediyorum.bir kere sessizde olsa nolurduuuuuuuuuuu

  • dilara

    arkadaş bu nasıl dizidir ya heyecandan kalbil durcak bigün, nasıl bi son o öyle , bu diziyi hep ertelemiştim şuan neden erteledim diye kendime kızıyorum tek kelimeyle harika :)

  • Ceren

    aigooo (umarım doğru yazdım) çok heyecanlı bittiii

  • h@cerk@r@muklu

    lee min ho seni seviyorum(kendi adıma). lee min ho seni seviyoruzzz(tüm minozların adına).

  • h@cerk@r@muklu

    55:18 de çalan bi şarkı var bulamıyorum lütfen biri bana yardım etsinnn

    • sonsehyun<3

      Lonely Day – J Symphony banada 52. dakikadaki gerek yardımcı olursanız :)

      • h@cerk@r@muklu

        suddenly

  • vefakhj

    ya acaba ne olacak diger bölümünde.çok heyecanlı bitti. umarım kızada minhoyada bir şey olmaz. sagolun bu eşsiz diziyi bizlerle buluşturdugunuz için

Facebook

Twitter

kore dizileri

www.koreanturk.com - Tüm Hakları Saklıdır. 2009-2015
kore dizileri- kore dizileri izle- Bize Ulaşın