Korean Türk Twitter Sayfası ÜYE OL FORUM
<div style="background-color: none transparent;"><a href="http://news.rsspump.com/" title="rsspump">news</a></div>




Destek Reklamımız İçin 20 Saniye Bekleyiniz...


|

GD Star Rating
loading...

Empress Ki 3.Bölüm TÜRKÇE ALTYAZILI! Çevirmenlerimiz Ksenon & annemert & kimyoncuk’a teşekkür ederiz. Emeğe saygı için bir yorum lütfen.

Empress Ki 3.Bölüm, Oy ortalaması: 4.9 | Oylama sistemi: 5li sistem | Atılan Oy: 148
Part/Alter.

Etiket: Empress Ki 3.Bölüm, Empress Ki 3.Bölüm izle, Empress Ki 3.Bölüm kore dizisi izle, Empress Ki 3.Bölüm asya dizileri, Empress Ki 3.Bölüm kore dizisi, Empress Ki 3.Bölüm HD İzle






  • İsminiz
    E-Posta Adresiniz (Paylaşılmayacaktır)
    Yorumunuz

  • jihye
    19 Şubat 2014

    Süper bi dizi ya o kadar akıcı ki ve konuyu hiç uzatmamışlar harika..
    Çevirmenlerin,emeği gecenlerin de ellerine sağlık :)

  • masal(sjk)
    18 Şubat 2014

    bu dizi ne güzelmiş ya koryo kralı tam bi kral valla o ne bağıtıştr o beni çok etkiledi doğtusu tabiki halkını düşünecek sevdi onu bu yuan prensi daha büyümemişya ama insanın bi acıyası gelyo ama ne oluyoda kız yuan prensiyle evleniyor acaba öbür bölümleri izemek izterdim ama okul beni bekler bu arada çeviri için çok çok teşeürler

  • Gong Yoo
    29 Ocak 2014

    10 numara muhteşem.

  • esra
    26 Ocak 2014

    teşekkürler…:)

  • hilal
    19 Ocak 2014

    Çeviri için teşekkürler…

  • Mert
    18 Ocak 2014

    Suan prensi warior beak Dong So filminde baş rol oynuyor.

  • deryaist
    18 Ocak 2014

    dizi çok güzel teşekkürler :)
    Sungnyangı koryo kralıyla yakıştırdım ama . yuan prensine bayıldım :D sümsük ya çok tatlı :)

  • MLK
    06 Ocak 2014

    Emekelriniz icin saolun harika bir bolumdu :)

  • miss
    30 Aralık 2013

    Anlamıyorum koron ,yuan hangi ülkeler acaba. joseon dan hiç bahsedilmiyo zaten kıyafetlerde çok farklı.

    • maho
      30 Aralık 2013

      ilerleyen bölümlerde yorumları oku her şeyi anlarsın
      dedelerini bile he he

    • Kim
      02 Ocak 2014

      Bunlar joseondan önceki dönemler. O yüzden farklı kıyafetleri felan.

  • peloş
    25 Aralık 2013

    tek kelimeyle muhteşem ötesi…..

  • küübraaa
    24 Aralık 2013

    BU DİZİ TARTIŞMASIZ… MÜKEMMEL YANİ…. SÜPER YA… NASIL BAŞLAYIP SONU NA GELDİĞİMİ ANLAMIYORUM… KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM TARİHİ DİZİ SEVMEM DİYE DÜŞÜNEN VAR SA BU DİZİ İLE TABULARINI YIKABİLİRLER… ÇEVİRİLER İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :))

  • yunus orgi
    24 Aralık 2013

    ellerinize sağlık çok güzel olmuş :) ama şimdi gel gör ki bu adam yuan prensi olsun yuan a yazık yani çocuk bu yaa :D

  • Ghost Rider
    07 Aralık 2013

    Heyecanlı Bölümdü :D

  • nazoş
    02 Aralık 2013

    hep koryo prenslerini yuan koruyordu .bu dizide de tam tersi olmuş.

  • nazoş
    02 Aralık 2013

    bir ksadın ve asker kızı olarak en çok empress chun chu yu ve de empress kiyi beğendim.ja myung go yu da.

  • nazoş
    02 Aralık 2013

    teşekkürler.

  • deryam
    02 Aralık 2013

    hakikaten çok güzel……. yuan prensinin salak hallerine koptum.. ama tarihi de olsa yine bir kore klasiği oluyor ve kız erkek kılığındayken aşık oluyorlar.. bu adamlar niye bu senaryoya meraklı anlamadım.. neyse oyuncular ve hikaye götürüyor zaten.. elleriniz dert görmesin..

  • ja myung goo
    28 Kasım 2013

    bu kdaar sümsük bır prens olabılırmıı çok sınır oldumm..!!!!!

  • kartal
    16 Kasım 2013

    güzel

  • ipek
    14 Kasım 2013

    Haji won u özlemişim…

  • NuR
    14 Kasım 2013

    Tesekkür ederim

  • aysen
    10 Kasım 2013

    tesekkürler

  • rheyzz
    10 Kasım 2013

    muzigide cok guzeldi sonda calan muzik emekleri icin tesekkurler cevirmenlere

  • talha
    10 Kasım 2013

    işte gerçek bir dizi herkeze öneririm

  • abcdef
    09 Kasım 2013

    Dizi süper devam ediyo.. 4. bölüm daha heyecanlı görünüyo..
    Ksenon & annemert & kimyoncuk ellerinize sağlık,keyifle izledik.

  • nhvh
    08 Kasım 2013

    bence o kral prense kötü davranmamalı

  • zeli
    08 Kasım 2013

    çevirmenlere ve sitemize çok teşekkür ederim yine harika bir bölümdü.umarım çevirileri çabuk gelir

  • birgül
    08 Kasım 2013

    TEŞEKKÜRLERRRRR.

  • BİRSEN DEMİR
    08 Kasım 2013

    çokk teşekkürlerr:))

  • Azula
    08 Kasım 2013

    Ceviri icin cook tesekkürler ve ellerinize cok cok saglik ^^

  • tarcin
    07 Kasım 2013

    Neden prensle olan sahneler daha cok ben kralla olsun istiyorum.

  • Kore23
    07 Kasım 2013

    Ya bu yuan prensine bayılıyorum.O korkak hareketleri var ya adam süper rol yapıyor.Kral Sungyang“a sarılırken ki tepkisi bir harikaydı.Birşey soracağım yuan prensi Sungyang`dan lazımlık istiyor( afedersiniz ama) çişi geliyor çeviride doğa çağırıyor deniyor bunu anlayamadım .Anlayan varsa bana anlatıversin.Çevirmenlerimiz Ksenon & annemert & kimyoncuk’a teşekkürler.

  • Emel
    07 Kasım 2013

    Bis sorcam prens anladimi kiz oldugunu daha anlamdimi???

  • büşranur
    07 Kasım 2013

    ah ha ji won ah bir oyuncu her oynadıgı dizide neden harika olmak zorundaki gerçekten ayakta alkışlıyorum senin her dizi ve filmini izledim harikasın ha ji won unni <3 hele ilk izledigim kadın polis damo dizisindede süperdin seni seviyorum…

  • nlgn
    07 Kasım 2013

    harika bir bölümdü çevirmenlere teşekkürler

  • nlgn
    07 Kasım 2013

    50 bölümlük bir diziymiş uzun diziler her ne kadar beni baysada güzel devam ederse süper izleriz((:

  • gülizar
    07 Kasım 2013

    oyuncular güzel kostümler güzel ostlar güzeel konuyu anlatışları görsellikde güzelama ben kralın hastasıyım yaaa..

  • karadom
    07 Kasım 2013

    hernekadar dizinin kritik yerini basta göstermelerine uyuz olsamda daha evvel takip ettigimiz dizilerden kraliçe ki farklı bulsamda emeği geçenlere teşekkürler :)

    • haso
      07 Kasım 2013

      vaaay kara dom dom memnun oldum bende; haso ;))))))))))))))

  • esra
    07 Kasım 2013

    çeviri için teşekkürler emeğinize sağlık harikasınız koreantürk ekibi..

  • nazoş
    07 Kasım 2013

    emeği geçenlere teşekkürler.

  • havva
    07 Kasım 2013

    yaşasınnnnnnnnnnn çeviri gelmiş çok teşekkürler :)

  • Kore23
    07 Kasım 2013

    Ayy dizimin çevirisi gelmiş.Çok teşekkürler emeğinizden dolayı, beklerken dokuz doğurduk ama her halükarda geldi nomu nomu kamsammida.

  • deniz
    07 Kasım 2013

    Dizi 50 bölüm olacakmış. Beklemeside zor olacak.

  • sule nur
    07 Kasım 2013

    süpeeeeeeeeeeeerrr bi dizi

  • rekid
    07 Kasım 2013

    tempo düşmeden gidiyor çeviri için teşekkürler

  • kemal
    07 Kasım 2013

    tesekkurler

  • ayhan
    07 Kasım 2013

    muhteşem bir dizi arkadaşlar biliyormusunuz acaba kaç bölüm inşallah uzun bölümdür koretürk ekibine çok çok teşekkürler

    • Asya4
      07 Kasım 2013

      Bildigim kadar 50 bölüm olmalı yani uzun soluklu iyi seyirler

    • zleehakt
      07 Kasım 2013

      50 bölüm olacak ama +10 yazan yerlerde var. bazıları uzayabilir, bazıları ise özel bölümler olabilir diyorlar. bekleyip göreceğiz.

    • Ece
      07 Kasım 2013

      50 bölüm diye söylentiler duydum ama emin değilim

    • rey han
      07 Kasım 2013

      geleleim diziciğime: kaç bölüm olduğunu bilen varsa 50mi 10mu bir zahmet cevap verebilirmi efendim ?

  • gül
    07 Kasım 2013

    Teşekkürler prens rolündeki oyuncunun ismi lütfen..

  • deniz
    07 Kasım 2013

    Bu dizi gerçekten güzel. Çeviriyi yapan arkadaşlara teşekkürler..

  • nrdn
    07 Kasım 2013

    guzeldı kolay gelsın…

  • tülin
    07 Kasım 2013

    süper bir tarihi dizi ,inşallah çeviriler hızlı gelir…teşekkürler koreanturk

  • gizem
    07 Kasım 2013

    tam yatayım artık dıyordumki bi baktım çeviri gelmiş yaa süpersiniz siz :) teşekkürler emeğinize sağlik..

  • Naz
    06 Kasım 2013

    dayanamıcam çevirisiz izliyorum artık çeviri gelsin lütfennn,figting çevirmenler ^^

  • Bukoze
    06 Kasım 2013

    müthiş bir dizi izlemeyen kalmasın:))

  • mine
    06 Kasım 2013

    karnıma ağrı girdi çeviri gelmeden izlemeyeyim diye kendimi tutmaktan =I

    • mine
      06 Kasım 2013

      ve…vee….veee….izliyorummm….dayanamadııım =(

    • hasibe
      06 Kasım 2013

      izle ablacım izle. birde türkçesi gelince izlersin;)))))))))))))))

  • Gülminho
    06 Kasım 2013

    Heycanla ceviriyi bekliyorum, cevirmenlerin ellerine kollarına sağlık^^

  • Kore23
    06 Kasım 2013

    Ne olursunuz çeviri sizleri çok seviyoruz çeviride olmadan az çok anlıyoruz ama hafif te mal mal bakıyoruz..Şimdiden klavyeye basan elleriniz dert görmesin.Teşekkürler.

  • deniz
    06 Kasım 2013

    Çok güzel bir dizi.

  • eliff
    06 Kasım 2013

    çeviri lütfennn

  • durdane
    05 Kasım 2013

    Çokkkkkkk güzel ya.biran önce çevirisini bekliyorum.ben sunyang ile yuan prensini çok yakıştırıyorum.diğer bölümlerini sabırsızlıkla bekliyorum :)

  • Şebnem
    05 Kasım 2013

    Huizong bu pısırıklıkla ileride nasıl imparator olacak acaba.Davranışları adamı gülmekten öldürüyor.Ki Jaho ,kızını buldu,bakalım açıklayacak mı?Kral Wang Yu ile Sughyang tekrar karşılaştılar.Çok güzel bir dizi çeviri için şimdiden teşekkürler,kolay gelsin.

  • 34gizem
    04 Kasım 2013

    yine harika bölümdü bakalım diyer bölümde nelerr olcak .. yuhan prensi anlamışa benziyo kız olduğunu .. :D umarım çabuk gelir çeviriler ..şimdiden tşklr. FİGHTİNG

  • adoş
    04 Kasım 2013

    kumağoooooo sarane….

  • huzun
    04 Kasım 2013

    korya kralını oynayana bayılıyorum zaten ama burda ayrı bir süper oynamış kız zaten apayrı süper ötesi bir film kesinlikle kore filmi tarihi yada hepsi içinde ilk 5 te kesin olmaz böyle bir dizi çevrim öncesi ve sonrası izliyorum ..heyecan dorukta yuan kralı farketti herhal kız olduğunu ya bakalım .kız yapacak onu kral gibi koruması o olunca…

  • mine
    04 Kasım 2013

    Süper dizi olmuş ben de ha ji won ne zaman dizi çevirecek derken geldi şansıma:)konusu herşeyi süper kısaca tarihi dizilerin hastasıyımmmm:)

  • havva
    04 Kasım 2013

    offffffff süper bi bölüm yine heycanla çeviriyi bekliyorum :)

  • @Ulush91
    04 Kasım 2013

    Yine cooooook güzel bir bölümdü bayildım yaaaa yarin cabuk gelsin

  • havva
    04 Kasım 2013

    ya böyle güzel bir kızı nasıl erkek oldugunu sanırlar .ama güzel gibi .çeviri gelirse artık.izleriz güzel çevirmenler :)))))))))))))99

  • Kübra
    04 Kasım 2013

    ayyy en sevdiğim dizi gelmiş teşekkür ederim koreantürk.. <3

  • şebnem
    04 Kasım 2013

    bu diziyi çok beğendim:)teşekkürler koreantürk:)

  • Kore23
    04 Kasım 2013

    Ayy bu bölüm çok heyecanlı.Orijinal dilde baştan sona izledim umarım çevirisi jet hızıyla gelir.Müthiş bir dizi.Çevirgenler FİGHTİNG.

  • kardelen59
    04 Kasım 2013

    cok hosuma gitti tarihi dizileri zevkle izliyorum iki yildir kore dizilerine meraksardim insallah cabuk gelir cevirisi emegi gecen herkese tesekkür ederim bu benim ilk yorumum

  • döndü
    04 Kasım 2013

    çevrilir tabi burası koreantürk canım

  • Bahar
    04 Kasım 2013

    umarım çabucak gelir çevirisii :) bu diziye bayıldım :) teşekkürler koreantürk :)

DİĞER
Magazin Haberleri
En Sevilen Diziler
    bakımda
En Sevilen Filmler
    bakımda
Koreantürk Alexa