Korean Türk Twitter Sayfası ÜYE OL FORUM
<div style="background-color: none transparent;"><a href="http://news.rsspump.com/" title="rsspump">news</a></div>


GD Star Rating
loading...

Empress Ki 4.Bölüm TÜRKÇE ALTYAZILI! Çevirmenlerimiz Ksenon & annemert ‘e teşekkür ederiz. Bunca emeğe bir yorumu çok görmeyelim.

Empress Ki 4.Bölüm, Oy ortalaması: 4.9 | Oylama sistemi: 5li sistem | Atılan Oy: 193
Part/Alter.

Etiket: Empress Ki 4.Bölüm, Empress Ki 4.Bölüm izle, Empress Ki 4.Bölüm kore dizisi izle, Empress Ki 4.Bölüm asya dizileri, Empress Ki 4.Bölüm kore dizisi, Empress Ki 4.Bölüm HD İzle






  • İsminiz
    E-Posta Adresiniz (Paylaşılmayacaktır)
    Yorumunuz

  • vefa
    06 Eylül 2014

    bu diziyi anlatmaya hiçbir kelime yetmez sadece şunu diyebilirimki mükemmel….

  • sude
    01 Haziran 2014

    51. dkkada bi asker ölürken ters takla atarak ölüyo yaa;))) cidden çok gerçekci bi ölüm ;D

  • nazlı
    22 Mayıs 2014

    yaa böyle bir dizi olamaz mükemmelden öte bişey

  • eces
    07 Mayıs 2014

    uzun diye baslamaktan cekindim ama suanda resmen her bolum oyle suruklediki beni basindan kalkamiyorum..kesinlikle cok kaliteli ve surukleyici bir dizi..herkese tavsiye ederim.cevirmenlerin ellerine saglik.

  • elif
    02 Mayıs 2014

    bu diziye bu oylar az bile…………

  • shoriwa
    16 Mart 2014

    bu bölüm beni ağlattı.. çok tereddütlü başladım diziye ama sürüklendim resmen. işim gücüm var ama kalkamıyorum başından dizinin. kaliteli ve oyuncuklar çok samimi. düşünen varsa kesinlikle tavsiye ederim izleyin.

  • Cihat
    11 Mart 2014

    Yaw kardeşim cengizhan Türk değil Moğol Moğollarla Türkleri bir tutmayın girin 2 dk bakın internetten vura vur gıra gır gitmişiz zamanında

  • btterfly
    23 Şubat 2014

    yeminlen sinirden elim ayağım titriyor ayy şu lanet prens bozuntusu imparator olacak kılıç tutmayı bilmiyor birde utanmadan dedem cengizhan beni koruyor demz mi deden orda olsa önce seni öldürür öyle zannettiğin gibi seni koruyacak türden biri değildi yawrum vicdan merhamet gibi duyguları yoktu tarih öyle gösteriyor yani hayır o değilde ben hala koryo kralını düşünüyorum gecenin ilk yarısı onu izlemekle geçti bundan sonrasıda onu düşünüp üzülmekle geçecek anlaşılan .sya nerden onun yanına verdin kızı off :'(

    • Yamtar
      07 Mart 2014

      Keşke koreliler Moğolları bu kadar küçük düşürmeseydi. dizide korkak olarak gösteriliyor.

  • btterfly
    23 Şubat 2014

    şuan diziyi durdurdum bitmesini bekleyemedim biri bana cevap versin lütfen o en en baştaki sahne gerçek miydi bu bölüme kadar ilk başta kiminle evleniyor kimi terkediyor diye düşün düşün kafayı yiyordum ki prensin çocukça hareketleri herşeyi hatırlamamı sağladı :( kahretsin!! ne yani koryo kralı dururken kendi öz kralını terkedip onun bunca yıldır çektiği acılara sebep olan ülkenin başına gelin mi gidecek az gurur olsun be off çıldırabilirim yani dizilerde ikinci adama haksızlık yapıldığını gördüm lakin bu ne ya ?! az vicdan .ss

  • masal(sjk)
    19 Şubat 2014

    yuan prensınin cengiz han bağlantısı olsa bile bu dizide koryo kralını tutyorum ama sanki ülkeme ihenet ediyom giibi geliyor ama oyunculuklar ve senaryo harika çok güzel ilerliyor sıkmadan dozunda çeviri için teşekürler

    • oh ha nii
      27 Nisan 2014

      ne alaka ülkeme ihanet ? farkındamısınız bu dizi ve türklerlede ilgisi yok yuan imparatorluğu bu azcık araştır istersen..

  • aysel
    16 Şubat 2014

    çok mutluyum ya uzun zamandır böyle güzel dizi izlememiştim…dahada mutlu olduğum konu diziyi sonradan izlemem ben diziyi yayın zamanında takip etsem dayanamazdım o yüzden diziyi kore ile aynı anda takip edenlere üzüldüm :))

  • Young-Hyunn
    15 Şubat 2014

    Çok keyifli bir dizi ve çok güzel özellikle yuan prensine bayıldım çok komikk yaa:D

  • Gong Yoo
    29 Ocak 2014

    cok süperdi yine..10 numara ….hele at binerken prensin sungnyang a bakışı..bittim..kralın rüyasına da öldüm…teşekkürler kt

  • Gong Yoo
    29 Ocak 2014

    muhteşem bi dizi.. insanı alıp götürüyor..çeviri için teşekkürler

  • nedim
    27 Ocak 2014

    ksenon ve annemert teşekkürler :)

  • esra
    26 Ocak 2014

    teşekkürler…ay şu yuan da ne mıy mıy çocuk gibi…

  • hilal
    19 Ocak 2014

    Hangi ara bölümler bitiyor anlamıyorum( o kadar akıcı bir dizi ),çeviri yapan elleriniz dert görmesin. ^^

  • Symbolic
    08 Ocak 2014

    Gerçekten güzel bir bölümdü ancak yorumlarda çok büyük bilgi kirliliği gördüm. Cengiz Han Türk değil moğoldur. Moğol Türkü diye bir şey yoktur. Moğollarla Türkler ayrıdır. Türk ve moğol ortak ırkı Tatarlardır. Cengiz Han'ın annesinin bir Türk olduğu düşünülmektedir. Ancak soy babadan geçer. Temur Türk ismi değil moğol ismidir.

    • hunterelus
      27 Ocak 2014

      soyun babadan geçtiğini kim söylemiş

  • peloş
    25 Aralık 2013

    özellikle de cengiz hanın ismi geçince çok mutlu oldum moğol türklerinin korkusuz kahramanıdır….yalnız general bayana üzüldüm vurun abalıya misali sürekli dayak yiyor yaaa…ama muhteşem bir dizi

    • kamberler
      25 Aralık 2013

      Sayın Peloş, Moğollar Türk değildi. Adı üstünde Moğol'du. Pek çok Türk devletini de istila etmişlerdir. O dönem Moğollar Türklerin bir numaralı düşmanıydı.

  • küübraaa
    25 Aralık 2013

    yuan kralı ve koryo kralı kesinlikle sungyangın kız olduğunu anladılar tabi gay değilseler anladılar da :))

  • küübraaa
    24 Aralık 2013

    BU NASIL BİR DİZİDİR YAHU… OYYY … :)) ÇEVİRİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :))

  • yunus orgi
    24 Aralık 2013

    valla normalde tarihi izlemezdim aa bundan sora izleyecem herhalde :) çevirmen arkadaşlar ççooookkk tşkler :)

  • kübra94
    14 Aralık 2013

    o kadar dizi izledim ama tarihi dizilerin de yeri ayrı gerçekten.bu dizi fazla kalmaz trt de de çıkar bakın görün :) çünkü uzakta olsa ucu bize dokunuyo.bu isimleri duymak gerçekten çok hoşuma gitti :) korelileri seviyorum <3 çeviri için teşekkürler :)

  • özlem
    12 Aralık 2013

    Süper dizi bu bölümde çok güzeldi. Bu dizi kaç bölüm bilen var mı?

    • kübra94
      14 Aralık 2013

      50 bölüm diye biliyorum özlem .

  • Ghost Rider
    07 Aralık 2013

    Bayan komutanın Tekrardan İradesine hakim olması Çok iyi oldu :)

  • Ghost Rider
    07 Aralık 2013

    Hhahahahh çok komedi bölümdü ya :D

  • bella
    20 Kasım 2013

    Anlayamadim neden Cengiz Han turkiye ile bagli? Cengiz han Mogolistanin Han. Tarihi mi degistiyor msn ? Bana cok degisik geldi sana bunu soyleyim defim

    • ahsen
      10 Aralık 2013

      tarihi koreliler kendilerine göre anlatıyorlar olsa gerek… cengiz han türktür… türklerin atasıdır…

  • NuR
    14 Kasım 2013

    Tesekkür ederim

  • Azula
    14 Kasım 2013

    Cok tesekkürler ceviri icin ve ellerinize saglik ^^

  • Yasemin
    13 Kasım 2013

    yeni başlayan dizi seyretmeyecektim çeviri ve yeni bölüm beklemek çok zor insan meraktan ölüyo sanki harika bir diziymiş zaten tarihi dizi hastasıyım oyuncularda çoğu tanıdık kimi muhteşem kraliçede oynadı prens savaşçıda oynadı nyang damo da o da harika çevirmenlere çooook teşekkürler elinize sağlık.

  • Yok Ki
    12 Kasım 2013

    Ji Chang Wook 'u daha önce Warrior Baek Dong Soo dizisinde başrolde izlemişim meğer.Empress Ki dizisinde gördüğümde tanıyamadım ilk önce ama iyi biliyor ve çok da seviyordum bu mimikleri.Tanıyamadım çünkü şimdi fiziksel olarak daha zayıf ve naif bir görünümde(HOOOŞ). Warrior Baek Dong Soo dizisinde sadece karşısındaki oyuncu Yoo Seung Ho 'yu başrol sanmıştım ki kızları bile kıskandıracak bir güzelliğe ve karizmaya sahiptir dizilerde.Böylesine güçlü bir oyuncu karşısında ilk başlarda biraz homurdandım bile kaba saba diye.Ama ilerleyen bölümlerde kalbimi de fethetmişti.Oyunculuğu çok nefis.Onu daha önce keşfetmiş olmak hoşuma gitti.Lee Min Ho 'ya rakip olacak bu gidişle tabi doğru dizi tercihlerine devam ederse

  • Maya38
    10 Kasım 2013

    Bayıldım diziye.zaten ha jin won benim için korenin en iyi aktrisi onu izlemek ayrı bir keyif, bir de frozen flo.deki kralım var adamın ses tonuna müthiş. Tek sıkıntım yeni bölüm beklemek. İlk defa bu kadar uzun bir dizi izleyeceğim. İzlemek isteyenlere tavsiye ederim aksiyon hiç bitmiyor. Çeviri için çok teşekkür ederim.

  • aysen
    10 Kasım 2013

    ellerinize saglik

  • Yağmur
    10 Kasım 2013

    içim parça parça oldu bu nasıl bir dizidir arkadaş yaaa.

    • cev her
      10 Kasım 2013

      yağmurcum daha 46 bölüm var ne yapacaz yaaaa

  • osman
    10 Kasım 2013

    biraz uykudan sonra bir göz atayım dedim. dedem bile benim kadar uyumuyor herhalde,

  • rheyzz
    10 Kasım 2013

    evet uzun zamandir boyle tarihi dizi yoktu uzun soluklu tek kelimeyle muhtesem cevirmenlere cok tesekkurler

  • aygün ayyıldız
    09 Kasım 2013

    ben çok uzun süredir koreantürkün üyesiyim….tüm sevdiğim tarih dizilerini -empres ki….takip etiğim dizilerden bir tanesi…..bence muhteşem bir yapım…..herkesin ellerine saglıklık…..yetkililere,çeviri ekiplerine ve sevgli karpatiyaya çok çok teşekkürler….takip açısından dizilerin -çevirisi ve hemen eklenmesi çok güzel-bence tarih dizilerini daha sık takip edilmeli ve diziler türlerine göre olmalı değil mi sevgili karpatya…. koreantürk ailesini seviyoruz-başarılar ve saygılar…

  • arbüveyu
    09 Kasım 2013

    senaryo harika, kostümler harika, oyuncular harika, dönem dizisi olamsida cabasi… baska ne diyeyim ki!

  • arveyubü
    09 Kasım 2013

    dönem dizisi, senaryo harika , kostümler harika, oyuncular harika… baska ne diyeyim ki!

  • Bukoze
    09 Kasım 2013

    Lütfen bu dizinin çevirisine öncelik verin süperrrr bir dizi:)Çeviri için cok teşekkürler…..

  • abcdef
    09 Kasım 2013

    Komedi, dram, aksiyon hepsi var.. güzel bir bölüm daha izledik..
    Ksenon & annemert ellerinize sağlık.

  • nlgn
    09 Kasım 2013

    harika bir dizi inkar edilemez çeviri için teşekkürler

  • hilal
    09 Kasım 2013

    öncelikle teşekkürler çeviri için tarihi diziler bi başka oluyor konusu güzel tek merak ettiğim sungnyang ın kız olduğunu öğrenince kral ve prensin yüz ifadeleri:) uzun soluklu bir dizi herkese iyi seyirler.

  • hacin
    09 Kasım 2013

    Güzel bir diziye benziyor, çeviri için teşekkürler!

  • anubis
    09 Kasım 2013

    çok iyi gidiyor şimdilik umarım daha sonra saçmalamazlar. çeviri için teşekkürler koreanturk ekibi. ps: prensin tipi hareketleri herşeyi çok sevimli:)

    • olacak
      09 Kasım 2013

      e elli bölümü neyle dolduracaklar canım : biraz saçmalık biraz şu biraz bu işte öyle devam edecek :))))))))))))))))))))) yani

    • anubis
      10 Kasım 2013

      aşırıya kaçmadıkları sürece izlenir:) birden güzel ve hızlı başladılar beklentiler yükseldi tabi bakalım neler olacak.

  • mine
    09 Kasım 2013

    fragmanı görünce daha fena oldum ben yaa haftaya kadar nasıl bekleyeceğim şimdi….=(

  • Zafer Öner
    09 Kasım 2013

    Bismillah ile;Geçen bölümlerin birine üç-beş satırcık yazdım,teşekkür ettim.Ama, adres yanlış, empress başka bir empress imiş. Demiştim ki;diyorsunuz ki ne kadar çok yorum, o kadar hızlı çeviri. Elbetteki yanlış değıl, Ama benim açımdan bakıldığında -ECİK EKSİĞİ VAR- darılmaca yok. Hem şaka hemide ciddi söylüyorum.Şimdi netice: Ne ladar hızlı çeviri okadar çok teşekkürler.Saygılarımla, Başarılar dilerim. Z. Öner

    • storm
      09 Kasım 2013

      Önceki yazdığınız yoruma da aynı yanıtı vermiştim fakat tekrar yazayım. Ne kadar çok yorum o kadar hızlı çeviride bahsi geçen yorumların çeviriden önce ya da sonra olması bizler için farketmez, yeterki en azından bir teşekkürü çevirmenlerimize çok görmeyelim. Dizinin çevirisi hakkında ise İngilizce altyazıları oldukça geç çıkmakta sonuçta ingilizce altyazı olmadan çevirmenler cümleleri kafalarından uyduramazlar. Bu noktada çevirmenlerimizin yapabileceği bir şey yok, İngilizce altyazı geldiğinde olası en hızlı şekilde sizlere ulaştırılmakta.

  • seli
    09 Kasım 2013

    süperdi, süperdi, ellerinize yüreyinize saglik.

  • gülizar
    09 Kasım 2013

    yine çok güzel bir bölüm izledik heyecanı bol görüntüler süperdi şimdi düşünüyorumda 50 bölüm nasıl geçer diye haftanın hergünü yayınlansa ne güzel olurdu :))

  • uydur muyorum
    09 Kasım 2013

    4 mesaj nasıl gitti ben anlıyamadım bu bilgi sayar yanlış saydı aman aman

  • Yok Ki
    09 Kasım 2013

    Ne çabuk,bu ne hız !Baktım daha 12 saat olmuş alt yazı isteğim.Bakın kendimi bir şey sanacağım .Bu kadar şımartmayın bizi.İsteklerim çoğalır sonra,şımarırveriririm . İşin neşe tarafı bu.Dilinize ,zihninize,emeğinize sağlık.ÇOOOOK TEŞEKKÜRLER:)D Yorgunluğumun üstüne sayenizde keyifle dinleneceğim

    • uydur muyorum
      09 Kasım 2013

      ha ha ha ( !)

  • yurdagül
    09 Kasım 2013

    emeğinize sağlık teşekkürler

  • fatma
    09 Kasım 2013

    harikaydii yaaaa bu kia bayiliyorum aksiyonda bir numara …. bence su siralarda yayinda olan en güzel dizilerden biri. bu arada Cengiz han ve temur adi geciyor kore dizisinde türk adi duymak insani cok heyecanlandiriyor …. gerci düsmanliklarimi var yoksa sonra dostmu olacaklar pek anlayamadim ama olsun….. Cengiz han demeleri bile hosdu…. emegi gecen herkese cooooooook tesekkürler.. sizi cok seviyoruz koreantürk ekibiii

    • Sea
      09 Kasım 2013

      evet haklısın ama cengiz han türk değil, timur türk

    • fadime
      09 Kasım 2013

      yapma !! cengiz han ımı benim bildiğim amca oğlumuz ola bilir. cengiz cim çoooooooooook yakmış yıkmış ama yapacak bişe yok sea :)))) cengiz han türk! timur tam atamız. ya şöyle düşün timur iyi zeki türk . cengiz kötü ama oda türk

    • Sea
      09 Kasım 2013

      ben bunu kendi fikirlerime dayanarak söylemiyorum ki ama tarihçi hocalarımın hepsi de aynı şeyi söylediler moğollar türk değil ama zamanında uygur türklerinin kültüründen fazlaca etkilendikleri için türk kültürünün birçok özellğini almışlar o kadar. Yoksa Cengiz han kötü biri olduğu için söylemiyorum fadime ;)))

    • Sea
      09 Kasım 2013

      Cengiz han kötü olduğu için türk değil demiyorum ki tarih hocalarımın hepsi aynı şeyi söylemişlerdi -moğollar türk değil ama timur türk diye- moğollar uygurlar döneminde uugurların kültüründen çok fazla etkilendikleri için türklere ait birçok kültürel özellik kazanmışlar ve uygurları idareci olarak çokça kullanmışlar ama sadece bu kadarmış ;)))

    • fadime
      09 Kasım 2013

      bak canım ben zaten uygurlar türk demiyorum ama cengiz hanın türk olduğunu söylüyorum. araştır. , benim dediğim doğru olabilir.çünkü benim tarihe karşı bir ilgim sevgim var çünkü. mesela. noel baba türk bunu bize alman müzik öğretmenimiz söylemişti. araştırmadım ama hocamız çok emindi kendinden.yapacak bişe yok

    • Sea
      09 Kasım 2013

      uygurlar zaten türk ama konu o değildi uygurlar türk ve köklü bir kültürleri oldukları için onlardan etkilenmişler dedim sadece. Aynen canım ben de tarihle oldukça ilgiliyimdir hem olmak da zorundayım başımda bir sınav var :( araştırdım, araştırmaya da devam edeceğim ama çoğunluk cengiz hanın türkleri askerlik ve idari işlerde kullandığını, türk olmadığını söylüyor ama ikimiz de tarih prof. değiliz (değilsin değil mi? ;) ) ve tarihtrki bilgiler her zaman değişmeye açık olduğundan sen de haklı olabilirsin ben de. Bu arada tanıştığımıza m. oldum :)

    • fadime
      09 Kasım 2013

      ben de memnun oldum. senle yazışmak güzeldi.

    • Sea
      09 Kasım 2013

      katılıyorum, iyi seyirler.

    • suzi
      09 Kasım 2013

      Bir tarih öğretmeni olarak cevap vermeden duramadım. Cengiz Han Türk değil Moğoldur .Moğollar ayrı bir ırktır. Timur'a gelince Timur da Moğolistan'da büyümüş bir Türktür daha sonra Moğol topraklarının bir kısmında "Timur devleti"ni kuracaktır.Ayrıca Uygurlar çinlilerin etkisinde kalsalar da öz Türktür…..

    • fadime
      09 Kasım 2013

      sizin kadar bilemesemde yapma hocam:cengiz han börteginler sülalesinden . yani türkçesi kurt prens sülalesinden geliyorsa nasıl türk olmaz. ikinci olarak moğullar türk değil diye zaten yazmıştım. e tarih seviyorum demiştim.saygılar

    • ahsen
      10 Aralık 2013

      aklından zorun var galiba cengiz han türk arasıdır … hiç mi tarih kitabı okumadın?

    • őzge
      10 Kasım 2013

      Fatmacığım biraz tarih okumanı öneriyorum çünkü Cengizhan la timur moğuldur türk değildir ve türkleri katletmiştir…

    • ay ten
      10 Kasım 2013

      biri beni vursun (!)

    • netice
      10 Kasım 2013

      hadi cengiz hanı pek bilen yok ama timuruda moğul ettin ya beni yıktın özge. bak canım sen şimdi mevlana türk. hitler alman, dersin aman , mimar sinan türk dersin. hatta yunan bir arkadaşım selanik: neyse o bende kalsın :bak canım. mevlana iranlıdır; hitler avusturyalıdır: mimar sinan devşirmedir: noel baba hırıstiyan türklerindendir (bunu alman öğretmenim demişti) cengiz han türktür , timur türktür yapacak birşey yok :) şöyle düşün başka ırklardan insanların, başka milletlere hükümdar, hizmet, eziyet, zafer, maneviyat, toprak kazandıran kişiler olduğunu.mesut özili düşün türktür ama bize gol attı, kızgınmıyım yok canııııım:şaka bir tarafa anladın değilmi: bu baş ağrısıyla ben neler yazdım :kusuruma bakmayın vesselam timura nasıl türkleri katletti dersin ya ?? o zeki .aşik adama

    • zeli
      12 Kasım 2013

      Cengiz han ve Temur güzel de ama onlar Türk değil Moğol arkadaşlar. yanlış bilinmesin diye yazdım arkadaşım. ayrıca dizimiz mükemmel güzellikte

  • havva
    09 Kasım 2013

    süperdi ya böyle güzel bir dizinin ingilizce alt yazısı neden geç çıkıyo anlamıyorum bildiğin diziyi harcayıp bizide meraktan çatlatıyolar çevirmen arkadaşlar çook teşekkürler…

  • zeli
    09 Kasım 2013

    Çevirmenlerimiz Ksenon & annemert ‘e çok teşekkür ederim.ellerinize sağlık.bu diziyi her kese tavsiye ederim.

  • Kore23
    09 Kasım 2013

    Sungyung canım benim babacığına bi sarılıver.Kralın rüyası süperdi ya çok güldüm.Nasıl bir bölüm sonuydu öyle baba kız yıllar sonra buluşuyor ama birbiriyle doğru dürüst konuşamadılar bile.Heralde babanın gözlerine bir şey yapmışlar eğer yapmışlarsa da en azından dünya gözüyle kızını gördü.Sungyung bu işin içinden sıyrılıp prensi nasıl kurtaracak bakalım.İnşaallh birdahaki bölüm çevirisinde bu kadar gecikme olmaz ne olur bizi bu kadar meraklandırıp üzmeyin.Emin olun sizin kalitenize güvenerek hiçbir siteye bakmıyorum bile.Çevirmenlere ve Koreanturk`e kocaman teşekkürler.

    • zleehakt
      09 Kasım 2013

      bu dizinin ingilizce altyazıları geç geldiğinden arkadaşlarımızda ona göre diğer dizilere göre geç türkçesini veriyorlar. inanın onlarda ingilizcesi bir an önce çıksın diye bekliyorlar.

  • zeynep
    09 Kasım 2013

    mükemmel bir dizi ama çevirisi diğer dizilere göre yavaş ama yine de böyle güzel bir diziiyi çevirip paylaştığınız için çok teşekkürler:)

  • rahmeli
    09 Kasım 2013

    Gerçekten çok güzel bir dizi ilk bölümden sonunu vermişlerdi ama insan yine de geriliyor kurtulamayacaklar diye :(( çevirmen arkadaşlar çok teşekkür ederim emeklerinize sağlık gelecek bölümleri de sabırsızlıkla bekliyor olucam FIGHTING!!

  • koresever
    09 Kasım 2013

    super bir dizi… cevirmenlerimizin eline saglik… ins heirs ve secret gibi bu dizininde cevirisi hizli olur…

  • pollyanna
    09 Kasım 2013

    umarım 5.bölümde gelince cevirisi çabuk çabuk olur lütfeen ellerinize sağlık şimdiden

  • pollyanna
    09 Kasım 2013

    Allahıım çok güzell her bölümde ölüyorum heyecandan ya

  • birgül
    09 Kasım 2013

    Çevirmenlerimiz KSENON ve ANNEMERT e çooooooooooookkk teşekkürler.

  • Gülminho
    09 Kasım 2013

    Mükemmel, mükemmel, mükemmel!!!
    Dizinin sonlarına doğru gözyaşlarımı tutamadım…
    Bu diziyi büyük bir keyifle izleyeğiz,.''Görünen köy klavuz istemezmiş dedikleri bu olsa gerek.''
    EMEĞİ GEÇEN HERKEZE SONSUZ TEŞEKKÜRLER, HA Jİ WON HER ZAMAN Kİ GİBİ HARİKA!!

  • fatma
    09 Kasım 2013

    aksiyon dedin mi bu kızı arayaçaksın arkadaş harika bir bölümdü ellerinize saglık…..

  • esra
    09 Kasım 2013

    çeviri için teşekkürler emeğinize sağlık ksenon ve annemert..

  • rekid
    09 Kasım 2013

    kız hep prensle birlikte bunu sevmedim kralın yanında olsun çeviri için teşekkürler

    • fadime
      09 Kasım 2013

      niyeymiş tam tersi ben de bu durumdan memnunum ;)))))))))

  • ELİF
    09 Kasım 2013

    böyle harika bi diziye nasıl yorum yapacağımı bile bilemiyorum. bu nedir ya uzun zamandır böyle olağanüstü bir dizi izlememiştim…teşekkürler koreanturk.

    • pervan
      09 Kasım 2013

      aynen katılıveriyorum.sinema filmlerinden daha güzel

  • karadom
    09 Kasım 2013

    emeği geçenlere teşekkürler

  • mustafa
    09 Kasım 2013

    manyak bir şey bu dostum !

  • pervan
    09 Kasım 2013

    han ji won…….. korenin en iyi ve en güzel oyuncusu.her dizisi bir başka güzel

  • osman
    09 Kasım 2013

    dizinin çevirisi için çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook teşekkürler canlarım benim

  • cabbar
    09 Kasım 2013

    ay bu gün günaydınmı desem tünaydınmı desem çok uyumuşum ya of kendime çok kızdım şimdi :(((((((((((((((((((((((

  • deniz
    09 Kasım 2013

    Ksenon ve annemert elinize sağlık. teşekkür ederim.

  • hazall
    09 Kasım 2013

    tarıhı bır dızı hem surukleyıcı hem eğlencelı emegı gecen arkadaşlara teşekkur ederım. ellerıne sağlık gunumu neselendırdıler.

  • deniz
    09 Kasım 2013

    Teşekkürler Ellerinize sağlık.]]

  • damlanur.0
    09 Kasım 2013

    muhteşem bir bolüm ve süper bir çevriydi emeklerinize sağlık :) <3

  • Birgul
    09 Kasım 2013

    Ceviri icin tesekkurler emeginize yureginize saglik :)

  • seda
    09 Kasım 2013

    sonunda gelmiş emeğinize sağlık ne diyim biraz sitemkar;)))

  • BİRSEN DEMİR
    09 Kasım 2013

    çokk teşekkürlerr :)))çokk teşekkürlerr :)))

  • gizemsaydut
    09 Kasım 2013

    işte buu korean farkı …sizleri seviyorum.. :D

  • Yok Ki
    09 Kasım 2013

    Akşamdan sabaha değil de,bugünden yarına değil de:)))çabuk çabuk Türkçe veya İngilizce alt yazı farkeder aslında ama bu durumda farketmez demek durumundayım.Bu Kore dizi tutkusu yüzünden hiç ingilizce bilmeyen ben elimde ingilizce sözlükle bile izlediğim oldu.Komik ötesi dramatik .Kendi kendime İngilizce yi de öğrendim.Korece bile anlar evdekilerle konuşur oldum.Onlar cevap veremeseler de.Ama bana şirin şirin bakıyorlar işte.Ben de mutlu oluyorum.Kendimdeki değişim şaşırtıcı.Of of ..:) :DDD

  • eren
    09 Kasım 2013

    Yoruma göre çeviri yapıldığını sanmıyorum. çünkü medikalde nerdeyse hiç yorum yok.

  • eren
    09 Kasım 2013

    çeviriyi bekliyoruz gelsin artık teşekkürler.

  • çevirin gari
    09 Kasım 2013

    Hala çeviri yok. umudumu kesecem artık ne yapalım.

  • @ZerrinHediye
    08 Kasım 2013

    çeviriyi sabırsizlıkla bekliyorum şimdiden teşekkürler

  • pollyanna
    08 Kasım 2013

    Arkadaşlar bu dizi ye ne kadar çok yorum yaparsak o kdar hızlı çeviri gelir heirs için 100 küsür yorum yapılmış bizde yapalım ki hızlıca gelsiiin

  • pollyanna
    08 Kasım 2013

    Ya lütfeen çeviri yapınn medical to team çevirisi bile hemencecik gelmiş empress ki çok daha güzel hepsinden :/

  • deniz
    08 Kasım 2013

    İngilizce altyazısı çıkmış .Meraktan az biraz çevirmeye başladım.50 bölümüde beklemek zor olacak.Beğenilen diğer dizilerden daha iyi bir yapım bence. Ha ji won uda seviyorum.Secret garden dan dolayı. Çevirmenlerimize kolay gelsin. Bekleyen bizlere de sabır diliyorum.

  • zeli
    08 Kasım 2013

    kore23 katılıyorum 50 bölüm bu kadar çeviri beklersek beklemekten yoruluruz .çevirmenlere tekrar teşekkürler bu kadar güzel bir diziyi izleme şansı verdikleri için çooook teşekkürler.umarım bu dizini çevirisine öncelik verirsiniz

  • Yok Ki
    08 Kasım 2013

    Sayın site yöneticilerinin,çevirmenlerin dikkatine!
    Bu dizi Heirs 'ten daha kaliteli.Lütfen bu dizinin çevirisine de öncelik tanıyın

  • pollyanna
    08 Kasım 2013

    yaa film taa pazartesi geldii hala çevirisi yok ama heirs olunca 6 7 saate geliyor böyle bir şey mntıklı mı bu dizide çok kaliteli

  • Bukoze
    08 Kasım 2013

    Bu dizi kadar sürükleyici baska tarihi dizi daha izlememiştim beklemek çok zor:(
    Bi an önce çeviriyi ekleyin lütfen….Şimdiden çok teşekkürler….

  • Emel
    08 Kasım 2013

    Sanki biraz ceviri geciktimi ne :(((

  • birgül
    08 Kasım 2013

    LÜTFENNNNNNNNNNNNNN.

  • nlgn
    08 Kasım 2013

    merakla beklediğim bir dizimin daha olması çok güzel hele birde çeviri gelse tadından yenmeyecek((:

  • raziye
    08 Kasım 2013

    yapacak bir şey yok bekliyecez. değilmi sevgili çevirmenlerimiz ksenon,annemert ve kimyoncum şimdiden teşekkürler ;))

  • mine
    08 Kasım 2013

    şimdiye kadar dayanamayıp da orjinalinden izlediğim tek dizi king 2 hearts dü bu da 3. olacak galiba ne varsa ha ji wonda var =) (kralı kim soo hyun yapsalardı ne iyi olurdu )

  • Kore23
    08 Kasım 2013

    Arkadaşlar biz böyle 50 bölüm boyunca çeviri bekleye bekleye kafayı sıyıracağız.Ne olur çeviri çebal . Çevirenlere şimdiden teşekkürler kolay gelsin FİGHTİNG .

  • gizemsaydut
    08 Kasım 2013

    ing verilmiş dizinin .. tr si niye yok yaa ne olur bir an önce cevirin balli balli .. cevirenlere şimdiden tşklr kolay gelsinn FİGHTİNG
    NOT: cevher dizi 50 bölümlük :D

  • deniz
    08 Kasım 2013

    Çeviri bugün gelir mi bari bunu söyleseniz. LÜTFEEEEEEEEEEEN YA

  • canan
    08 Kasım 2013

    çeviri lütfen .

  • cahide
    08 Kasım 2013

    benimki okadar saçmalık ki. okadar kalabalığın içinde kendimi yalnız hissediyorum :(

  • seda
    08 Kasım 2013

    lütfen çevirin:((

  • pollyanna
    07 Kasım 2013

    allahııım çok heyecanlıı çevirii çeviriiiiiii lütfeeeen ya bu kadar heyecanlı güzel dizileri geç çeviriyosunuz

  • deniz
    07 Kasım 2013

    Çeviri ne zaman gelir acaba lütfen biri söyleyemez mi

  • nlgn
    07 Kasım 2013

    soluğu burda aldım ama çeviri yok tüh yaa

  • songül
    07 Kasım 2013

    ayyyy sanırım Kral öğrendi kız olduğunu yoca filan dediler,,,prensimde öğrensin da yoksam o da mı anladı ki ayyyy çok meraklandım ben şimdi yaaa dizinin ilk başındakisahne gerçek olsun yaaa nolur prensimle evlensin ha ji won,,, kralın askeriyle daha önce ha ji won kadın polis damoda oynamıştı o ajuşşiyi de çoook seviyorum ayrıca ha jinin babasını da ayyy hepsini seveyommmm nolcak benim bu ayran gönüllülüğüm ,,,
    ama kralı sevmiyorum, şiroyoooo

  • cevher
    07 Kasım 2013

    bu dizi kaç bölüm lütfen :(

    • cevher
      07 Kasım 2013

      sağ olun bir cevap veren olmadı: sayın yöneticim acaba size zahmet olmassa bana bir cevap siz verebilirmisiniz :((

    • deniz
      07 Kasım 2013

      50 bölümmüş

    • cevher
      08 Kasım 2013

      teşekkür ederim denizcim :)

  • Kore23
    06 Kasım 2013

    Ya meraktan tahtalı köyü boylıycam.Ne olur bir el atın koreanturk çevirmenleri. Diğer dizi çevirmenlerinden yardım istiyoruz.İmece usulü bu işi bir hallediverin.Sizi çok seviyoruz koreanturk çevirmenleri. FİGHTİNG

  • huzun
    06 Kasım 2013

    bu kadının oyunculuğu süper the king 2 hearts de de çok iyiydi.burda da joo jin mo da çok karizmatik ya ….bayıldım kısacası ayılamadım her bölümüne de bayılıyorum…

  • TürKorean
    06 Kasım 2013

    Allah aşkı aşkına Ji Won unnimin 14:09 daki tepkisini en az 30 defa izledim..her defasında da gülmekten öldüm .. Bayılıyorum bu diziye ya :)

  • deniz
    06 Kasım 2013

    çeviri ne zaman gelir bilgi veremezmisiniz. lütfen. teşekkürler.

  • huzun
    06 Kasım 2013

    offff çıldıracağım ne diyor bunlar……
    :))((((

  • Naz
    06 Kasım 2013

    Lütfen hızlı çevirir msnz heirsten sonra 4 gözle beklediğim dizi çok güzelll,izleme imkanı sunduğunuz için teşekkürler koreantürk ^^

  • gül hisar
    06 Kasım 2013

    evet millet hayata dönme vakti :(((((((((((((((( görüşürüz

  • zehra
    06 Kasım 2013

    büyük bi heyecanla izleyeceğimiz bi dizimiz daha oldu .çok güzel sürükleyici bir dizi hepimize iyi seyirler .sizlerede teşekkürler KOREAN TÜRK iyiki varsınız

  • seli
    05 Kasım 2013

    süperdi sabirla ceviriyi bekleyeceyim.simtiden ceviri icin cok tesekkürler

  • @SanBedu
    05 Kasım 2013

    Önümüzdeki hafta sungyangın kimliğini bir kişi öğrenecek gibi sonuçta o kadar hastalığı tek başına yenemez mutlaka biri yardım edecek baş rol sonuçta :)

  • Şebnem
    05 Kasım 2013

    Kral Wang Yu ve Prens Huizong,Sughyang'ın kız olduğunu anladılar.Yoksa bu kadar üstüne düşmezler.kıskançlıkları çok komikti doğrusu.kötü bir yerde bitti,bir hafta bekleyeceğiz.Çeviri için şimdiden teşekkürler.yorum kısmına neden geç geldiği yazılmış.çaresiz bekleyeceğiz artık.

  • KUTLUCAN
    05 Kasım 2013

    Lütfen öncelik verin lütfen

  • Mine
    05 Kasım 2013

    ayy harkulade dizi:)krala sungyangın kız olduğunun söylediler galiba çok heyecanlı yerinde bitti. bu bizim el temur da neymiş (timur) :))

  • KUTLUCAN
    05 Kasım 2013

    Sabırsızlıkla bekliyorum. FİGHTİNG tarihi içerikli son zamanlarda seyrettiğim en güzel dizi.

  • abdul kerim
    05 Kasım 2013

    peki bu dizinin çevirisi ne zaman gelecek efendi yönetici bey

    • storm
      05 Kasım 2013

      Alt yoruma bakın cevabını öğreneceksiniz.

    • abdul kerim
      05 Kasım 2013

      ama çok güldüm kendime, ya çok kötüsün ;)))

  • @busra53
    05 Kasım 2013

    3 ve 4. bölümün inglizce altyazısı bulunmamaktadır. geçen haftada geç çıkmasından yola çıkarak bu dizinin inglizcesinin hep geç geleceğini düşünüyorum. O yüzden lütfen anlayışlı olup sabırla bekleyelim çevirmenlerimizle alakalı bir durum yoktur :)

  • kardelen59
    05 Kasım 2013

    yine harikaydi ceviriyi sabirsizlikla bekliyoru

  • nesibe
    05 Kasım 2013

    bak yöneticim çeviriiiiiiiiiiiiiiiii diye hiç feryat etmem ama dayanamıyacam çeviriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ama ne yapayım????

  • aya
    05 Kasım 2013

    teşekkürler valla çeviri olmadan izledim çeviriden sonra tekrar izliycem kolay gelsin

  • Kore23
    05 Kasım 2013

    Sungnyang babasına yeni kavuşmuştu ayy babasına bir şey olmasın.Her iki prenste kız olduğunu biliyormuş gibi .Tuhaf davranıyorlar.Lütfen jet hızıyla çeviri şimdiden FİGHTİNG

DİĞER
Magazin Haberleri

En Sevilen Diziler
    bakımda
En Sevilen Filmler
    bakımda
Koreantürk Alexa