Koreantürk Kore Dizileri

Koreantürk Kore Dizileri

üye alımı kapalıdır. koreantürk beta android uygulaması 2.0 çıktı! güncelleyin!

Empress Ki 41.Bölüm27 Mart,Perşembe

Bu diziyi favorilerinize eklemek için üye girişi yapmalı yada üye olmalısınız.

Empress Ki 41.Bölüm TÜRKÇE ALTYAZILI!! Çevirmenlerimiz gizzem & kayo & songulyalniz’a teşekkür ederiz. Bir yorum bırakmayı ihmal etmeyelelim.  İndirmek İçin Tıklayınız…

BİZE DESTEK OLMAK İÇİN CHOPSTICK SİPARİŞİ VEREBİLİRSİNİZ

Bu içerik ile ilgili etiketler;Empress Ki 41.Bölüm, Empress Ki 41.Bölüm izle, Empress Ki 41.Bölüm kore dizisi izle, Empress Ki 41.Bölüm asya dizileri, Empress Ki 41.Bölüm kore dizisi, Empress Ki 41.Bölüm HD İzle

  • Kore23

    Yaa bu nasıl bir heyecandır,o hazine çıkana kadar resmen dokuz doğurdum,hazine kaçırma planının görünce aklıma gu family book geldi orda da aynı bu tarz bir plan kurulmuş ve altınlar kaçırılmıştı.Kartal evinde yakalanan adam, neden leydi ki ye bakarken çok şaşırmış vaziyetteydi,kartal evi nin sahibi kim,ayy meraktan çatlıycam.Peha altını yakaladı ama leydi ki nin bir planı olduğuna eminim yoksa herkesin önünde neden o altınları deşifre etsin.Çok ama çok heyecanlı bir bölümdü.Koreanturk`e,gizzem ,kayo ve songulyalniz’a bütün emekleri için çok teşekkürler.

  • ilovekdrama_

    Tal Tal'ı o kadar cok sevdim ki onunla ilgili baska film falan var mı merak ettim yani. lanetler yagasıca empress ki olmasa onun bu mukemmelliğini göremeyecektik . gumahooo ki nyang 😀

  • ilovekdrama_

    Dizide saygı duyduğum tek kişi tal tal .onun için diziyi baştan seyredebilirim

  • hülya

    bi bölümün sonunda kesindir kalp krizi geçircem,nedir ya hop oturdum hop klktım nefes almadıgımı fark ettim.
    nyang çok zeki bi kadın,çoooook. ters gelecek saray,aleyhine hareket etmeye devam edildikçe… ana kraliçe de bi o kadar aptal!!
    tal tal çok zeki fakat bi adım geç başladı,hazineyi kaptırdı.sanırsam nyang duyguları var,ne söyledi : " ben senin hocandım,ama sen beni alt ettin" dedi zaten ağzım açık izlediğim tal tal'a bi kez daha vuruldum,leydi ki' ye bi tek o sahip çıkacak herhalde durum onu gösteriyor. hani peha olamayacaksa tal tal ile olsun :))))

  • defne

    mahjong oyununu ilk görüşte okeye benzettim ben ya saçmalıyor da olabilirim ama benzettim işte 😀

  • firsthope

    Tal tal ve nyang arasında duygusal bağ olmasını isterdim ,çok yakışıyorlar ,tal tal akılllı,ahlaklı ,zanndersem de tal tal'ın ,nayang'a karşı hisleri var,ya da bana öyle geldi :)

  • woogyuyoona

    Peha.. :( Herkes pehanın arkasından iş çeviriyor hele nyanga son bölümlerde sinir oluyorum.Güzelim çocuğa bi sevildiğini belli etmedi sanki sadece kullanmak istiyor… Hala saf saf bakıyor çonaya sinirlerim tavan yapıyor haliyle sırf peha için izlemeye devam ediyorum kıyamam ona :) Çeviri için çok teşekkürler biraz geç oldu ama 😀 51 bölümü anca göze alabildim 😀

  • zeyak

    hepsi ölsün…Tal tal kalsın…

    • Ayşenur

      evet aynen ama nyang ın imparatoriçe olmasını istiyorum ve yemi imparatoriçe onun ölmesi dowagerinde ölmesinin ve asla büyük prensin çocuğu olduğunu bilsin istemiyorum 😀 Tal Tal ı çok sevviyom ya 😀 😀 :3

  • nagehan

    nyang sonuna kadar haklı.herkes el temuru onun sayesinde alt ettiler ama neymiş kraliçe olamazmış.unutmayın ilk bölümde nyang ve annesi köle ve cariy eolarak satılmışlardı nyang bi kadın olarak ülkesinden hiç kimseyi cariye olarak görmek istemiyor çonayla savaşı engellediler pehaya ihanet degil unutmayın pehayı en başından beri intikam için istedi ve pehada buna gönüllü oldu ama pehanın sonunu i görmüyorum ve artık nyang mahnın oglu oldugunu anlasın ..aşkmı işte çona ve nyang aşkı sevgi her zaman dokunmak degildir buda kanıtı emeginize saglık

  • http://twitter.com/damlakadar @damlakadar

    Tal tal'ı tek ben seviyorum sanıyordum ama bakıyorumda çok hayranı varmış :) kaçıncı rolde oynarsan oyna eğer bir ışık varsa sende başrolleri silersin tal tal da öyle birşey insanı çeken birşey var gerek oyunculuğuyla gerekse dizide ki karakteriyle bayağ ön plana çıktı :)

  • elif

    ben senin hocandım sen beni alt ettin:)) tal tal sözü. süper bir bölümdü. bazı yerlerde nefes almadığımı farkettim. teşekkürler koreanturk

  • hunterelus

    bence de mükemmelsin TAL TAL…

  • Edaa

    Kolta, kartal evinin sahibi. Yanlış hatırlamıyorsam 40. bölüm de kral koltaya seslenmiş geç gelmiş bir bahane öne sürmüştü. Ondan öncede Feisu kartal evindeydi.. Bu bölümde de kartal eviyle ilişkisi olanlardan birisinin Koltayı görünce rengi attı saygıyla eğildi.. Tesadüfi değil bu olanlar :)

  • hilal

    Ne bölümdü yaa son sahneye şaştım kaldım resmen,teşekkürler :)

Facebook

Twitter

kore dizileri

www.koreanturk.com - Tüm Hakları Saklıdır. 2009-2015
kore dizileri- kore dizileri izle- Bize Ulaşın