Korean Türk Twitter Sayfası ÜYE OL FORUM
<div style="background-color: none transparent;"><a href="http://news.rsspump.com/" title="rsspump">news</a></div>




Destek Reklamımız İçin 20 Saniye Bekleyiniz...


|

GD Star Rating
loading...

Işık hızı nerede, Koreantürk Orada!! Çevirmenlerimize teşekkürü eksik etmeyelim, ne kadar çok yorum o kadar hızlı çeviri.

Faith 4.Bölüm, Oy ortalaması: 4.7 | Oylama sistemi: 5li sistem | Atılan Oy: 78
Part/Alter.

Etiket: Faith 4.Bölüm, Faith 4.Bölüm izle, Faith 4.Bölüm kore dizisi izle, Faith 4.Bölüm asya dizileri, Faith 4.Bölüm kore dizisi, Faith 4.Bölüm HD İzle






  • İsminiz
    E-Posta Adresiniz (Paylaşılmayacaktır)
    Yorumunuz

  • Betül
    16 Temmuz 2014

    King Lee Min Ho <3

  • şeyma
    05 Temmuz 2014

    adamın savaşta sağ kolu kesiliyo ama gerçekte sol kolu.büyük dikatsizlik.ama benden kaçmaz…

  • zulfae
    06 Şubat 2014

    Hahaha o kadın Xmen:))) demesi beni bitirdi….

    • dilara
      03 Temmuz 2014

      aynen orada o kadar komik söylüyordu ki!!!

  • minho
    23 Aralık 2013

    süper yhhaaaa

  • Asude
    25 Kasım 2013

    Emegi geçen arkadaşlar öpüldünüz

  • Şebnem
    09 Kasım 2013

    İşler karıştı,kız nasıl kurtulacak bakalım.Çeviri için teşekkürler.

  • küübraaa
    14 Ekim 2013

    BUNCA ZAMAN BEN BU DİZİYİ NASIL İZLEMEDİM ACEP ?…. :)) ÇEVİRİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.. DİZİ SÜPER

  • leeminsul
    05 Ağustos 2013

    yha bu diziyi neden daha önce seyretmedm aklm almıo nese başladm şuanda lee oppamn dizilerini bitrmeye çalışm 2si gitti 3.cüyü izlicm sonrada personel test olck inş

  • lee sung young
    18 Temmuz 2013

    ben bir minozum…

    • Minoz Zehra
      15 Ağustos 2013

      Yanlız minoz kardeş o lee sung young :D değil lee yoon sung. :DDDD

  • donghae
    11 Temmuz 2013

    lee min hoo olduğu için izlemicektim fantastic olduğu için baktım beğendim güzel dizi

    • ziyaretçi
      10 Ağustos 2013

      İnsan olmadığınI
      her yerde beli etmek zorunda değilsin unutma ;rahat olmak lazım fakat DUYARSIZ değil açık sözlü olmak lazım fakat EDEPSİZ değil?.!

    • ziyaretçi(BENNN:*)
      01 Ekim 2013

      AAAHHH!ALLAHIMMM…ÇOOOOK SEVİYORUM KENDİMİ

  • deniz
    06 Temmuz 2013

    kapsammida ^^ çevirilerde emeği geçen herkese teşekkürler :- ^^

  • yeppudaamine
    26 Haziran 2013

    Çok güzel ben neden beklemişim bu diziyi izlemek için lee min ho süperdi ama burda çok yakışıklı.

  • lee sung young
    22 Haziran 2013

    koreantürk teşekkürler….

  • medine
    26 Nisan 2013

    guzeel bolumdu :)

  • DUYGU
    22 Nisan 2013

    ben nasıl olurda bu diziyi izlemem ya?
    ilk başlarda ilgimi çekmemişti ama iyiki bırakmadım tamamen :))
    Lee min ho <33

  • NuR
    30 Mart 2013

    Tesekkür ederim

  • selin
    06 Şubat 2013

    Çok etkileyici bir bölümdü <3

  • Gözde
    03 Şubat 2013

    diziyi lee min ho için izliyorum ama eski zamanlar sıktı artık 4.bölümdeyim daha çok var mı 2012ye dönmesine?

  • dilek
    03 Ocak 2013

    le min ho onu gordum ve asik oldum…

  • ilay
    28 Eylül 2012

    çeviriler için çok teşekkürler sizi seviyoruzz koreantürk ekibii :)

  • seyma
    27 Eylül 2012

    lee min ho'm için her şeyi yaparım <3

  • kbra
    26 Eylül 2012

    ne kadar çok yorum o kadar hızlı çeviriymiş :) herkez yoruma lütfen bide to the beatiful you için yoruma kopun lütfen

  • betül
    24 Eylül 2012

    teşekkürler:)

  • DERYA
    22 Eylül 2012

    ÇOK TEŞEKKÜRLER EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER<3<3

  • Yağmur
    22 Eylül 2012

    9 dk 22 sn

  • Yağmur
    22 Eylül 2012

    4 bölüm 2 part 9 dk müzik nerden indirebilirim yada o müzik olan var mı?? adminncmmm??

  • yelda
    20 Eylül 2012

    teşekkürler.

  • Nursel
    15 Eylül 2012

    teşekkürlerrrr………süper bi dizi LEE MİN HO varsa zaten diyecek söz yoktur.

  • hamza
    07 Eylül 2012

    filmii idm iile indirdiğimde türkçe alyazı olmuyor hıı en başta söylemem geleken şey filmin mükenmel altyazı çevilenlerden elleline sağlık.

    her ne kadar sürcü lisan ettik isek af ola

    • Carpathia
      07 Eylül 2012

      Malesef sadece online izleyebilirsiniz hamza.

  • aleyna
    04 Eylül 2012

    adminler bitanesiniz teşekkürler

  • BETÜLK
    03 Eylül 2012

    VALLA BRAVO :) SÜPER EMEGİ GECEN HERKESE TESEKKÜRLER :d VE DE LEE MİN HO FARKI

  • Ayçi
    01 Eylül 2012

    Emeği geçen herkese tşk :)

  • sule
    31 Ağustos 2012

    tesekkurler koreanturk ekibi

  • ipek
    30 Ağustos 2012

    maşallah maşallah :))allah nazarlardan korosun çeviren arkadaşları ellerinize sağlık:)

  • @nreb
    28 Ağustos 2012

    koreantürk..çok teşekkürler emeğinize sağlık allah yardımcınız olsun.. :))

  • Lee Min Ho'M
    27 Ağustos 2012

    Harika bir dizi olmuşş. 5.bölümün çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum. Lee Min Ho'maa ölürümm.

    Oppaaa Saranghe <3 Fightingggg !! :)

  • buket
    27 Ağustos 2012

    koreanturk çoooooook teşekkürlerrr

  • bade
    27 Ağustos 2012

    benim izlediğim en güzel dizi bu fakat birazcıkta saçma sihir diye birşey yok ama başka taraftanda bakılırsa çoooook güzel bi izi 5. bölüm ne zaman?

  • goong_xxx
    27 Ağustos 2012

    5.bölüm orada henüz yayınlandı :) ya da bizim diziler gbi onlarnda reklam araları çoksa henüz bittiğini bile söyleyemeyiz :D

  • sedef
    27 Ağustos 2012

    fragmanında gördüm bizim doktor kalkmış şu gıcık prensle konuşuyodu böyle ağzının payını verir gibi bir tipi vardı :)

  • Baran
    27 Ağustos 2012

    5 Seri nezaman çıkcak

  • ılgaz
    27 Ağustos 2012

    bu dizinin devamı ne zaman gelir arkadaşlar

  • bb
    27 Ağustos 2012

    teşekkürler

  • isis
    27 Ağustos 2012

    sevgili adminciğim ve çevirmenlerim elleriniz dert görmesin bu arada 5. bölüm bugün ne zaman yayımlanır bilen var mı ?

  • edan
    27 Ağustos 2012

    çok heyecanlıyım acaba 5. bölümde ne olucakk bu günnn :D

  • sedef
    26 Ağustos 2012

    çok güzel yaa çok teşekkürler :)

  • kübra
    26 Ağustos 2012

    bya 2 bölümdür tam ekran yaptığımda altyazılar görünmüyo bu tarz sorun yaşayan başka kimse olmamış sanırım neyden kaynaklanıyo acaba ??

    • Carpathia
      26 Ağustos 2012

      Başka tarayıcı deneyin "kübra" mozilla öneririm.

  • edan
    26 Ağustos 2012

    yarın gelicek o zaman değil mi admin ?

  • zls
    26 Ağustos 2012

    Acaba neden 3. Ve 4. Bolumu izleyemiyorum:((

    • Carpathia
      26 Ağustos 2012

      Bilgisayarınız sorunlu olabilir. Başka tarayıcıda açın.

  • faith tutkunu
    26 Ağustos 2012

    sabırsızlıkla bekliyorum :)

  • fatma01
    26 Ağustos 2012

    Bu bölüm bayağı üzücüydü..min ho ya çok üzüldüm yazık.. uyamalı bence yoksa kız şeytan suçlamasıyla karşı karşıya..nerden geldim georyoya diye türkü tutturacak nerdeyse..birde kraliçenin 8 yıl önce aşık olduğu sakın….min ho değil değil mi?? bakalım…sevgili çevirmenler çiçeğim ve fadimee çok çok teşekkürler…

  • faith
    26 Ağustos 2012

    emeği geçen herkese çoook teşekkürler :))

  • *byeol*
    26 Ağustos 2012

    açıklamayı yeni gördüm fazla atarlandım kusura bakmayın :D :D ama tby konusunda hala sıkıntı var -,-

    • Carpathia
      26 Ağustos 2012

      Byeol diğer yorumunu sildim bundan sonra daha dikkatli ol yoksa ip ban yersin ne siteye girebilirsin nede yorum atabilirsin.

  • MUNAm
    26 Ağustos 2012

    Bune yaa karmakarışık dizi olmamış amasabırla bekliyorum her ne kadar bu başroldeki kadını hiç ama hiç beğenmesemde.. tüm kore dizilerindeki en uyumsuz en itici üstelikde zevksiz çift lee mimjn hoo ya yakışmamış.

  • pingumama
    25 Ağustos 2012

    bu diziyi anladıysam ne olayım bir garip ilerliyor kadın hiç ama hiç rol yapamıyor bence hemde kadın çok olgun ya Lee min ho'nun ablası gibi kalmış yanında pehh

  • ayten
    25 Ağustos 2012

    arkadaslar 4.bölümün 49.20 dakikasında generalın gözünden kan akıyo fark eden varmı

  • Ayten
    25 Ağustos 2012

    sevgili arkadaslar faith pazartesi ve salı günleri sbs kanalında yayınlanıyor ondan bizim 5. bölümü çekip koyamayız ondan 2 gün daha sabredin… saygılarımla

  • efsane619
    25 Ağustos 2012

    waaaw çok gzl bi bölümdü 5.bölümü sabırsızlıkla bekliyorum bu arada o gi cheol sinir oldum bu adamada :)

  • edan
    25 Ağustos 2012

    lütfen bu gün yüklemeye çalışın 5. bölümü nolurr

  • mevlüde
    25 Ağustos 2012

    çoook güzel bi bölümdü diziye bayıldım yeni bölümü ne zaman yayınlanacak meraktan catlıyorm çeviri ekibi çok güzel iş çıkarmş tebrk ederm

  • dancing
    25 Ağustos 2012

    3 güüüüün -,-

  • emine
    25 Ağustos 2012

    çok saolun :D

  • Müberra
    25 Ağustos 2012

    çooooooooooook sağ oluuuuuuuuuuuunn Koreantürk siziseviyoruuuuuuzzzz :)

  • eja
    25 Ağustos 2012

    Koreantürk yine kendini kanıtladı ve yıldırım hızıyla yeni bölümü çevirdi.:)

    Ellerinize,emeğinize sağlık.Gamsahabnida :D

  • *byeol*
    24 Ağustos 2012

    5. bölüm sizcede gecikmedi mi koreantürk?

    • Carpathia
      25 Ağustos 2012

      Kore'de yayınlanmadı ki :)

  • Black lacquer
    24 Ağustos 2012

    Çevirmencanlarr..!!!! Çok teşekkürlerr :)

  • Betül
    24 Ağustos 2012

    cevırı ıcın cok cok cok tesekkurler…

  • edan
    24 Ağustos 2012

    yanlış oldu 2 gündü o :D

  • edan
    24 Ağustos 2012

    şey 32 gündür bekliom 5. bölümü daha yayınlamıycak msınız ? ona göre diziyi bırakıcam sonra izliyicem

  • feray
    24 Ağustos 2012

    yaa gerçekten SÜPERSİNİZ bu kadar HIZ başka bir yerde görmedim yani :) ellerinize sağlık :)

  • gzde
    24 Ağustos 2012

    teşekkürler :D hız süper

  • ebru
    24 Ağustos 2012

    5.bölüm ne zaman yayınlanacak bilen varmı ?

  • kübra
    24 Ağustos 2012

    sizler çok iysiniz hepinizin ellerine sağlık :) saranghe

  • sedef
    24 Ağustos 2012

    çok teşekkürler emeğine sağlık :)

  • KARdelen
    24 Ağustos 2012

    çevirmen arkadaşım şu sitede senin kadar hızlı olanını görmedim tebrik ediyorumm..ellerine sağlık;=D

  • b
    24 Ağustos 2012

    çeviri için teşekkürler emeğinize sağlık :D

  • rmysa*Leejoo
    24 Ağustos 2012

    teşekkürler cidden süpersiniz Allah eksikliğinizi göstermesin.^^

  • ayten
    24 Ağustos 2012

    siz bir tanesiziniz koreantürk

  • zeynep
    24 Ağustos 2012

    emeğinize sağlık çeviriniz için teşekkürler :D

  • ebru
    24 Ağustos 2012

    güzel bölümdü emeği geçenlere teşekürler :)

  • Gözde Sarmısak
    24 Ağustos 2012

    Muhteşem kelimesi sizde tanımlanıyor tam anlamıyla,bu hız,bu azim mükemmelsiniz.Emekleriniz için teşekkür ederim :D

  • çiğdem
    24 Ağustos 2012

    5. bölüm ne zaman yayınlanacak :) lee min ho her işte çok başarılı :D

  • reyhan
    24 Ağustos 2012

    teşekkürler

  • Eda
    24 Ağustos 2012

    en çok Choi Young'un kırmızı ay ordusundaki halleriydi , inşallah yayınlandığında çabuk çeviri gelir ve duraksayıp durmaz :D Yine de teşekkürler :)

  • edan
    24 Ağustos 2012

    ne olur yarın ya da hemen şimdi yükleme şansınız varsa 2,3 bölüm birden yüleyin böğle hiç bi şeyden anlayamadım da

    • Merassh
      24 Ağustos 2012

      Korede yanyınlanmadan çevirip, ekleme şansımız yok.

  • umutsuzvaka
    24 Ağustos 2012

    5. bölüm gelsin nolurr :) bu arada çevirmenlere çok teşekkürler . bütün ekip çok saolun böyle dewam figting

  • kim nana goon
    24 Ağustos 2012

    teşekkürler :)

  • byznr
    24 Ağustos 2012

    emeginize saglık ama vidyo belli bir süreden sonra duruyor we ılerlemıyor neden acaba ?

  • sude
    24 Ağustos 2012

    ah sabırsızlıkla bekliyorum

  • ece
    23 Ağustos 2012

    to the beautiful you 4. bölüm hemen cevirin lütfen ceviri için teşekkürler

  • Gözde
    23 Ağustos 2012

    Çok güzel bitti lütfeen 5. bölümüde yükleyin. Yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyorum

  • burcu
    23 Ağustos 2012

    en heyecanlı yerinde bitti yaa… çok güzel bir bölümdü.

    çeviri için teşekkürler…

  • limon_tuzu
    23 Ağustos 2012

    çok teşekkürler elleriniz dert görmesin:))

  • edan
    23 Ağustos 2012

    ya lütfen 1,2 saate kadar yükleyin 5. bölümün kendisini nolurrr :D

  • @nreb
    23 Ağustos 2012

    çok teşekkürler.. 5. bölüm mü sabırsızlıkla bekliyoruz.. :)

  • min_ho
    23 Ağustos 2012

    le min ho genelde romantik komedilerde oynadığı için bazı arkadaşlar hoşlanmamış galiba ama ben çok sevdim yaa yeni dizimizi :D nyseki kim hee sun da yanında yaşlı durmamış yakışmışlar :D çok teşekkür ederim koreanturk ekibi :))))

  • gizem
    23 Ağustos 2012

    çok heyecanlı bitti tarihi dizilere bayılıyorum yaa :D

  • buse
    23 Ağustos 2012

    süpersiniz çeviri yapan elleriniz dert görmesin …:D

  • ayten
    23 Ağustos 2012

    teşekkür ederiz koreantürk

  • gülçinse
    23 Ağustos 2012

    çevirileriniz için çok teşekkürler :) emeğinize sağlık :)

  • burcu
    23 Ağustos 2012

    yaa bomba bir yerde bitti sonraki bölüm için sabırsızlanıyorum. Çeviri için teşekkürler.

  • baharat
    23 Ağustos 2012

    çeviride böyle hız :) müthişsiniz. ellerinize sağlık, çok teşekkür ederiz.

  • JBmco
    23 Ağustos 2012

    dizi mantık hataları ile dolu bir dizi olmuş ama yinede izliyorum çeviren arkadaşlara teşekkürler

  • aysenur
    23 Ağustos 2012

    çevirmenlere tesekkurler

  • sibel
    23 Ağustos 2012

    emeği geçen herkese teşekkürler.5. bölümü bekleyen arkadaşlar yanlış bilmiyorsam faith daha 5 bölümüde korede yayınlanmadı.pazatesi ve salı günleri hafatada iki gün iki bölüm yayınlanıyor 5. ve 6. bölümler haftaya yayınlanacak

  • :/
    23 Ağustos 2012

    teşekkürler

  • hll
    23 Ağustos 2012

    ben vidyoları tamamen izleyemiyorum 10-15 dk sonra izlenemiyor.

    • Carpathia
      24 Ağustos 2012

      Tarayıcı değiştirin.

  • kadriye
    23 Ağustos 2012

    çok güzel bi dizi çevirmenler ellerinize sağlık devamını sabırsızlıkla bekliyoruz kolay gelsin

  • beyza
    23 Ağustos 2012

    arang ne zaman çıkacak admin bir bilgi verebilirmisin

  • Aslı
    23 Ağustos 2012

    Gerçekten çok hızlısınız.Çok teşekkürler.Ellerinize sağlık olsun ki diğer bölümler de bu kadar hızlı gelebilsin yani :)

  • ayşe
    23 Ağustos 2012

    çok teşekkürlerr diğer bölümleri çok merak ediyorumm..

  • asya
    23 Ağustos 2012

    5.bölümü bekliyoruz.şimdiden teşekkürler

  • Eda
    23 Ağustos 2012

    Süper :) Çok teşekkürler önümüzdeki bölümleri sabırsızlıkla bekliyor olucam :)) ♥

  • eda
    23 Ağustos 2012

    lütfen 5. bölümü de yükleyin çabuk olursa sevinirim :D

  • duru
    23 Ağustos 2012

    tüm çevrmenlere teşekkürler:D

  • Ebru
    23 Ağustos 2012

    diğer bölüm ne zaman gelir?

  • nefise abanoz
    23 Ağustos 2012

    çeviriler için teşekkürler

  • aysel
    23 Ağustos 2012

    dizi için ve çevirme için çok çok teşekkürler. emeğinize sağlık

  • saranghe oppa
    23 Ağustos 2012

    çok güzel bi dizi cevirdiğiniz için teşekürler

    ayrıca Lee Min Ho nomu nomu nomu sarange fighting fighting <3

  • ZEHRA
    23 Ağustos 2012

    çeviridiginiz için gerçekten çok teşekkür ederimmm :))

  • Lee Min Ho'M
    23 Ağustos 2012

    Çokk Çokkk Teşekkürler :)

    Harika bir dizi olmuşş.. Ayrıca Lee Min Ho'ma ölürüümm. Oppaa Fighting! :) :D

  • ilknur
    23 Ağustos 2012

    süpersinizz teşekkürler <3

  • nur
    23 Ağustos 2012

    Çevirileriniz için çok teşekkürler. Bütün bölümleri en önce siz çeviriyorsunuz. Sıradaki bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum. Ellerinize sağlık.

  • sıla
    23 Ağustos 2012

    çok saolun:)

  • yasin
    23 Ağustos 2012

    gercektende cokhizlisiniz.tesekkürler.

  • demet
    23 Ağustos 2012

    çok çok çok teşekkürler. yüreğinize sağlık.

  • Seydaa
    23 Ağustos 2012

    Koreantürk'e ve çevirmenlerinize Çok teşekkür ederiiz :)

    Mükemmelsiniz Hatta harikasınız gerçekten çok hızlısınız hep böyle devam edin emeklerinizin karşılığını bir gün mutlaka alacaksınızz Tekrar teşekkürler :))

  • vanessa
    23 Ağustos 2012

    çok teşekkürler

  • rheyzz
    23 Ağustos 2012

    cok tesekkurler emekleriniz icin

  • fadime anıt
    23 Ağustos 2012

    çevirmen arkadaşlara tşk edrim harika bu dizi leminho aşkım muhteşem

  • tuce
    23 Ağustos 2012

    harikasınız çok tşekürler :)

  • Gülay
    23 Ağustos 2012

    Harika harika ötesiydi.. Bizim çok konuşan doktor çok konuşkanlığını kullanıp şu kötü prensi mors yapsa bari inşallah. Ekleyen ve Çeviren arkadaşlara çok çok teşekkür ederim…

  • ayse
    23 Ağustos 2012

    kadin oyuncunun saf halleri hosuma gitti .

  • hacer
    23 Ağustos 2012

    SÜPERSİNİZ..TEŞEKKÜRLER

  • tarçın
    23 Ağustos 2012

    bölümler ilerledikçe bu kızı sevmeye başladım güzel rol yapıyor tepkiler mimikler harika:)

    altta yorumlarda bir arkadaşım izliyorum ama dizide bir şeyler eksik demiş katılıyorum Sanki lee min ho yu dizide zorla oynatıyorlarmış havası var o efektler e hala alışamadım çok yapay duruyor göze batıyor umarım ileriki bölümlerde düzeltirler ….Birde kralın selvi boyuna hasta oldum maşallah ekrana sığmayacak ne boy var be :P teşekkürler kt ekibi harikasınız;)

  • ~_~—-ÜMRAN—
    23 Ağustos 2012

    teşekkür ederim bölüm için alt yazı için… ama bir diziyi başında beyenmeyince hiç beyenemiyorum , Lee min ho hayranıyım adamın bütün dizilerini izledim oynadığı reklamları , çıktığı programlarını bile izledim ama yok olmuyor bu diziye alışamıyorum :D şuanki favori dizim ARANG ilk bölümünü çok beyendim halada beyeniyorum 3. bölümünüde izledim severek izlicem de..Bridal mask da bitiyor oda favorimdi sanırım 28 bölüme çıkmış bridal mask haberiniz olsun … to the beautiful you da çok güzel bir diziydi bu üçü aynı ayda başladı arang ve TBY bunlar güzel ama FAİTH güzel değillllll

  • gizem
    23 Ağustos 2012

    offf ya kafayı yicem bune yaa izlediğim en iyi dizi heycandan konuşamıyorum sanki boğazımda bi yumru var. koreantürk çok çok çok teşekkürler yaaa 5. bölümü sabırsızlıka sabırsızlıkla bekliyorum:)

  • deokman
    23 Ağustos 2012

    pislik kral kızı yem yaptı resmen :{ choi young da uykuda kurtaramaz ki kızı haaadddiiii şeytan diye taşlıcaklar ya da o kötü adam onların elinden kızı alacak hapsettirecek :/ zaten mahkeme kurulsun falan diyordu … püffff bir bu eksikti ama kıza çok güldüm yaaaa :D koreli kralın önünde ingiliz usulü selamlama verdi ya :D :D :D kim ne derse desin kız rolüne yakışıyor bence her ne kadar biraz büyük dursada kesinlikle rol kabiliyeti iyi :)

  • ayten
    23 Ağustos 2012

    ellerinize sağlık emeklerinize çooook teşekkürler bize bu keyfi yaşattığınız için koreantürk 1 numarasın

  • kung-fu89
    23 Ağustos 2012

    Nasil yani 4.bölüm eklenmis ayyy inanmiyorum.Süpersinizzzzz lütfen aynen böyle devam.Tesekkürler.

  • GİZEM
    23 Ağustos 2012

    yaaa canımsın leeminho ancak bi dizi bu kadar güzel olur insanın içini ıstmakla kalmıyo çıldırtıyo. süpersiniz çeviri için teşkkrler

  • başak::
    23 Ağustos 2012

    Oooofff Harikasınızz Çok.Çok.Çok!!! Teşekkürleeeerr!! siteyi herkese öneriyorumM!! Çok seviyorum sizi KOREANTÜRK!!! ♥♥♥

  • Ba Nu
    23 Ağustos 2012

    teşekkürler koreantürk ailesi

  • sema
    23 Ağustos 2012

    bende tanıştığı kişinin kral olduğunu düşünüyorum.KOREANTÜRK ekibi gerçekten muhteşemsiniz durup durup teşekkür etmek istiyorum size belki düşününce çok garip geliyor ama yani sizi hiç tanımasamda şu dünyada beni mutlu eden sayılı insanlardansınız :) TEKRAR TEŞEKKÜRLER

  • celeste
    23 Ağustos 2012

    böyle hızlı çevirdiğiniz için çok teşekkürler emeğinize sağlık :)

  • minoz
    23 Ağustos 2012

    süpersiniz emeğiniz için teşekkür ederim.şahsen çok beğendim.elleriniz dert görmesin.. :)

  • cemile
    23 Ağustos 2012

    cok cok tesekkurler ellerinize salik.bukadar hiz hickimsede gorulmedi.basarilar kalbimiz sizinle :) :) :)

  • rumeysa
    23 Ağustos 2012

    acaba 5. bølum nezaman gelir heycanli yerinde bittide Simdiden tesekkurler

  • serika
    23 Ağustos 2012

    çok çok teşekkürler hızınıza yetişilmiyor gerçekten:))

  • selindrella
    23 Ağustos 2012

    ohaa 4. bölüm mü?

    bu kadar çabuk muuu?

    tebrikler ve teşekkürler…

  • Derya
    23 Ağustos 2012

    offf keske hic izlemeseydim,hic bakmasaydim… :) off diyorum offff.. cok komik bir dizi. keske bekleyip 24 bölümün hepsini birden izleseydimmmmm. fadimee ve diger cevirmen arkadaslar ve emegi gecen tüm KT ekibi. tesekkürler. :) bence prensesin tanisdigi kisi simdiki esi olan kraldir.cunku le min ho o zamanlar yuan da degildi kiii :D beklemekden nefret ediyorum :D gel teskere gellll :) gel yeni bölüm gellll

  • ceren
    23 Ağustos 2012

    haftaya kadar nasıl beklicem yaa

  • aslı
    23 Ağustos 2012

    heycanlandı dizi çok saolun en iyisi sizsiniz ellerinize sağlık :)

  • demet
    23 Ağustos 2012

    elinize sağlık :)

  • anreb
    23 Ağustos 2012

    valla çok sağolun.. teşekkür ederiz çok iyisiniz emeğinize sağlık :) :)

  • ezgi hazal
    23 Ağustos 2012

    ellerinize saglik

  • berke
    23 Ağustos 2012

    elinize sağlık .teşekkürler

  • shawol
    23 Ağustos 2012

    süpersiniz :) çok teşekkürler =) adamım karizma yaaa <3 ^^

  • isaug
    23 Ağustos 2012

    vay vay vay hakketen hızlısınız :D

  • Carpathia
    23 Ağustos 2012

    Site şuan bakıma girmiştir YARIM SAAT DİZİ İZLEYEMEYECEKSİNİZ. Lütfen yarım saat bekleyin.

    • Carpathia
      23 Ağustos 2012

      Bakım tamamlanmıştır arkadaşlar. İyi seyirler.

  • zekiye
    23 Ağustos 2012

    harikasınız, süpersiniz, bir tanesiniz, en hızlısınız ……..

    ben size diyecek lafı seçemiyorum çeviri ekibine çok çok çok…teşekkürler

  • only
    23 Ağustos 2012

    çook hızlısınız ben genelde kore dizilerini başka siteden izliyodum ama sizin hızınıza kimse yetişemiyor 1 numarasınıız sıkı bir takipçiniz oldum:)

  • fatma
    23 Ağustos 2012

    gercekten cook hizlisiniz. ellerinize saglik tebrik ediyorum

  • beyza
    23 Ağustos 2012

    çeviri için çok teiekkürler daha bu gün 3. bölümü izlemişdim gerçekten ışık hızındasınız

  • merve
    23 Ağustos 2012

    kamsamnidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;))

  • kübra şeker
    23 Ağustos 2012

    harikasın koreanturk. ben sizin kadar hızlısını görmedim.daha diğer siteler 3. bölümü bile koymazken….teşekkürler koreanturk…

    KOREANTURK FARKIYLA &__&

  • tuba
    23 Ağustos 2012

    çok beğendim çok beğendim haydi bakkalım haydi bakkalım yeni bölümlere =) süpersinizzzzzzzz

  • rekid
    23 Ağustos 2012

    vallahi harikasınız komaso

  • beyza
    23 Ağustos 2012

    ya ben bu diziyi neden bukadar çok sevdim bilmiiyorum genelde tarihi filmler pek izlemem ama herhalde bu korelilerin farkı bide lee min ho farkı diyebilirim tek kelimeyle bayılıyorum bu diziye ya çevirmenlerimiz iyiki varsınız sizin sayenizde böyle bir diziyi izliyebiliyoruz gerçekten elleriniz dert görmesin diyorum çok teşekkürler:))

  • Hande
    23 Ağustos 2012

    çok teşekkürler

  • gajini
    23 Ağustos 2012

    wauww muhtesemsiniz koreantürk hepinize teşekkürler.

  • evhanımı
    23 Ağustos 2012

    teşekkürler elinize emeğinize sağlık……

  • min ho
    23 Ağustos 2012

    süpersiniz çok teşekkürler

  • mrvnrdnz07
    23 Ağustos 2012

    Hızlı ve kaliteli hizmetinizden dolayı teşekkürler. :)

  • sude
    23 Ağustos 2012

    bazı yerlerini tam anlayamıyorum. yarihi dizi pek izlemezdim lee min ho için izleyorum çoğu kişi gibi. ama bazı yerler karışık geliyor. mesela, neden kralı öldürmeye çalışıyolar ve kral ve kraliçe dedkleri kızın arasında ne geçmiş :/ altyazılar çabuk geçtignde videoyu dondurduyorum ama dondurunca altyazısı gidiyor. .s anlayan anlatabilir mi lütfen :/

    • Carpathia
      23 Ağustos 2012

      Altyazıyı kaçırıyorsanız 5 saniye geriye alın öyle izleyin. Altyazı ve video bir değil bu sebeple pause yapınca altyazı kalkar.

  • Burcu (Koreaşkı)
    23 Ağustos 2012

    gerçekten süpersiniz :) 4.bölümü ne ara çevirdiniz ya emeğinize sağlık :)

  • Çeçely
    23 Ağustos 2012

    Admin buradaki videolar ıpad de neden açılmıyor

    yardımcı olur musunuz?lütfeeeeenn!!

    • Carpathia
      23 Ağustos 2012

      Ipad desteğimiz yoktur.

  • maşide
    23 Ağustos 2012

    Çoooook teşekkürler. Ellerinize, emeğinize sağlık Koreanturk çeviri ekibi süpersiniz:))

  • zleeha
    23 Ağustos 2012

    doktor ne cevap verecek acaba – adama bak ne pislikmiş.

  • Carpathia
    23 Ağustos 2012

    Saat 12 de yarım saatlik bakım yapılacaktır. Yani saat 12ye kadar izleyin veya 12.30da gelin izleyin arkadaşlar.

  • cansu
    23 Ağustos 2012

    valla çok hızlısınız ya ellerinize sağlık <3

  • cansel
    23 Ağustos 2012

    süpersiniiiizzz

  • marazali34
    23 Ağustos 2012

    Lütfen alternatif yükler misiniz?

    çeviri için de teşekkürler.

    • Carpathia
      23 Ağustos 2012

      Sadece KTP ile izleyebilirsiniz arkadaşlar.

  • shail
    23 Ağustos 2012

    oppss çok heycanlı bitti.. emeğinize sağlık arkadaşlar çok hızlısınız..

  • eda
    23 Ağustos 2012

    neolurr cabuk olun bekleyemiyorim artik :D

    • Carpathia
      23 Ağustos 2012

      Nasıl çabuk olalım anlamadım eda zaten ekledik :)

  • hilal
    23 Ağustos 2012

    harikasınız , süpersiniz =)) coookkk tesekkurler gercekten Allah sızlerı eksık etmesın basımızdan ;)

  • rüya
    23 Ağustos 2012

    çok güzeldi :) teşekkürler :)

  • eda
    23 Ağustos 2012

    5. bölümü sabırsızlıkla bekliyorum …

  • Hilal
    23 Ağustos 2012

    Çevirmenlere helal olsun valla… Süpersiniz… Yürekten söylüyorum 1numarasınız… :)

  • Hilal
    23 Ağustos 2012

    Ahhhh aşkım benim ya… Sen nasıl yakışıklı bir tipsin ya… Her rol bir insana bu kadar mı çok yakışır… Valla leeminhoyla tanıştıktan sonra hiçbir Türk erkeğine yakışıklı diyemez oldum:)

  • fedimeee
    23 Ağustos 2012

    Değerli izleyenler ,

    Çevirilerimizde arada hatalar oluyorsa bilin ki bu, mümkün olan en kısa sürede sizi Faith'le buluşturma isteğimizden kaynaklanmaktadır .Mazur görünüz :) Ayrıca bazen öyle saçma altyazılar gelmekte ki çevirmek için neler çektiğimizi biz biliyoruz. Neyse emeği hak edene veren herkesee binlerce teşekkürler. Sizlerinde yorum yapan ellerinize sağlık :D

    • Carpathia
      23 Ağustos 2012

      Fadime, çevirileriniz gayet güzel. Altyazı koruma sisteminden sonra altyazılarımızı çalamayıp bunu çamura vuran veya bizden 2 gün sonra çeviri yapıpta bunun acısını ortalıkta "kalitesiz çeviri" diye ağlanmakla çıkartan koreantürkün arkasından bıdı bıdı yapmaktan başka bildiği olmayan kişiler yapıyor yoksa emeğe saygı duyan her zaman koreantürkte ŞEKİL A

  • Ebubekir
    23 Ağustos 2012

    COOOOOk tskler cevirmenlerimize :D

  • cosette
    23 Ağustos 2012

    Süpersiniz elerinize sağlık ya 1 numarasınız :D

  • dila-minho
    23 Ağustos 2012

    prensesin 8 yıl önce tanıştığı bence lee min ho olabilir şimdi de ona karşı çok ilgili davranıyo

  • P1NK
    23 Ağustos 2012

    valla isik hizi halt etmiwdir ortada emek var baya……..kalitenizden odunc vermiyorsunuz ya onemli o……. baslayalim bakalim izlemeye ama valla dizide 1 seyler eksik :) arang i da bekliyoruz sagolun

  • çiçek
    23 Ağustos 2012

    süpersiniz.alkışı teşekkürü fazlasıyla hakediyorsunuz.emeğinize sağlık

  • deokman
    23 Ağustos 2012

    omo omo omo müthişsiniz :D :D :D bir baktım faith 4 gelmiş hemen başlıyorum izlemeye :D :D :D arang ne zaman gelir acaba bir bilginiz var mı? çok sağolun :D :D :D

  • latife karaman
    23 Ağustos 2012

    teşekkürler çevirmenlerim yüreginize ellerinize saglık çok güzel bir bölümdü sagolun var olun

  • mayalila
    23 Ağustos 2012

    çok teşekkürler :)

  • Kübra
    23 Ağustos 2012

    süpersiniz=) teşekkürler

  • -hatice
    23 Ağustos 2012

    çeviri için teşekkürler :) lee min ho her zamanki gibi harikaa <3

  • nazoş
    23 Ağustos 2012

    yeppuda,komao,çota,gamsahamnida,çok teşekkürler.

  • gum jandi
    22 Ağustos 2012

    bravooo cokk hizlisizizz cookk tesekkurlerr

  • kalkanmehme
    22 Ağustos 2012

    bu arada çevirileriniz mükemmel dercede çamur atanlar bizleri salak zannediyor herhalde şimdiye kadar cevirilerde öyle abuk bir sey yok şizde meyva vermeyin taşlamasınlar anlıyana saygılımla mehmet kalkan,,,

  • SanKye
    22 Ağustos 2012

    "X-man kadına bak x-man" kadın manyak yaa her geçen bölüm daha çok sevmeye başladım :D bu arada Sarang hee gamsa ham nidaa komavoyoo. thank you :D valla siz o kadar hızlı tükçe çeviri yapıyosunuz ki şaşkınlıktan benim dil korece olu verdi bir anda :D süpersiniz diyecek bir şey yok :)

  • kalkanmehme
    22 Ağustos 2012

    yıldırım hızı çeviri için çok tşk ederim bu arada öteki diziler gözardı edilmesin saygılarımla…

    • Carpathia
      22 Ağustos 2012

      Göz ardı değilde illaki talebe göre daha çok yoğunluk verdiğimiz diziler oluyor. Bu çok normal bir yerde.

  • aysen
    22 Ağustos 2012

    ne denilebilirki siz süpersiniz

  • zeyneeeeppp
    22 Ağustos 2012

    çok teşekkürleeeeeeeerrr

  • Derya
    22 Ağustos 2012

    sayin cevirmen.. hiziniz isik hizimi acaba :)))) emeginize saglikkk.dilim tutuldu hizinizdannn :)))

  • bahar
    22 Ağustos 2012

    yaaa siz süpersiniz

  • ftmnr
    22 Ağustos 2012

    gerçekten süpersiniz :)

  • zeynep su
    22 Ağustos 2012

    diğer sitedekiler beklesinler cuma gününü burda 4. bölüm çkmış hızınıza yetişemiyoruz :D

    • Carpathia
      22 Ağustos 2012

      Nal toplayınca çevirilerimize çamur atıyorlar gayet tatminkar çeviri yapıyoruz, çalışsınlar onlarda yapsınlar ;) Altyazılarımız için ağzı suyu akan ne kadar yer varsa, sabahlayıp bizden çeviri çalmak için sitemizden çıkmayan ne kadar ezik varsa, altyazı koruma sisteminden sonra nedense birden bizim altyazılarımıza çamur atmakla bu durumu rölantiye alabileceklerini düşünüyorlar. İcraate gelin icraate, bıdı bıdı yapmakla olmuyor bu işler arkadan ;)

  • elif
    22 Ağustos 2012

    ne kadar hızlısınız daha 3. bölümü yeni bitirdim bi baktım 4. bölüm gelmiş :) emeğinize sağlık.

  • Esra
    22 Ağustos 2012

    Wow müthis Mersi ^^

  • burak
    22 Ağustos 2012

    helal size bee bir numarasınız bu işte…

  • hülya
    22 Ağustos 2012

    ellerinize sağlık çok saolun :)

  • betuss_67
    22 Ağustos 2012

    emeğinize sağlık..gerçekten çok hızlısınız :)

  • inci
    22 Ağustos 2012

    süpersiniz, harikasınız, ellerinize sağlık… hızınıza hayranım :D

  • zeyneep
    22 Ağustos 2012

    harikasınız diyecek kelime bulamıyorum çok çoookk teşekkürler :)

  • ela
    22 Ağustos 2012

    harikasınız çevirmen arkadaşlar ne diyelim ellerinize yüreğinize sağlık…

  • msfenks
    22 Ağustos 2012

    Koreanturk faytinnnnggg!!!

  • SenaWookie
    22 Ağustos 2012

    3. bölümü daha şimdi bitirdim. 4 gelmiş. Işık hızı nerede Koreantürk orada! Bu cümle her şeyi açıklıyor zaten. ^^

  • zexa
    22 Ağustos 2012

    şu anki duygularımı iki kelime ile açıklamak istiyorum sizi seviyorum ya harbiden :)

  • silentman5401
    22 Ağustos 2012

    süpersiniz teşekürler

  • Elif
    22 Ağustos 2012

    gelmiş :) çok teşekkr ederiz ellerinize saglık

  • selen oska
    22 Ağustos 2012

    çok çok tesekkürler koreantürk:)

  • burak611
    22 Ağustos 2012

    teşekkürler…

  • ferdane
    22 Ağustos 2012

    elinize sağlık arkadaşlar

  • nineday
    22 Ağustos 2012

    süper süper süpersiniz sizi çok seviyorum teşekkürler

  • beyza
    22 Ağustos 2012

    nomu nomu kamsamnida çevirmenlerimizin ellerine sağlık valla

  • betul
    22 Ağustos 2012

    Gerçekten hızınız muhteşem teşekkürler koreanturk aılesi :)

  • ziiperi
    22 Ağustos 2012

    çok teşekkürlerrr :D

  • yarengul
    22 Ağustos 2012

    ne kadar hızlısınız inanamıyorum teşekkürler

  • betül
    22 Ağustos 2012

    şaka gibi.bu ne hız maşallah

  • JeJe
    22 Ağustos 2012

    Elinize emeğinize sağlık ( ̄▽ ̄)ノ

  • senakhj
    22 Ağustos 2012

    Omo.. ne kadan hızlısınızz ..KT hızınııza yetişemiyorum ♥ :-o

Magazin Haberleri

En Sevilen Diziler
    bakımda
En Sevilen Filmler
    bakımda
Koreantürk Alexa