Koreantürk Kore Dizileri

Koreantürk Kore Dizileri

üye alımı kapalıdır. koreantürk beta android uygulaması 2.0 çıktı! güncelleyin!

I Miss You 18.Bölüm12 Ocak,Cumartesi

Bu diziyi favorilerinize eklemek için üye girişi yapmalı yada üye olmalısınız.

I Miss You 18.Bölüm TÜRKÇE ALTYAZILI eklenmiştir. Çevirmenlerimize teşekkür ederiz. Yorumlarımızı eksik etmeyelim.

BİZE DESTEK OLMAK İÇİN CHOPSTICK SİPARİŞİ VEREBİLİRSİNİZ

Bu içerik ile ilgili etiketler;I Miss You 18.Bölüm, I Miss You 18.Bölüm izle, I Miss You 18.Bölüm kore dizisi izle, I Miss You 18.Bölüm asya dizileri, I Miss You 18.Bölüm kore dizisi, I Miss You 18.Bölüm HD İzle

  • http://twitter.com/morvelilavemor @morvelilavemor

    anahtar nereninnnn anahtaruuuuuu .s.s.s

    • zeynep

      Bende o anahtari merak ettim bilen varsa söyleyebilir mi?

  • esra_t

    Ya ben hepsine aciyorum, bu soguklarda nasıl bir cekim yapmıslar, milletin burnu, kulakları elleri donmus, oyuncu olmakda kolay degil, üşüyorsun, donuyorsun , ama duygusal sahne cekmen gerekiyor..off..ben baktıkca üşüyorum, harrynin bir egoist oldugu sirf kendinden baska kimseyi düsünmedigi ortada, ve bir de katil, su yeuna muhtac onu yanında tutmaya calısdi, benim olmassa kimsenin olmaz lafı, kızı sevmedini , yanlız kendi egosunu sevdigini gösteriyor. Kaybetmek korkusu sevgisinden büyuk, ve basdada iyi degildi, kızı kandırmıs, ailen seni aramıyor diye, hicbir zaman sun yeon na karşı dürüst degildi, abisine, yong wonun babasına cok benziyor aslında, ikisininde mayası bozuk..

  • korefani :)

    guzeldi tsk koreantuk <3

  • hülü

    herkes harry e üzülüyo ama en baştan beri bencilliğini görmüyolar. en başta kıza kimse seni aramıyo dedi benle ol dedi kızı ailesinden kopardı onu arayan dedektif kim i öldürdü 14 sene boyunca kızın herkesden nefret etmesine ön ayak oldu koreye geldiklerinden beri duygusömürüsü ile kızı elinde tutmaya çalışıyo baktı duygu sömürüsü de işe yaramamaya başladı şimdide kıza suç atıyo. zaten kız sırf harry ona yardım etti die sevgilisi olmaya karar vermişti gerçekten kızı seviyo olsa onu suçlamazdı sırf bencilliğinden kız onun yanından ayrılmasın o yalnız kalmasın oldu canım

  • bonsai

    Herry hırsları,nefretine yenimiş durumda nasıl seveceğini sevgisini nasıl ifade edebileceğini bimiyor ve bence içinde bir boşluk var ve onu zoe ile doldurmuş ve o kızı saplantı haline getirmiş biri için birini öldürmek sevgi gösterisi değildir sadece kendi içinde ki nefretin ve kinin hatta ailesinin yaptığı şeyin sonucunda oluşan durumun suçluluk duygusu ve bu duyguyu kinle yönetti adın aşk dedi savunma mekanizması geliştirip herşeyi senin için yaptım dedi karşılığında aşkını alamayınca(yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı?Tahirle-Zühre ) sonuç olarak ise suçu o herşeyi yapmayı göze aldığı kıza attı onu bu şekilde cezalandırdı ama kendi hatalarını ondan sakladığı onca şeyi kabul etmedi kendi iç hesaplaşmasını yapmadı..

  • tuba

    Bende Harry'i tutuyorum çocuk kız için ona tecavüz eden adamı bile öldürmüşken kız onu bırakıyor. Sevgi ne kadar büyük olursa nefrette o kadar büyük olur derler ya hah işte Harrynin olayıda bu, haklı.

  • ASİ qiRL

    ben bu dızıde kıme uzulecekgımı bilemedım yha kımın acısından bakarsan o kısıyı hakıyı göruyoruz

  • sema

    ben şu bölüme kadar harrye acıyor kıza sinir oluyordum ama şimdi kafam karıştı seveyim mi acıyayım mı yoksa sinir mi olayım bilemiyorum Allah bilir finalde hepsi ölür

  • özgür

    suo yeonun annesi üvey kız kardeşive harrnin annesi çarşıda gezerken kızın burnunda kocaman kan lekesi var ama aynı sahnede birden bire kayboluyor dikkat ettinizmi49. 30 snye ye dikkatle bakın ne kadar büyük bi çekim hatası öyle ya

    • bonsai

      evet o anda burnu kanıyor yaa gerçekten ..

  • korekolik

    Ben anlamadığım bir şekilde Haryy tutuyorum. Su Yeon'a bunca yıl onu görmezden gelmiş ve ahhh Haryy dizi umarım senin mutlulugun ile biter

Facebook

Twitter

kore dizileri

www.koreanturk.com - Tüm Hakları Saklıdır. 2009-2015
kore dizileri- kore dizileri izle- Bize Ulaşın