Korean Türk Twitter Sayfası ÜYE OL FORUM
<div style="background-color: none transparent;"><a href="http://news.rsspump.com/" title="rsspump">news</a></div>




Destek Reklamımız İçin 20 Saniye Bekleyiniz...


|

GD Star Rating
loading...

3 bölümlük mini serinin ilk bölümü türkçe altyazılı sizlerle. Ma Boy 1.Bölüm… İyi seyirler.

Ma Boy 1.Bölüm, Oy ortalaması: 4.8 | Oylama sistemi: 5li sistem | Atılan Oy: 96
Part/Alter.

Etiket: Ma Boy 1.Bölüm, Ma Boy 1.Bölüm izle, Ma Boy 1.Bölüm kore dizisi izle, Ma Boy 1.Bölüm asya dizileri, Ma Boy 1.Bölüm kore dizisi, Ma Boy 1.Bölüm HD İzle






  • İsminiz
    E-Posta Adresiniz (Paylaşılmayacaktır)
    Yorumunuz

  • _merve_
    17 Ağustos 2014

    kızın piyano çalarken söylediği şarkıyı dream high ta suzy dha gzl söylüyo.d

  • •AsLı•
    29 Haziran 2014

    GErçekten harika bir dizi bu kaçıncı izlemem bilemiyorum ^^ çeviri için teşekkürler

  • aysglKT
    27 Haziran 2014

    ya gerçekten ilk ırene yi kız olarak düşünmüştüm yaa çok benziyo hani, hiç olmazsa vücuttan anlaşılır ama onun vücududa kız gibi :D Yalnız normal halinden yani erkek olarak çok yakışıklı!

  • Teşekkürler (^_^)
    24 Haziran 2014

    Çeviri için çok teşekkürler..
    To The Beautiful You nun bir değişiği gibi bir şey ama mini diziymiş ya tüh :/

  • derye
    28 Şubat 2014

    ben film sanıyodum ya dizi miymiş

  • büşra zeynep
    13 Aralık 2013

    bugüne kadar izlediğim en güzel film bayıldım mükkemmel aşık oldum herkes izlemeli bence

  • Neslihan Diksoy
    07 Ağustos 2013

    mal gibiydi kimseye tavsiye etmiyorum shineden nefret ediyorum artık tmm mı artık ne şarkı dinlerim nede film zilerım

    • beyza nur
      13 Eylül 2013

      onlarda sana bayılmıyodu zaten bence çok güzeldi sevmessen sevme o senin zevksizliğin tmmı

    • korecan
      21 Nisan 2014

      dinleme ne yapabiliriz yani bu senin sorunun yani sonuçta

    • xxxxxx
      01 Temmuz 2014

      dinleme zaten sen, gerek yok, saçma düşüncelerini kendine sakla..

  • Onew in karısı
    29 Temmuz 2013

    çok çok güzeldi

  • pımıkşikir
    10 Temmuz 2013

    dizi güzel ama bbaş roldeki kzı daha olgun olabilirdi bir oğlana bakın birde kıza olmamış yani T.T

  • rumeysa
    29 Haziran 2013

    diziye girer girmez çalan şarkının adı troublemaker hyuna nın

  • Sümeyye
    27 Haziran 2013

    Dizi girer girmez verilen şarkının adını biliyor musunuz? :)

  • güliz
    21 Nisan 2013

    yaaa açılmıyor izleyemiyorum diziyi meraktan çıldıracam neden açılmıyor offf

  • NuR
    11 Nisan 2013

    Tesekkür ederim

  • atbbsdk
    27 Ocak 2013

    çok güzelmiş gerçekten de
    film izlemek yerine tercih edilebilir bir dizi,
    3 bölüm olması başlamamı kolaylaştırdı
    genelde gözüm yemiyor bölüm sayısı çok olan dizileri izlemeyi ^^
    çeviri için teşekkürler :)

  • nefise
    05 Ocak 2013

    çok güzel bir dizi :) herkese tavsiye ederim ama keşke daha uzun olsaydı 3 bölüm çok az geldi :(

  • necat
    01 Aralık 2012

    fazla soze gerek yok 3 bölümde bitirmişler anladım deyene kadar dizi bitti zaten:):) izlene bilir

    cevirmenlere emegi gecenlere tesekkurler

  • herena
    30 Kasım 2012

    7:28de çalan şarkıyıy biliyomusunuz bilen söylesin lütfen acill :(

  • zeliş
    22 Kasım 2012

    birinci bölümde 37. dk daki şarkıyı biliyor musunuz acaba ?? teşekkürler kt ekibi

    • suzy
      02 Şubat 2013

      suzy a gooses dream

  • Gül
    20 Ekim 2012

    Oglan okudugu sarkiyi soyluyorsaniz ben bildigim kadariyla oppamin sarkisi(ss501)kim hyun joong:) çeviri için tesekkurler

  • ParkJeSub
    25 Eylül 2012

    Aynen Tuti unni Suzy Söylemişti Şarkının adı A goose's dream :)

  • nergiz
    17 Eylül 2012

    kızın piyano çalarken söylediği şarkıyı bilen varmı daha önce duydum ama nerden hatırlamıyorum :D

    • Merassh
      17 Eylül 2012

      Dream high'da da çalmıştı sanırım :D

  • selin
    17 Eylül 2012

    Çok güzeldi.Özellikle son sahnede kız tam bagıracakken agzını kapatması çok hoştu :D

  • korean_fan
    16 Eylül 2012

    Tesekkurler. :)………….

  • serude
    16 Eylül 2012

    Ya açilmiyo telden griyom suan

    • Carpathia
      16 Eylül 2012

      telefon desteği yok.

  • Şeyma Maraa
    15 Eylül 2012

    fatma :)) önemli değil cnm :)))

  • esma
    15 Eylül 2012

    ne zaman gelicek japon wersıyonu war mı neden bu kadar kısa ya . ?

  • cherry
    15 Eylül 2012

    2. ve 3. bölümün ingilizcesi var ne zaman çeviri yapacaksınız? merakla bekliyoruz :)

  • Neila0 (ÇEVİ
    15 Eylül 2012

    Arkadaşlar altyazı gelince çeviriyoruz, olabildiğince hızlı olmaya çalılıyoruz okullar açılacağıniçin çevirmen sayısı azaldı, dizin sayısı da arttı, lütfen biraz anlayışlı olun, biz de elimizden geleni yapıyoruz. 2. Bölümün çevirisi tamamlandı, biraz sabır lütfen!

  • deryaa
    15 Eylül 2012

    okullar açılmadan 2. ve 3. bölümünü izleseydik keşke :D

  • fatma
    15 Eylül 2012

    şeymacım çok saol ya sana minnettarım gomaho..

  • Tugce Sshi
    15 Eylül 2012

    Gömülü altyazi.. peki carpathia admin ozman bu dizi hic cevrilmicekmi :(

    • Carpathia
      15 Eylül 2012

      tabiki çevirilecek. şuan çeviriyoruz.

  • Tugce Sshi
    15 Eylül 2012

    Ya süper ya bayildim bu diziye yeni bölümler cvabuk gelsiin nolur :D

  • Şeyma
    15 Eylül 2012

    FATMA o dansçılar dans ederken çalan şarkı o dansçılara ait o dansçılar normalde bir gruplar başröl Irene kız kılığına giren çocukta o grupta..Grubun ismi Touch Şarkının ismide Rockin the club

  • ayse
    15 Eylül 2012

    yeni bölümler ne zaman gelir acaba

  • fatma
    15 Eylül 2012

    2.dakikadan snr dnasçılar dans ederken çok güzel bi şarkı çalıyo bilen varsa söylesin lütfen çok aradım bulamadım yardımcı olursanız çok mutlu olurum..=)

  • buse
    15 Eylül 2012

    ya artık cevirisi gelsin lütfenn hafta sonu ceviremez misiniz lütfen gelsin altyazı ya cok güzel bir dizi :D

  • Nurbahcesi
    14 Eylül 2012

    Harika bir bölümdü.Ama çok çabuk gerçek kimliği ortaya çıktı.Yeni bölümlerin ne zaman geleceği hakkında admin lütfen bilgilendirir misin?..

  • Bekliyoruz
    14 Eylül 2012

    Admin bekliyoruz ama

  • Çevirin artı
    14 Eylül 2012

    Ma Boyun 2. ve 3 bölümlerini çevirin artık lütfen yahh

    Ne zamandır bekliyoruz yahh lütfen çevirin artık Koreantürk ekibi hızlıydı 3 bölümlük bir diziyi neden çevirmiyorsunuz nolur çevirin artık :( :( :( :( :( :( :( :( :(

  • ma boy çeviri
    14 Eylül 2012

    admin lutfen ma boyun 2. ve 3. bölümün türkçe alt yazılısına cevirir misinz lutfen okullar acılmadan izlemek istiyorum okullar acıldığında hc dizi izleyemıcem lutfen :( izleyebılırsem yazın izleyebılecegım ama koca kışı kışın geçmesını bekleyemem lütfen !!! :S

  • çigdem
    14 Eylül 2012

    hadi admin bekliyoruz lütfen

  • Yağmur
    14 Eylül 2012

    peki ne zaman çıkar?

  • yeter
    14 Eylül 2012

    tamam anlıyorum hepimiz hızlı çevrilmesini istiyoruz ama gelmiyorsa bir sebebi vardır neden böyle yazıyorsunuz anlamıyorum ki. diğer dizilerde özellikle baktım. bir iki gün gecikti mi hemen başlıyorsunuz nerde diye. buradan beklemek güzel ama değil mi. beklemeyi sevmiyorsanız ingilizce öğrenin de bu insanlar da bu sözleri okumasın. kaç tane dizi var herkesin beklediği azıcık insaf

  • SERAP
    14 Eylül 2012

    ma boy dizisini lütfen diğer bölümlerini de akleyip çevirisini yapın. tüm izlediğim diziler harika çevirileriniz sayesinde çok güzeldi. lütffen ma boy dizisinin diğer bölümlerini de çviripekleyin.. emeğe saygı duyuyorum. elllerinize sağlık tüm çevirmenlerinizin. asya diziden izlemek istemiyorum lütfen çabucak ekleyiniz….. :)

  • ilayda seol
    14 Eylül 2012

    çok güzel olmuş 2 ve 3 bölüm ne zaman gelir :)

  • koreantürkk ma
    14 Eylül 2012

    admin ing alt yazısı her yerde var neden çevirmiyosunuz anlamıyorum faith yada to the beautiful hemen çeviriliyor ama bu dizi temmuzda yayınlandı . lütfen diğer dizilere vediğiniz önemi bu diziyede verin . ztn 3 bölm olması yeterince kötü . sizide anlıyrm yoğunsunuz ama . diğer sitelere girmiyorum bile sadece koreantürkte izliyorum sırf en hızlı en iyisi olduğunuz için . lütfen bir an önce çevrilsin .

    • Carpathia
      14 Eylül 2012

      yok arkadaşım altyazısı. onlar videoya gömülü. buyur sen çevir gömülü altyazıyı.

  • ma boy artık &ccedi
    14 Eylül 2012

    admin ingilizce çeviri geldi ya internette ztn ing çevirisi var onu çevirsenize . Artık bekleyemicemm .

  • cansu coşkun
    14 Eylül 2012

    yaa alütfen yapın artık çeviriyiii çıldıraxcağım meraktaaan lütfe lütfen lütfeeen :(((((((((((((((((

    • Carpathia
      14 Eylül 2012

      İngilizce altyazısı gelmeden çeviremeyiz :(

  • Şeyma Mara
    13 Eylül 2012

    Bia çok teşekkür ediyorum 2 gündür kafayı yemiştimm çok saoll

  • Yağmur
    13 Eylül 2012

    Bu dizinin 2. ve 3. bölümleri çevrilmiş merak ediyoruzz eminim bunuda hızlı bi şekilde çevirirsiniz şimdiden teşekkürlerr

  • nur@y
    13 Eylül 2012

    sevgili çevirmenler farkındayım çok meşgulsünüz diğer dizilerin çevirileri için çoook teşekkürler bu dizinin ikinci bölümü çıkmış noolur lütfen artık bir an önce çevirin çok merak ediyorum şimdiden teşekkürler

  • hazelll
    13 Eylül 2012

    bu neden bu kadar yavaş geldi bölümlerin alt yazıları çıkmış neden çevirmiyorsunuz ????

  • Cici Koreci
    13 Eylül 2012

    Niye gelmedi hala yaa :(

  • Nehir İlayda
    13 Eylül 2012

    Kaç gündür yeni bölümü bekliyoruz artık çevirin lütfen

  • Naz
    13 Eylül 2012

    Lütfen artık 2. bölümün çevirisini yaparmısınız ??

    Ben Koreantürk'ü hızlı sanıyordum.

    Kaç gündür bekliyoruz zaten 3 bölüm.

  • Ayşenur
    13 Eylül 2012

    2. ve 3. bölümler zaten ingilizce altyazılıymış

    Neden çevirmiyorsunuz ??

  • aa_acaba
    13 Eylül 2012

    lütfen 2.ve3. bölümleri de sabırsızlıkla bekliyoruz…

  • ~,~
    13 Eylül 2012

    yahu sadece 3 bölüm :/ 2 bölüm daha var çevirilecek youtubeda ingilizce alt yazısı var lütfeen çevirin :D teşekkürler şimdiden :):):)

  • koreanmeleodi
    13 Eylül 2012

    kaç gündür yeni bölümünün gelmesini bekliyorum zaten mini bir dizi biran önce diğer bölümlerini koyarsanız sevinirim zaman geçtikten sonra dizinin tadı kaçıyor. bıraktığında bir da geri dönüp izlemek istemiyor insan

  • asyacı
    13 Eylül 2012

    yaa hemen 2. ve 3. bölümleride koyarmısınız lütfen….

  • asyacı
    13 Eylül 2012

    bayıldım ben buna yaa çok güzel….

  • dila
    13 Eylül 2012

    Ya 2. bölüm ile 3. bölüm çoktan çıktı ikisinide art arta koyarmısınız ve direk türkçe olarak :D :D Lüfteen

  • asya
    13 Eylül 2012

    yaa 2.bölümm yok muuuuu ???????

  • büşra
    13 Eylül 2012

    acaba ikinci bölüm altyazılı ne zamn gelir bn ingilizce olark izledm ama anlamadığım bikaç yer var :)

  • Bia
    13 Eylül 2012

    Şeyma Mara, Tae Joon (H.O.T – Happiness) ''Super Junior – Happiness''i söylüyor.. =)

  • _-***tiffany***-_
    13 Eylül 2012

    yeni bölüm ne zaman gelicek hiç bir yerde görüntü böyle kalite değil ve çevirmiyolar lütfen yeni bölüm çabuk gelsin :)))))

  • hazelll
    13 Eylül 2012

    ing altyazılar çıkmadı mı daha admin çıktı diye duymuştum ?????

  • Boon Yi
    13 Eylül 2012

    BU KADAR GÜZEL BİR DİZİ NASIL 3 BÖLÜM OLABİLİR . GERÇEKTEN KAFAYI YİYCEM :S

  • hazellll
    13 Eylül 2012

    çeviri bugün gelir mi ????

  • ZEYNOOOOO
    13 Eylül 2012

    ya lütfen 2. böölllüümmmm zaten 3 bölümcük bişi :) çevirirseniz süper olur hadi koreanturk FİGHTİNGGGG :DDD

  • mylove
    13 Eylül 2012

    gerçekten lütfen bari siz veririn şu diziyi. :( hiç bir yer çevirlmiyor.

    • Merassh
      13 Eylül 2012

      Altyazılar geldiğinde çevrilecek.

  • Şeyma Mara
    13 Eylül 2012

    Arkadaşlar…!!! Tea joon'un dizide piyona çalarak söylediği şarkıyı bilen var mı ??? Eğer bilen varsa lütfen söyleye bilir mi:))

  • kimasiyeon
    13 Eylül 2012

    Cidden çocuğu kız sanmıştım :D hemde çok güzel bi kız.Allahını seven üstüme peruk atsın….Bu arada çok eğlenceliydi,yükledğinizi için kamsahamnida.

  • büşra
    13 Eylül 2012

    çeviri için teşekkürler 2.bölümünü ne zaman çevrirsiniz acaba ? =D

  • myungsena
    13 Eylül 2012

    bende bu diziyi bekliyodum cok teşekkürler :D diğer 2 bölüm nezaman gelir acaba ?

  • minho
    12 Eylül 2012

    güzel bi dizi..:) emeğinize sağlık

  • buse
    12 Eylül 2012

    Lütfen daha çabuk yükleyin 2 bölümü ne zman gelir bari sorumuza cevap verin bu gece gelirmi ??

    • Carpathia
      12 Eylül 2012

      Bu gece gelmez.

  • kkk
    12 Eylül 2012

    yaaa sadece 3 bölüm mü bu dizi!! O.O

  • bayan koala
    12 Eylül 2012

    2. bölümü bekliyorum 4 gözlee !! O.O korede hangi günler yayınlanıyor acaba?

  • dilaa
    12 Eylül 2012

    2. bölümü sabırsızlıkla bekliyorum çabuk yüklerseniz seviniriz :3 ^^

  • Anonim
    12 Eylül 2012

    bu arada çeviri için teşekkürler

  • Anonim
    12 Eylül 2012

    2. bölüm ne zaman gelir lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen dersane başlarsa izleyemem nolur çabuk gelsin

  • duygu
    12 Eylül 2012

    he iyimiş hep kızlar erkek oluyordu bu sefer tam tersi olmuş:)))

  • MineNur(L)
    12 Eylül 2012

    teşekkürler

  • canan
    12 Eylül 2012

    2. bölümü ne zaman yüklersiniz. :) çok merak ettim ^^

  • hazelll
    12 Eylül 2012

    admin sanırım 3. ve 2. bölümün ing altyazıları çıktı tr çeviriyi ne zamn izleyebiliriz :)

  • Cici Koreci
    12 Eylül 2012

    Koreanturk Çeviri ekibi, Nolursunuz biraz daha hızlı çevirin :D Bu harika bi dizi zaten kısa olması bizi çok üzüyo :( Bide çeviriler yavaş olunca toptan meraktan çatlıyoz :D Hiç bir site daha çevirmedi normalda bütün dizileri burdan

    izlerim ama bu dizi için araştırmadığım yer kalmadı :( En heycanlı yerinde bitti zaten :( :'(

  • crn
    12 Eylül 2012

    lütfen 2. bölüm gelsin zaten kısa olması yeterince acı verici :)

  • aliceee
    12 Eylül 2012

    çok güzel bir dizi.devamı faith dizisi kadar çabuk gelir inşallah…çevirisini yaptığınız için teşekkürler sizi seviyorum koreantürk ekibi

  • JBmco
    12 Eylül 2012

    ilk başta kızı güzel bulmuştum kendimden utanıyorum :D

  • mayalila
    12 Eylül 2012

    Emeği geçen herkese çok teşekkürler :)

    2. bölümünü sabırsızlıkla bekliyorum

  • koremanyağı
    12 Eylül 2012

    2. bölm gelsn lütfen

  • Naz
    12 Eylül 2012

    bu dizinin çevirisiylede ilgilenseniz diyorum . Nese çevrmen arkadaşlara çok teşekkürler .

  • rümeysa
    12 Eylül 2012

    süper flim yaa :)

  • buse
    12 Eylül 2012

    2. bölüm gelsin artık adminn :) nolur biraz daha çabuk halbuki çıkmış 2. bölüm :)

  • hazellll
    12 Eylül 2012

    2.bölüm ne zamana çıkarr ???? şimdiden teşekürler :)

  • nur@y
    11 Eylül 2012

    ayy lütfen bir an önce şu ikinci bölüm gelsin çok merak ediyorum çok güzel bi diziymiş birinci bölüm için çok çok teşekkürler :)

  • Eda
    11 Eylül 2012

    2 ve 3. bölümü okullar açılmadan çevirirsiniz inşallah :D <3

  • Suzy
    11 Eylül 2012

    çok teşekkürler :D

    Hiç bir siteden izlemedim sizin sitenizden izledim :D neden bilmiyorum :D

    2. bölümü çabuk çevirirsiniz inşallah :D <3

  • NurZy
    11 Eylül 2012

    Harika bayıldım yahh :D

    Ama bu güzel dizi 3 bölümmüş :(

    2. bölümü ne zaman gelir ??

  • deokman
    11 Eylül 2012

    ahh süper yaaa hyun çok tatlısın ya :D <3 yeni bölüm hemen gelsin please :D

  • Merve
    11 Eylül 2012

    Hadii yaa. Kız 13 yaşında mı ? Şoktayıım…!

    Ama dizi 3 bölümlük olurmu yaa :( İyi bi diziye benziyo.

  • busra53
    11 Eylül 2012

    hadi canım kız 13 yaşında mı yaa çok şaşırdım yaw yeni bölümler hemen gelse keşke zaten epi topu 3 :D

  • lovely
    11 Eylül 2012

    Bölümleri ne zaman çevrilecek acaba ;) (Dizi için Teşekkürler)

  • merve
    11 Eylül 2012

    ya iki ve üç çıkmıs acaba hemen altyazı ekleyebilirmisiniz koreanturk ekibi ?

  • esra
    11 Eylül 2012

    o çocuk şarkıcıymış TOUCH die bi grupta çok tatlı yhaa :D bide çok şaşırcaksınız başroldeki kız 13 yaşında ve aralarında 8 yaş var :O

  • termometre
    11 Eylül 2012

    ya ndn 3.bölümlük bn anlamadım o kadr kısa dızı mı olur ama yaaaa superdııı cok sevındım oysakı bıde cevırmenlere cok cok cok cok cok tesekkur ederm :D

  • elif
    11 Eylül 2012

    2. bölüm yükleyin artık….

  • hülya
    11 Eylül 2012

    teşekkürler…

  • ece
    11 Eylül 2012

    cokk tesekkürler cok hızlısınız :D 2. ve 3. bölümlerinide en kısa zamanda bekliyoruz siz 1 numarasınız :D :D <3

  • naz
    11 Eylül 2012

    2. ve 3. bölmler ne zmn gelir acaba ?

  • betuss_67
    11 Eylül 2012

    lütfen 2. ve 3. bölümüde yükleyin onlarda yayınlanmış :)

  • :D
    11 Eylül 2012

    ya çocuk çok ttlı bittim :) dizi çok güzel 3 bölümüde yayınlanmış sanırım 2. bölümü 4 gözel bekliyorum süpersiniz koreanturk fightinggg :D

  • leyla
    11 Eylül 2012

    2. bölümün neden çevirisi yok çıkmış halbuki :(

  • .
    11 Eylül 2012

    2. bölüm ne zamana gelir?

  • jessica
    11 Eylül 2012

    yaaaa çok güzel bi dizi çok teşekkürederim çeviren arkadaşlara neden sadece üç bölümmüş ki konusunu çok beğendim aslında lütfen diğer bölümleride bekliyoruz lütfen çabuk gelsin

  • Gülşah
    11 Eylül 2012

    ayy çok güzel bu dizi inş 2. bölüm hemen gelir yoksa çatlıcam meraktan :D

  • Sally
    11 Eylül 2012

    Sadece 3 bölümmüş :(

  • SanKye
    11 Eylül 2012

    wov sonunda beklenen dizi geldi elinize sağık çeviri ekibi :)

  • hurma
    11 Eylül 2012

    izlediğim ilginç dizilerden biri teşekkürler…

  • Busra
    11 Eylül 2012

    Harika çok teseKkurler

  • handeee
    11 Eylül 2012

    siiiiz habrikasınızz favori dizimm bu olduuu Aishh harikaaa yaaaaaaa

  • handeee
    11 Eylül 2012

    harikaaa bir dizii oğlaanlaar çook taşş kız çook tatlıı yeni bölüm çabuk gelsiiiin !!

  • amine
    11 Eylül 2012

    çoook çokkk tşk ederim..

Magazin Haberleri

En Sevilen Diziler
    bakımda
En Sevilen Filmler
    bakımda
Koreantürk Alexa