Koreantürk Kore Dizileri

Koreantürk Kore Dizileri

üye alımı kapalıdır. koreantürk beta android uygulaması 2.0 çıktı! güncelleyin!

Man from the Stars 14.Bölüm06 Şubat,Perşembe

Bu diziyi favorilerinize eklemek için üye girişi yapmalı yada üye olmalısınız.

Man from the Stars 14.Bölüm TÜRKÇE ALTYAZILI!! Çeviri: Zuzu_KT & Eurasia & shineessi… Çevirmenlerimize teşekkürler. Man from the Stars son hızda devam ederken yorumlarımızı çevirmenlerimizden esirgemeyelim. İndirmek İçin: Tıklayınız…

BİZE DESTEK OLMAK İÇİN CHOPSTICK SİPARİŞİ VEREBİLİRSİNİZ

Bu içerik ile ilgili etiketler;Man from the Stars 14.Bölüm, Man from the Stars 14.Bölüm izle, Man from the Stars 14.Bölüm kore dizisi izle, Man from the Stars 14.Bölüm asya dizileri, Man from the Stars 14.Bölüm kore dizisi, Man from the Stars 14.Bölüm HD İzle

  • sultan

    Song yi düşerken tutan oğlandan daha çok etkilendim :((

  • damla

    Ya gülmek okey de ağlamak bi insana bu kadar i yakışır abi
    Daha çok sevdiğim oppa larim var mesela ama soo hyun a yakkıştığı kadar kimseye yakışmıyor ağlamak
    tabi bu da ayrı yetenek

  • Kim soo

    Sen ağlama ya bi anlığına dondum kaldım resmen.:((

  • eda

    o cool bi şekilde odaya girdimi herşeyi savurdugu yeri kaç kez izledim bilmiyorum 😀 bi insan bu kaadar cool karizmatik yakışıklı olamaz 😀 bu dünyadan değil gib cidden rolüne tam uymuş 😀 sonu çok iyiydi dizi kızın etrafında dönüyor be vay anasını 😀

  • yaren

    aiy do min joon'um pehlivanım ya :d odayı dağıttı valla. Puha allam son sahneyi görünce bi' gülme krizine girdim 😀 çok güzeldiii.
    koreantürk ekibine teşekkürler ^=^

  • Koree

    Süper bir dizi !Ellerinize sağlık

  • SUNNİESS**

    yine çok güzel bi bölümdü harry potter'a ''hery poto'' ''hery poto'' diyişi çk komikti ciddeen :)) TEŞEKKÜRLER KOREANTÜRKK

  • selen

    bunu beğenenler master's sun ıda izlemeliler harika

  • rüvi

    bunların şişitivi demesi beni öldürüyor bu korelilere sharfini öğretmek gerek çevirmenler tşk

    • http://twitter.com/_hayati_yasa @_hayati_yasa

      Bide '' Vıyvıyaypi '' var ( V.V.I.P ) Özellikle Secret Garden da xD

  • nazoş

    çok teşekkürler.

  • özge

    Allahım nasıl bir coolluktur bu nasıl daldı odaya savurdu herşeyi :@ çekimler çok güzeldi kaç kere başa sardım izledim çok cool bir sahneydi ya.bizim oğlan ne güzel oynadı ama CEOyla havada ,aslında on kat düşürüp yukarı çekip gene düşürmeli yoyo gibi oynamalıydı pislikle.ama bu da yetmiştir.o suratındaki pislik glümseme silinsin diye öldürülür bu adam tüylerim diken diken oluyor gülümseyince..ama sonra saçı kadraja giriyor gülüyorum:D:D.allah aşkına evil karakter yapmışsınız tam piskopat korkunç süper dengede..ama adamın saçı richy rich gibi:D:D:D bizim kız da ne ballı ya her delikten düştü mü yakalicak bir yakışıklı fırlıyor.biz düşsek şu CEO gibi şapadanak yüzümüzün üstüne düşeriz kimse kımıldamaz valla. arkadaşı şanslı sürtük diyo ya dediği kadar var:D:D

    • huru

      ahaha iyi güldürdün Allah da seni güldürsün 😀 😀

Facebook

Twitter

kore dizileri

www.koreanturk.com - Tüm Hakları Saklıdır. 2009-2015
kore dizileri- kore dizileri izle- Bize Ulaşın