Koreantürk Kore Dizileri

Koreantürk Kore Dizileri

üye alımı kapalıdır. koreantürk beta android uygulaması 2.0 çıktı! güncelleyin!

Master’s Sun 10.Bölüm06 Eylül,Cuma

Bu diziyi favorilerinize eklemek için üye girişi yapmalı yada üye olmalısınız.

Master’s Sun 10.Bölüm TÜRKÇE ALTYAZILI EKLENMİŞTİR! Çevirmenlerimiz Cerenimo & Busra53′e teşekkürler. Bunca emeğe bir teşekkürü çok görmeyelim.

BİZE DESTEK OLMAK İÇİN CHOPSTICK SİPARİŞİ VEREBİLİRSİNİZ

Bu içerik ile ilgili etiketler;Master’s Sun 10.Bölüm, Master’s Sun 10.Bölüm izle, Master’s Sun 10.Bölüm kore dizisi izle, Master’s Sun 10.Bölüm asya dizileri, Master’s Sun 10.Bölüm kore dizisi, Master’s Sun 10.Bölüm HD İzle

  • Sarangsoo KT Ahmet

    aslında güvenlik ile şu tuhaf ünlü kızda çok uyumlu olur yani 😀 bence şu güvenlik çoçuk ünlü kızı sevmeli başkan hayalet kızı seviyor zaten onlar ersin muradına biz çıkalım…

  • http://twitter.com/Kim_Ji_Hye @Kim_Ji_Hye

    Ya ya ne bölümdüü :( Çok samimiler bilemiyorum kız çok sempatik rol yapıyo..
    Ahh ah kaç yaşına gelsek de hala bu dizilerle avunuyoz nolcak halimiz :((

  • sefa

    müthiş bölümdü 😀

  • korefan

    Ah bu başkan son noktayi iyi koydu

  • Secohye

    Çok tatlısınız yaaa:)))

  • Maknae sever

    Ya hep Kafe'de çalan bir şarkı var 49. Dk da var onun adını bilen var mı acaba??

  • izabella gomez

    nihayet 10cu bolume geldim ve cok mutluyum <3
    hepinizi seviyorum tesekkurler

  • Ceyda

    Alllahımmmmmmmmm süper bitti de öyle bi şekilde bağlarlar olayı 😀 Adam tepki ölçüyor çok asil ya tipi falan eskiyi hatırladı ya kız bende 1.bölümde ki halimi hatırladım adamı çok tatlı bulmuştum da 17 bölüm nedir ve asonsöre binen kız umarım sırf uzasın diye yapmadılar :'( TEŞEKKÜRKLER KOREANTÜRK 😀 sdfghjk

  • Gamze

    Şu kurt koyun hikayesi ben onu izlemiştim ve yaklaşık 2 yıldır adını hatırlamaya çalışıyordum 😀 şanslıyım

  • sultan

    çok güzelllllllllllllllllll :):):)

  • Nhrdm

    kang woo Allah aşkına şu kızın peşini bırak hayır yani sana kız mı yok ?? (mesela ben varım :D) şu artist kızıda bi seviyo oluyorum sonra bi gıcıklık yapıyo kang woo ya yakıştıramıyorum :( çevirmenlerin ellerine sağlık 😀

  • seda

    dizi iyice güzelleşmeye başladı diğer yorumlardaki dikkat ettiginiz şey benimde dikkatimi çekti ama bunu dizi deyip geçin bence çok kafaya takmayın o kol düğmelerini

  • miyanee :(((

    so ji sub'un kol düğmelerinde yahudiliğin sembolü olan altı köşeli yıldız var.izlerken dikkat ettiiniiz mi bilmiyorum ama bilinçli olarak yapılmış gibii geldi.özellikle gösteriliiyor çünkü.beğenerek ,severek,hayranlıkla izliyoruz ama ince mesajlarda verilmiyor değil.dikkatli olmak lazım….çevirii için tşk….

  • kim mer vee

    şimdi ne yapacaksın ?? :) böylede süper teklif olmaz ki amaa olan var olmayan vaar :)

Facebook

Twitter

kore dizileri

www.koreanturk.com - Tüm Hakları Saklıdır. 2009-2015
kore dizileri- kore dizileri izle- Bize Ulaşın