Korean Türk Twitter Sayfası ÜYE OL FORUM
<div style="background-color: none transparent;"><a href="http://news.rsspump.com/" title="rsspump">news</a></div>


GD Star Rating
loading...

Master’s Sun 10.Bölüm TÜRKÇE ALTYAZILI EKLENMİŞTİR! Çevirmenlerimiz Cerenimo & Busra53′e teşekkürler. Bunca emeğe bir teşekkürü çok görmeyelim.

Master’s Sun 10.Bölüm, Oy ortalaması: 4.8 | Oylama sistemi: 5li sistem | Atılan Oy: 200
Part/Alter.

Etiket: Master’s Sun 10.Bölüm, Master’s Sun 10.Bölüm izle, Master’s Sun 10.Bölüm kore dizisi izle, Master’s Sun 10.Bölüm asya dizileri, Master’s Sun 10.Bölüm kore dizisi, Master’s Sun 10.Bölüm HD İzle






  • İsminiz
    E-Posta Adresiniz (Paylaşılmayacaktır)
    Yorumunuz

  • Secohye
    12 Ekim 2014

    Çok tatlısınız yaaa:)))

  • Maknae sever
    07 Ekim 2014

    Ya hep Kafe'de çalan bir şarkı var 49. Dk da var onun adını bilen var mı acaba??

  • izabella gomez
    21 Eylül 2014

    nihayet 10cu bolume geldim ve cok mutluyum <3
    hepinizi seviyorum tesekkurler

  • Ceyda
    24 Ağustos 2014

    Alllahımmmmmmmmm süper bitti de öyle bi şekilde bağlarlar olayı :D Adam tepki ölçüyor çok asil ya tipi falan eskiyi hatırladı ya kız bende 1.bölümde ki halimi hatırladım adamı çok tatlı bulmuştum da 17 bölüm nedir ve asonsöre binen kız umarım sırf uzasın diye yapmadılar :'( TEŞEKKÜRKLER KOREANTÜRK :D sdfghjk

  • Gamze
    31 Temmuz 2014

    Şu kurt koyun hikayesi ben onu izlemiştim ve yaklaşık 2 yıldır adını hatırlamaya çalışıyordum :D şanslıyım

  • sultan
    26 Haziran 2014

    çok güzelllllllllllllllllll :):):)

  • Nhrdm
    13 Haziran 2014

    kang woo Allah aşkına şu kızın peşini bırak hayır yani sana kız mı yok ?? (mesela ben varım :D) şu artist kızıda bi seviyo oluyorum sonra bi gıcıklık yapıyo kang woo ya yakıştıramıyorum :( çevirmenlerin ellerine sağlık :D

  • seda
    09 Mayıs 2014

    dizi iyice güzelleşmeye başladı diğer yorumlardaki dikkat ettiginiz şey benimde dikkatimi çekti ama bunu dizi deyip geçin bence çok kafaya takmayın o kol düğmelerini

  • miyanee :(((
    28 Mart 2014

    so ji sub'un kol düğmelerinde yahudiliğin sembolü olan altı köşeli yıldız var.izlerken dikkat ettiiniiz mi bilmiyorum ama bilinçli olarak yapılmış gibii geldi.özellikle gösteriliiyor çünkü.beğenerek ,severek,hayranlıkla izliyoruz ama ince mesajlarda verilmiyor değil.dikkatli olmak lazım….çevirii için tşk….

  • kim mer vee
    08 Şubat 2014

    şimdi ne yapacaksın ?? :) böylede süper teklif olmaz ki amaa olan var olmayan vaar :)

  • Ayşem_Şifam
    07 Şubat 2014

    süperyaaaaa bayılıyorum bu diziye

  • mehrezad
    03 Şubat 2014

    o nasıl bi sondu öyleee yerim sizi ben yaa :))

  • elifcn
    29 Ocak 2014

    cok tesekkrler:)

  • usagi
    23 Ocak 2014

    başkanın kol düğmelerini beğenmedim israil amblemi var..

    • Ayşem_Şifam
      07 Şubat 2014

      hyr deil

    • izabella gomez
      21 Eylül 2014

      evet oyle dogru bende farketdim :D neyse

  • Hyuzal
    23 Ocak 2014

    ölen kızın ikizi olmasına gerek yok onu çok yakından anıyan seven birisinin yüz nakli yaptırması yeterli ama ikizide olabilir çok çelişkili bişey .s

  • duygu
    22 Ocak 2014

    dizi çok güzzel tavsiye edilir.

  • Esraaa
    13 Ocak 2014

    esra yarım saattir senin yorumun olduğunu anlamamışım :D neyse güzel bölümdü teşekkürleer :)

  • EsraNur
    13 Ocak 2014

    ölen kız birini korumak istiyordu ya o zaman ikizi var ise onu korumak istiyordur yine mükemmel bir bölümdü teşekkürler :) :)

  • Hayalet :D
    11 Ocak 2014

    Sonu çok iyidi ya :D

  • tümayy
    01 Ocak 2014

    48. dk de arkada calan sarkıyı bilen var mıı.. ??? bu arada bölüüm süperdiii :)))

  • Naturel disasters
    15 Aralık 2013

    Ahhh başkan ah önce bi korkuttu ama sonunda yapması gerekeni de yaptı dizi çok güzel ya patronda do go jinin tavırlarını görüyorum bazen ama güzel So ji sub ne yaparsa güzel yapıyo adam ya, mermer, en pahalısından :))

  • fatma
    02 Aralık 2013

    harika bir dizi ve harika ötesi bir bölümdü….ceviri için cok teşekkür ederim

  • hilal
    23 Kasım 2013

    sonu süperdi yaa :) çevirmenlere teşekkürler )

  • hilal
    24 Ekim 2013

    Sonu çok güzeldi…Çeviri için teşekkürler :)

  • Heves
    17 Ekim 2013

    İnanılmaz sexi bir adam ve bölüm.

    OFFFF!

  • ayten
    17 Ekim 2013

    manyak bu adam yaa kıza surumlulugu alacak mısın dedı sonunda da sevdıgını söyledı

  • betül khj
    09 Ekim 2013

    koreantürk komaoooooo…:-)

  • asyadans4tarz
    07 Ekim 2013

    süper bir dizi

  • küübraaa
    04 Ekim 2013

    17 BÖLÜMCÜK GÖZÜNE GİRSİN SENARİSTTT :)) GEL BÖYLE DİZİ YAP 17 BÖLÜM HA.. ALLAH SENİ KAHRETSİN :)

  • küübraaa
    04 Ekim 2013

    BU DİZİ DİZİ DEĞİL DİZİ ÖTESİ ACAYİP MANYAK GÜZEL BİR ŞEY İŞTE :))

  • küübraaa
    04 Ekim 2013

    VAY VAY VAY…. ORTALIK YIKILIYOR.. HEYT BE… SÜPER BÖLÜM DÜ SÜPERRRRRRRR :))

  • Betul
    03 Ekim 2013

    uuu harika bi bölümdü. bebeğim, oppanla gelir misin :D bayıldım yaa

  • su_lee
    23 Eylül 2013

    başkan bildiğiniz odunnn :))) teşekkürler

  • deryam
    19 Eylül 2013

    bizimkinin aşk itirafı da goco demesiyle aynı… ellerinize sağlık…

  • Ceylann
    16 Eylül 2013

    ellerinize saglikk burda oppayii cok sevdim yaa hareketleri seside fena degilmis

  • shin hye
    16 Eylül 2013

    Allahımmmmmm o ne güzel kaybol demektir öyle başkana aşık oldumm resmen :DD

  • Kore23
    15 Eylül 2013

    Şu sekreter Kim ne tatlı adam yaa.Dizideki bütün oyuncular çok iyi.Çevirmenlerimiz Cerenimo & Busra53′e teşekkürler.

  • zehra
    13 Eylül 2013

    Anam ne güzel bir dizidir bu ya çevirmenlere teşekkürler

  • nagehan
    12 Eylül 2013

    omo omo en sonunda itiraf etti …11.bölümü izlemedim ama acaip şeyler olacak12 bölümün fragmanında gerçekten harika bi dizi olmuş.Bize ulaşmasında emegi geçen herkese nomu nomu kumasmida

  • choi min ho(taemin)
    12 Eylül 2013

    ayyy süper bir bölümdü ama bn korumayla birlikte olmasını istiyorum daha çekici gliyo tabiki herkezin kendi fikri bu arada çeviri için tşkler:D

  • esooot
    11 Eylül 2013

    offff sonu çok güzeldi ya..erkek beee nasıl da aldı kızıı götürdü :D

  • arzu_gwiyomi
    11 Eylül 2013

    wooaaahhh!! yine nefes alamadan izledim resmen :D seo ın guk oppa zaten benim sevdiğim oppalardan biri. hangi oppayı seviyim bilemedim :) so ji sub ın son sözleri benim bile kalbimi çarptırdı. seo ın guk ın sevimli pozları, so ji sub ın ''gocco!!!'' ları, başkanımızın teyzesinin komik halleri, tae yang ın şirinliği ve özelliklede aniden çıkan komik hayaletler beni heyecandan öldürecek. dizinin her dk sı heyecan dorukta!! off nolcak bu halim bilemiyorum :D :D bu diziyi izlerken dedim ki '' keşke bende mi hayalet görebilseydim, belki de o zaman benim de bir so ji sub sığınağım ve kang şekerim olurdu''( fazla hayal kuruyorum :D) Kısacası kesinlikle izlemeyenler izlesin. çeviri için teşekkürler. bana da hayaletli ama so ji sub lı rüyalar :) :) :)

  • Gamze
    11 Eylül 2013

    11.bölüm ne zaman gelir ?

  • Ezgi.De
    11 Eylül 2013

    Acımasızca herkes başrol bayan oyuncuya çirkin demiş. Fotoğrafınızı koyunda güzel görelim o zaman. Belki de bağımsız bir örnek olacak haddime değil ama mesela Kemal Sunal'da çok yakışıklı bir sanatçı değil ama çektiği filmler yıllar geçse de izleniyor. Önemli olan dendiği gibi iç güzellik ve oyuncuların başarısı. Bayan oyuncu G.Kore'de baya ünlü ve bence gayet de başarılı. Neyse çeviri için teşekkürler :)

    • Gamze
      11 Eylül 2013

      Aynen katılıyorum :) bir de kore standartlarına göre güzel bir kız ve o role layık görülmüşse kimseye laf düşmez :) güzellikte önemli ama bence oyunculuk daha önemli ;)

    • @busra53
      11 Eylül 2013

      Sana katılıyorum :) En sevdiğim oyunculardandır ve de bu kadar iyi oyuncu olmasa böyle güzel bir yapımda yer almazdı :) İçine ruh girdiğinde ne kadar değiştiğini de gördük demek ki gerçekten harika bir oyuncu ki saf olduğuna inandırdı bizi :) Teşekkür ederiz yorumunuz için :)

    • esra
      11 Eylül 2013

      Aynen sizlere katiliyorum.. çok tatli ve seker bence.. oyunculuguna zaten diyecek laf yok mukemel oynuyor.. bu dramayi o oynadigi için izliyorum .. tae gong shil fighting ! :)

  • Buse
    11 Eylül 2013

    Dikkat ederseniz 27.46 'da çalan fon müziği City hunter'da da çalıyor
    Ayrıca dizi çok güzel çevirmenlerin eline sağlık

  • Ayşegül
    11 Eylül 2013

    Yaa hala dizi oynamadımı :(:(

  • mex_LosL
    11 Eylül 2013

    vışşş süperdi valla son sahnede çığlık attım resmen çevirmenlerimize çok teşekkür ederim…

  • Aslı
    11 Eylül 2013

    Vov ellerinize sağlık harika bir bölümdü :) bu haftaki bölümleri merakla bekliyorum :)

  • arzuali
    10 Eylül 2013

    Sevgili çevirmenlerimiz Cerenimo ve Büşra53 elleriniz dert görmesin çokkkkk teşekkürler…emeğinize,yüreğinize sağlık iyi ki varsınız sizi seviyorum harikasınız…diziyi malesef yeni izlemeye başladım uzun zamandır başlamasını beklerken tam başlayacağı sırada şehir dışına çıktım 1 aydır meraktan çatladım nasıl dizi diye bayıldım harika bi dizi 2 günde 10 bölümü izledim şimdi yeni bölümlerin gelmesini merakla bekliyorum ve bu dizinin bitmesini hiçççççççç istemiyorum…..iki çok sevdiğim oyuncuyu bir arada görmek acayip mutluyum çok keyifli o yüzden bitmesin….

  • Hazal
    10 Eylül 2013

    OMG!!! 11.bölümde yine acaayip şeyler oluyoor :OO http://www.youtube.com/watch?v=-ldhUegtHdA 11.bölüm fragmanını buradan izleyebilirsiniiz :D

  • Ezgi.De
    10 Eylül 2013

    Kızlarrrr ne zamandır bu dizinin aradığım iki OST'u buydu: "T Yoon Mi Rae – Touch Love" ve "Hong Dae Kwang – You and I" eğer benim gibi bunları arayan arkadaşlar varsa söyleyeyim dedim. Umarım yardımım dokunmuştur :) Koreantürk ailesine teşekkürler :)

  • sandy
    10 Eylül 2013

    bu bölümde başkanı güzel giydirmişler çok yakışıklı olmuş.

  • F_naz_4
    09 Eylül 2013

    OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Müthiş bir bölümdü.Mükemmel ya yeni bölümü nasıl beklicem ya.Çevirmenlere teşekkürler.

  • Sümeyye
    09 Eylül 2013

    Omo omo :D ''Seni seviyorum şimdi ne yapacaksın''dedi başkan :D Ne yapacak sana yeni yeniden aşık olacak :D Yeni bölümü sabırsızlıkla bekleyeceğim :))
    Nomu nomu gamsahamnida KoreanTürk ^^

  • FT ARDA
    09 Eylül 2013

    dızıııı süperrrrrrrr hayaletler ürkütsede komedısı ve senaryosu ınanılmaz güzel bır dızı .Çevırmen canlarım kızlar bırtanesınız ellerınız dert görmesınn sızı çok sevıyorumm başarılar :) <3

  • deniz2000
    09 Eylül 2013

    Bu diziye dün basladim hayranim her iki basrol oyuncusunu cok sevdim kizida cirkin bulmuyorum bence cok sirin ve oyunculuguda mükemmel kendisini hello my teacherdede izlemistim birde pastadada oynamisti simdi 11.bölümü nasil beklicem iki günde 10 bölüm izledim emek veren cevirmen arkadaslara cok tesekkürler cevirileriniz süper sagolun var olun.

  • songulyalniz
    09 Eylül 2013

    bu bölümü izlemekten bıkmadım ya ragmanda yok :(

  • Aleyna
    09 Eylül 2013

    kız çok temiz kalpli.Hem çirkinde değil güzel ve şirin. rolünün saflığına çok uygun bir mizacı var.İki erkekte onun saflığına aşık oldular bence şimdi 10. bölümde aşk itirafı olduysa bunlar birbirlerini çok sevecekler ama kızın bedenini isteyen hayaletler yüzünden sıkındı yaşıyacaklar ide çocuğun halası tarafından sıkıntılar olacak belki eski sevgilisinin ikizini görünce güven problemide çıkar :D bunlar benim düşüncelerim :D

  • reycan
    09 Eylül 2013

    çokkkkkkkkkk tşklrrrrrrrrr

  • leebyunghun
    09 Eylül 2013

    Off süper bir bölümdü yine :) ama işleri yine biraz karıştıracaklar tabi kızla ilgili muamma ne bakalım çok merak ettim ,frağmanda yok zaten :( kızlar elleriniz dert görmesin emi çok sağolun :)) seviyoruz sizi fighting!

  • Korecan
    09 Eylül 2013

    Mükemmel bi bölümdü yaaaaaa süper bayıldım yeni bölüm gelsin artık :)
    Çeviriler için teşekkürler :)
    So ji sub mükemmel bi oyuncu :) Herkes rolünün hakkını veriyor :) Fighting :))

  • irem
    09 Eylül 2013

    bu dizi hangi günler yayınlanıyo?

  • aysegul
    09 Eylül 2013

    bu dizi hangi günler oynuyor acaba?

  • sinem
    09 Eylül 2013

    bu nasıl güzel bi dizidir yaa :D yılın dizisi budur bence :) bitince kesinlikle bir daha izleyeceğim :) çok ama çok eğleniyorum izlerken çünküü <3

  • Gülay
    09 Eylül 2013

    Şimdiye kadar 4 defa izledim hala doyamadım vallahi vaktim olsa daha da izleiyeceğim. Bir de "Ben sanırım seni seviyorum" sözlerini Sekreter Kim ile güvenlik elemanına borçluyuz bence, onlar olmasa başkanımız biraz zor söyler gibime geliyor.. Ekleyen ve Çevirmen arkadaşlarımız Cerenimo ve Busra 53'e çok çok teşekkür ederim..

  • choibüşra
    09 Eylül 2013

    gong shil artık anla ki oppamııız mermer değil hahaha :D seni seviyorum dediiiii lan adaaamm <3
    so ji sub ummmmm seni izlemeek o kadar heycanlı ki ne yapcağımı şaşırıyoorum ya :') bitaneciğiim değerliimm jisub um <3 kızların önünde gong shil i sahiplenmesi harikaydı ağzım açıık izledim resmen bayıldıım ya ne diyi :D
    her bölüm bu kadar mükemmel olmak zorunda mı diye sormuyorum çünkü SOJISUB oynuoo <3 karisssmmaaa akıyo adamımdan ya :D

    Cerenimo & Busra53 e sonsuzz teşekkürleimii de iletiyoruum böyle güzel bi diziyle bizi neşelendirdiğiniz için <3 :D sizi seviyoruz. Kolay gelsiin :D

  • meliş
    09 Eylül 2013

    allahımmmm sana geliyorummmmm..wwoowww onasıll bir sonduu alt yazıyı okurken gözlerim yuvalarından dışarı fırladııııııı::))))çeviri için çok teşekkürlerrrr

  • NuR
    08 Eylül 2013

    gong hyo jin hem güzel, sempatik, seker ve cok yetenekli …
    So ji sub la cok yakismislar, müthis ikili <3
    Gong hyo jin e zaten hayrandim, bu diziden dolayi So ji sub a hayran kaldim!
    Her bölümü ayri güzel …
    Masters Sun Fighting, Koreantürk Fighting !!!

  • NuR
    08 Eylül 2013

    Tesekkür ederim, Fighting :)

  • gizzem
    08 Eylül 2013

    Arkadaşlar tamam size hak veriyorum çünkü türk dizilerinde bize güzel kızla güzel erkek birbirine aşık olur düşüncesi aşılandığı için SO Jİ SUB ' a bu kızı yakıştıramadk.Ama dikkat edin kore dizilerinin çoğunluğu böyle.Lee min Ho'ya hep kendinden büyük kızlar veriyolar ya da yanına çok yakışmayan vb gibi..Kore dizilerindeki ana mantık şu.Kalp güzelliği yüz güzelliğinden önce gelir.şarkıcı kız bebek gibi çok güzel fakat çok itici.BANG shil ise iyiniyetli saf iyikalpli bir kız.Onun ayırt edici yönü de bu zaten.Bu kız hep en iyi aktörlerle oynamış dizilerinde çünkü masum bir ifadesi var.Yani ağlamaklı hali varya o kadar üzülüyorum ki kıza sanki gerçek ağlıyo.Ve şunu unutmamak lazm kız bence korenin en iyi aktrislerinden biri.O kadar gerçek yansıtıyor ki duyguları.Bi de bu kız bize güzel gelmiyo ama orda koreliler çok güzel buluyolarmış.Ben birbirlerine çok yakıştırdım.Ama içimden bir ses bu dizinin sonu üzücü bitecek diyo.İnşallah yanılırım..Çevirmen arkadaşlar harikasınızz!! Sizi seviyorumm!!

    • sinem
      09 Eylül 2013

      romantik komedi türündeki dizilerin sonu genelde kötü bütmez ama işin içinde so ji sub varsa her şekilde kötü son beklenebilir:)

    • gizzem
      09 Eylül 2013

      evet canım romantik komedi ama dram yanı varya bi de dizinin ondan korkuyorum.yani şey diyorum acaba so ji dizinin sonunda ölecek de gong shil onun hayaletiyle mi yaşayacak sonsuza dek fln :)

    • merve
      09 Eylül 2013

      bunlari diyenler sacmaliyorlar yaa kiz cok güzel dizideki kiyafetleri gercekten felaket yani diger dizilerdeki sevimli giyinen kizlar gibi degil bildigin cirkin giyiniyor gozlerinin alti halka halka saclar allahlik nasil gorünebilirdi?ama bir onceki bolümdeki giydigi kiyafetle gercekten cooook güzeldi :) bence kore dizilerinde kalp güzelligine onem vermeleri cok güzel ayrica gercek hayatta gorüp bu cok cirkin bu güzel nasil olur diyosunuz karakter iste karakter bir anlasin bence insanlar bunu…

    • bkb
      09 Eylül 2013

      yorumuna kesinlikle katılıyorum

  • Leeminho
    08 Eylül 2013

    OMO OMO OMOOOOOO :D Senı sevıyorum dedı ınanamıyorum oha mükemmel birsey bu :D O kadar mutluyum ki kesinlikle çıkmalılar Allahım şoklardayım bu bölümde söyleyeceğini düşünmemiştim hele de Tae Gong Shil arkadaslarıyla bulustugu zaman yanlarına gelipte "Bebeğim Oppanla Gelir Misin?" dediğinde gül gül öldüm :D Kıskananlar çatlasın hesabı :D Kang Wo'yuda cok sevıyorum onun içinde üzülüyorum ama Gong Shil ile Oppam çok yakısıyor ^^ Çok yorum yaptım tekrardan ve tekrardan cevirmenlerimizin ELLERİNE SAĞLIK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ HARİKASINIZ VE HARİKA ÇEVİRİYORSUNUZ:) ^^ Bölümün ve cevirilerin devamını merak ve heyecan ile bekliyorum SAĞOLUN İYİKİ VARSINIZ KOREANTÜRK :):) ^^

  • sümeyye
    08 Eylül 2013

    harika bir bölümdü. uzun zaman sonra ilk defa bir diziyi çok seviyorum. teşekurler çeviri için :')

  • nur
    08 Eylül 2013

    Çeviriler ve bölüm gerçekten çok güzel.Teşekkürlerrrr…

  • sahre
    08 Eylül 2013

    emeğinize sağlık çok güzel bir dizi

  • asdfg
    08 Eylül 2013

    çok güzel bir bölümdü :D 11. bölüm ne zaman gelir acaba?

    • tae yang
      08 Eylül 2013

      korede yayın günleri çarşamba perşembe koreantürkte aynı günlerde koyuyor saat 7 8 gibi çıkmış oluyor genelde ama kesin bir saat bilemiyorum

    • gizzem
      08 Eylül 2013

      bu dizi çarşamba perşembe günleri yayınlanıyor.Yani bir dahaki bölüm perşembe günü ancak gelir.

  • tuğçenizm
    08 Eylül 2013

    Aman yarabbi ne harika bir bölümdün sen fragmanda aha kötü seyler olacak diye korkmuştum tersi oldu çevirmenlere çok teşekkürler birtanesiniz ne deyim :D

  • christina
    08 Eylül 2013

    Özür dileyerekten OHA demek istyorum :D bu bölüm neydi ya çeviriler falan yıkılıyor :D Emeği geçen herkeze teşekkürler ..:D

  • Azula
    08 Eylül 2013

    Ceviri icin cook tesekkürler ve ellerinize saglik…^^

  • ebruuu
    08 Eylül 2013

    çookkk güzel bir bölümdüüü (♥_♥) elllerinize sağlıkkkk :D :D D:

  • Zhr
    08 Eylül 2013

    Bayıldım bayıldımm bayıldıımm. Ah şu başkandan daha yok mu acabaa.
    Ceren ve Büşra çok teşekkürler, emeğinize sağlıkk :)

  • duygu
    08 Eylül 2013

    Uzun zamandır böyle eğlenceli bir dizi izlememiştim çok teşekkürler :) başkannnnnn sana aşığım bebeğimm

  • esra
    07 Eylül 2013

    Cok guzel bir dizi.. 20 bolum olacagi kesin mi? Ben 16 diye bilmiyorum. . Vu arada cecirmenlere cok tskler :)

  • sinem
    07 Eylül 2013

    ben son kısmı anlayamadım hiç kimse bu konuda bir şey dememiş sanırım problem bende:( en son sahnede ikilimizin konuşmasında tam olarak çözemediğim cümleler var mesela sen bana kaybol demez misin diye soruyor ben tam olarak o kısımda ne söylemek istediğini anlamadım, yardımcı olmak isteyen?

  • semra
    07 Eylül 2013

    bi an çinli kız başkanı bırakmayacak sandım ama neyse ki bu koreli senaristler ters köşe yapmayı iyi biliyor :) Tae Gong Shile sorumluluğu al :D :D :D ama şu ikiz kardeş ortalığı çokkk karıştıracak merakla bekliyoruz … Koreantürk sorumluluğu al seni seviyoruz :)))))

  • burcu
    07 Eylül 2013

    burada biter mi yaaa:( cok güzeldiii…. diger bölümleri heyecanla bekliyorum camsammida:)

  • fatma
    07 Eylül 2013

    inanamıorum yaa sonunda söyledi diğer bölümü merakla bekliycem :)))))))))))))

  • btterfly
    07 Eylül 2013

    bekle ki yeni bölüm gelsin.. çevirmenlere teşekürler

  • Cok bilmiş prenses
    07 Eylül 2013

    bu kaçıncı kez bu bölümü izleyişim so ji sub a bayılıom ya cok karizmatikkkkkkk :))) cok tatlı hemde tam erkek :)

  • merve
    07 Eylül 2013

    gong hye jin gayette güzel bir bayan,yapmayın,kıskançlığın da bu kadarı…işte,kore dizilerinin de devamlı vurguladığı bam teli möhüm olan ''iç güzellik''
    gelelimmm…dizi tek kelimeyle harika,çevirgenlerimize de teşekkürü bir borç biliriz komao koreanturk ekibi…

  • ozan
    07 Eylül 2013

    çeviri için teşekkürler

  • lburcu
    07 Eylül 2013

    yeni bölümü nasil bekleyecegimm otikee : ))) son dakikada kalbimden vuruldumm :))

    ellerinize saglik : )

  • dilek
    07 Eylül 2013

    çok güzeldi yaa :) merakla haftayı bekleyeceğim şimdi

  • lina derya
    07 Eylül 2013

    Cerenimo & Busra53 bu bölüm beni okadar çok mutlu ettiki…çok güzel çewirmişsiniz,mutluluktan sizin o klavyeye dokunan parmaklarınızı tek tek öperim…bu işi nekadar severek yaptığınız apaçık ortada…okadar değerlisinizki nekadar iltifat dahi etsem azdır…içimden gelerek bu şekilde teşekkür etmek istedim..saygılar sevgiler :)

  • ~Seray~
    07 Eylül 2013

    Ellerinize sağlık♥

  • Eminebilennn
    07 Eylül 2013

    yeni bölüm ne zaman gelirrrrr :O

  • MissB
    07 Eylül 2013

    İki gündür çeviriyi bekliyordum bugün geldiğini görünce çook sevindim.ÇEVİRMENLERE ÇOK TEŞEKKÜRLER

  • turkan
    07 Eylül 2013

    Baskan sonunda askini itiraf etti…..cok sevindim…Joo Hee meselesi kafama takildi….emegi gecen herkese tesekkurler….

  • pink
    07 Eylül 2013

    Bu bölüm muhteşem ötesiydi bir kere dokuzun sonundan sonra tam bir ters köşe oldu…bayıldım bu bölüme …çevirmenler teşekkürler

  • rekid
    07 Eylül 2013

    güzel yerde bitti kızın istediği oldu bakalım nasıl devam edecekler yeni bir bela çıkacak gibi ölen kızın kardeşi çıktı galiba korumak istediği kişi o çeviri için teşekkürler

  • sevgi
    07 Eylül 2013

    bu ikiz başımıza çok fena işler açacak gibi off aman yaa mutlu sonu umarım son bölüme sıkıştırmazlar

  • Cok bilmiş prenses
    07 Eylül 2013

    ya hep bi art niyet arıom kim bilir kızın kalbini kırıcak ne dicem joo joong woo umarım iyiolur araları ya :(

  • shelan
    07 Eylül 2013

    sacannime bak be nasılda pat diye söyledi ^^ çeviri için teşekkürler yeni bölümü bekliyorum çok heycanlı

  • @_koreaismylife_
    07 Eylül 2013

    böyle başkan tüm kızların hayali, darısı isteyenlerin başına çok romantik ve doğa üstü bir dizi hayaletlerinden dolayı diyeceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz böyle vasat bir kızı 2 süper görünümlü ve kariyer sahibi adamların sevmesi düşüncesi doğa üstü, hey senaristler kızların hayal dünyasını zorluyorsunuz yapmayın her dizide çirkin bir kız 2 süper adam ve manken gibi kızları gözlerin görmemesi GERÇEKTEN DOĞA ÜSTÜ, biz de gerçek hayatta vasatız 2 süper görünümlü değil tek bir SO Jİ SUB olsa yeterde artar bile vayyyy Kore de sürekli kül kedisi masalları yazılıp oynanıyor ve nedense bunları izlemek bizim çok hoşumuza gidiyor prens SO Jİ SUB olunca bırakında masal izleyelim değil mi? ÇEVİRMENLERİMİZİN ELİNE SAĞLIK ve KOREANTÜRK kurucularına teşekkürler

    • esra
      07 Eylül 2013

      Bence gayet tatli bir kiz vasat degil..

  • sandy
    07 Eylül 2013

    sekreter kim olmasa başkan hiç bir şey anlamıyacak. adam çok iyi. bölüm sonu çok güzeldi bir harta nasıl beklicez meraktan bilmiyorum. çeviri için teşekkürler .

  • @ayduaye
    07 Eylül 2013

    TEŞEKKÜRLER……. :)

  • Tuğçe Özkan
    07 Eylül 2013

    Görende bana "sanırım seni seviyorum" dedi sanacak. O kadar mutlu oldum yani :D

  • merve
    07 Eylül 2013

    şimdi de cha hee-joo çıktı ya bırakın da yaşasınlar aşklarını güzel güzel of of :( bu senaristler var ya illa üzecekler

  • sema
    07 Eylül 2013

    çok hızlısınız teşekkürler ^^

  • elif5020
    07 Eylül 2013

    So jii sen nasıl bir varlıksın
    Bu dizi artık noktasıdır offfffffffffffffffffffffffffffff offffffffffffff
    Bitirdin bizi

  • ozan
    07 Eylül 2013

    vov ne bölümdü….

  • fatma
    07 Eylül 2013

    aman allahımmmmm yaaa sizi seviyorummmmm artık güzel şeyler olsun lütfennn… diyorum ama Hee joonun ikizi çıktı şimdi deeee yine işler arapsaçııı oluooo

  • ₩€R¥€
    07 Eylül 2013

    Oooof ya en heyecanlı yerinde bitti.. çok güzel bir bölümdü. Çeviri için teşekkürler ;:))

  • Sehunie
    07 Eylül 2013

    Sekreter Kim cansın ya sen olmasan varya assdffgll :D
    Kang woo üzülmesin ya :(
    Busra ve cerene ve koreanturk'e nomu nomu kumau ^^

  • benek
    07 Eylül 2013

    Kız aptal oldu aptal bi öyle bi böyle ama neyse artık iyi yönde ilerler Sacennim Fiting çevirmen arkadaşlara çok teşekkürler ellerinize sağlık.

  • ccreat
    07 Eylül 2013

    ya allahım so ji sub sana hastayım aşığım sana süpersin :Dkeşke bitmese çok güzel bu dizi teşekkürler koreanturk…

  • yasemin
    07 Eylül 2013

    kalpp varr bendee kalpp bölee son olurmuu..beklee gelsinn çarşambaa oyşşş…şimdii so ji gibii kendimeee gojoo diyorumm vee beklemeyee gidiyorumm :'( çookk tşklerrr çevirmenlerimm çokk büşram ve cerenimm emeğinizee sağlık…sarangheee

  • sinem
    07 Eylül 2013

    gerçekten çok güzel bir bölümdü :) çevirmenlere teşekkürler :)

  • Victory
    07 Eylül 2013

    Süpersiniz,herşey için TEŞEKKÜRLER!! >.<
    60:03'de çalan şarkı hangisi acaba,biliyor musunuz? o.o

  • maksatyorumolsun
    06 Eylül 2013

    Böyle sekreter dostlar başına, çöpçatan mübarek.aşırı mükemmel geldi bana, enteresan……
    Seviyorum dedi, arkası ayrılıktır.Bi kavuşup ayrılmak, sonra tekrar birleşmek adettendir :)

    Veeee teşekkürler Koreantürk…..

  • damla
    06 Eylül 2013

    aşkım so ji <3 yaktı beni sonu.seni çokkk seviyorum aşııııııığıııııııım

  • asirose
    06 Eylül 2013

    sevgili çevirmenlerimiz süpersiniz diyecek yok harika bir bölümdü paradan başka bir şey görmeyen başkanın gözü sadece büyük güneşi görüyor küçük güneşe de iyi oldu fesat kız güvenlikçi çocuk reddetti gerçi onlar da birbirine aşık olsalar yalnız kalmasalar iyi olurdu başkanın ilk aşkı öldü mü acaba işler karışıyor herhalde ölen kız masumdu kaçıranlara yardım eden ikiziydi ama arabada olan zavallı kızdı kardeşini koruduğu için bir şey söylemiyor galiba bakalım nasıl işin aslı benzeri mi ikizi mi kim bu kadın heyecan dorukta başkan kızı görünce etkilenecek mi acaba hani öyle olur ya dizilerde bad loveda öyleydi çocuk ölen sevgilisinin benzerini görünce bocalamıştı sonra kendini toparlamıştı gerçi başkan büyük güneşin yörüngesine çoktan girdi artık çıkamaz of ya nasıl geçecek bir hafta gel şimdi çetele tut ellerinize yüreğinize sağlık çok teşekkürler iyi ki varsınız

  • boğazbatısı
    06 Eylül 2013

    bu bölüm çok kısa sürdü sanki,çabucak bitti,çok eğlenceli bir dizi bu,romantik sahneler bile eğlendiriyor. ÇEVİRMENLERİMİZ, ÇOK TEŞEKÜRLER,BEKLETMEDİĞİNİZ İÇİN…

  • eun ji
    06 Eylül 2013

    aaaaaaaaaaaaaaaaahh bekle bekleyebilirsen mermer çok tatlısın kang şekeride çok tatl

  • Elif
    06 Eylül 2013

    Off be ne güzel bitti, Haftaya kadar nasıl beklicem. Çeviri için teşekkürler Koreanturk ailesi :D

  • h!LL
    06 Eylül 2013

    Önce :bebeğim,oppanla gelirmisin?
    sonra: Te yang,ben galiba senden hoşlanıyorum
    şimdi: h!LL öldü :D :D :D

  • gum jandı
    06 Eylül 2013

    cok tesekkurler busra cerenimo harikasiniz yaaa seviyom dedi cok tatliydi gelecek bolumu vermediler meraktan olsun diye off ya bekleyip gorucez

  • ajumma:)
    06 Eylül 2013

    hızlı çevirmenlerimize teşekkürler:)

  • BoicePrimadonna
    06 Eylül 2013

    son sahnelerde bir heyecan bastı bir heyecan bastı :D doğrulayım derken bileğim çıtladı ağrıdığı halde ekrana yapışmaya devam ettim :D evlensem bu kadar heyecanlanmam :D so ji suba da aşık oldum bu dizide :D yolda görsem amca diyeceğim yaşta ama yolda so ji sub gibi amcalar yok :D bizi o 'tatlı oppalar' kavramından uzaklaştırıyor :D

  • begüm p.
    06 Eylül 2013

    teşekkürler süpersiniz ;)

  • Servet
    06 Eylül 2013

    woooow süper bi bölümdü çeviri için çok ty

  • burçak
    06 Eylül 2013

    Cerenimo & Busra53 çeviri için çok teşekkürler :) emeğinize sağlık

  • elif
    06 Eylül 2013

    wuaa!! ya tam işler güzelleşmeye başlıyo, kız çıkcak ortaya mahvetcek galiba, etmesin ama ya. Ay çok güzel bölümdü gerçekten sağolun ceren ve büşra :)

  • nimes
    06 Eylül 2013

    emegı gecen herkese tesekurlerr

  • Byul
    06 Eylül 2013

    off ne bölümdü ya bu adamı izlemeye doyamıyo insan

  • damlanur.0
    06 Eylül 2013

    bayıldım <3 bayıldım <3 da şimdi olen kızın benzerimi çıkacak :( ya yeniden ona aşık olursa Jo sasang ? ..gomawooooooooo <3

  • glsrn
    06 Eylül 2013

    cerenimo be büşra53 bu hızlı çeviriniz için size gerçekten sonsuz teşekkürler..

  • göknur
    06 Eylül 2013

    bölüm süper di vay canına ne güzel bitti geçen bölüm yaşadığım şok yerini mutluluğa bıraktı diyebilirim o vazodaki hayalet neydi öyle kadının üstnde haha avatara benzettim kang şekeride şu kızdan kurtulamadı birtürlü :)ve gojo off yine ne güzel dedi gojo gojo gojo insanın duydukça duyası geliyo hahaha çevirmen unnilerim ellerinize emeğinize sağlık çok teşekkürler vallhi çok hayır daumaı alıyorsunuz bilesiniz çeviri için çok minnettarım hızlı ve anında geliyo saolun varolun :)

  • yeliz
    06 Eylül 2013

    offf gel çarşamba gel:( bölüm süperdi çevirenlerin ellerine sağlık..

  • nesli*song joong
    06 Eylül 2013

    bebepiii oppaylaaa gitmeee gaçimaaaa andeeee
    hahaa bayılıyorum bu adamaaa yaaa havalı patron kızı tekrar çağırıp kaybol deyişine bitiyorum
    hayalt bu bölümdeki fenaydıı bee o ne tipti bende korktum so jii mermerim gelde sana tutunalım
    muhtesem çevirmenlerimizeeee kamsanmidaaaa

  • rabia
    06 Eylül 2013

    oooyyy canım yaa harika bir bolumdu emegi geçen herkese teşekerkürler 11 bölümü de dört gözle bekliyorum

  • Hülya
    06 Eylül 2013

    nihayet sevdiğini söyledi ya artık heyecanla yeni bölümü bekliyorum ,süper çevirmenlerimiz Cerenimo & Busra53 ellerinize sağlık,çok çok teşekkür ederim :)

  • gizmoo
    06 Eylül 2013

    bu dizi sevilmezde ne yapılır şimdi çok gzel ya :D :D adam duygusunu itraf ederken bile mermer gbi arkadaş :D ben asıl ikizden korkyrum ha büyük güneşimiz çok üzülmez umarımm :(( çevirmenlerimize çok teşekkür ediyorumm çok hızlısınız nazar boncugu ikonu olaydı iyiydi koyardık nazar degmesin diye :)))

  • aysejoong
    06 Eylül 2013

    vazodan cikan sey neydi öyle ya bazen yatarken üstümde agirlik hissederim bak korktum simdi :/ ceviri icin tesekkürler

  • Şebnem
    06 Eylül 2013

    Süpersiniz çevirmen arkadaşlar,çok teşekkürler.hepimiz meraktan telef olmak üzereydik,neyse ki hızır gibi çeviriniz ile yetişip bizi kurtardınız.gerçekten de millet yakında Koreceyi öğrenecek,dizi güzel olunca herkes çeviri gelmeden izliyor.bu bölümde aşağı yukarı hepimiz konuyu doğru anlamışız.kendimizle de gurur duyuyoruz.harika bir bölümdü umarım gelecek bölümlerde aşk görürüz.kızın ikizi çıkınca başkanın duyguları değişmezse tabi.çeviri için tekrar teşekkürler

  • filiz
    06 Eylül 2013

    Sayın So Ji Sub bira an once kendini ve duygularını topla :) tae gong shile bi oyle bi boyle yapıyo kız napsn ya ! yalnız iyi itirat etti :)

    Ceviri icin Koreanturk ailesine teskkurler :)

  • meryem
    06 Eylül 2013

    süpersiniz çok teşekkürler

  • meryem123
    06 Eylül 2013

    çok ama çok harika bir bölümdü.
    emeği geçen herkese çok teşekkürler..:):)

  • fatma
    06 Eylül 2013

    Haftaya şenlik var…;)))

  • zuhal
    06 Eylül 2013

    heyecandan ölüyordum :D evetttt :D

  • aycan
    06 Eylül 2013

    wawww süper sondu.. çevirmenlere teşekkürler ellerinize sağlık :)

  • lilyum
    06 Eylül 2013

    Emeği geçenlere çok teşekkürler. Yine harika bir bölümdü

  • sıdıka
    06 Eylül 2013

    bnde bnde seni seviorummmm bşknımm bir dahaki bölmü sabırsızlıkla bekliommm

  • Nida
    06 Eylül 2013

    Tek kelimeyle waw ilk bir bölümdü…

  • çilek
    06 Eylül 2013

    çevir için çok çok teşekkürler.süpersiniz

  • iremm
    06 Eylül 2013

    işte bu sonunda söyledi , sonraki bölümü merakla bekliyorum ayrıca çeviri için çookkkkk teşekkürler :)

  • red heart
    06 Eylül 2013

    mükemmel ötesi bir bölümdü. <3

  • Derya
    06 Eylül 2013

    Öyle bir yerde bitti ki gel de bekle bekleyebilirsen yeni bölümünü.

  • peloş
    06 Eylül 2013

    yine muhteşem bir bölümdü…çevirmen arkadaşlar elleriniz dert görmesin çok çok teşekkürler

  • hana
    06 Eylül 2013

    yürü be başkan kim tutar seni :)

  • aynur kılıç
    06 Eylül 2013

    güzel bi bölümdü kızı masadan kalrıp götürmesi ve ona gerçek duygularını açıklaması süper oldu çevirmenlerimizin ellerine sağlık

  • oppadelisi
    06 Eylül 2013

    loser diye tişört de giymiş tam hayalkırıklığı sahnesi :D

  • Angelica Angel
    06 Eylül 2013

    Çeviri için teşekkürler

  • Sevgi
    06 Eylül 2013

    Çeviri için çok teşekkürler :)

  • hawa
    06 Eylül 2013

    yaaa eridim bittim burda ben:) nasıl beklenir ki yeni bölüm şimdi

  • tobe
    06 Eylül 2013

    Çok çok çok güzel bir bölüm. İlerleyen bölümleri iple çekiyorum. Emeği geçen herekse kucak dolusu teşekkürler….

  • karesever
    06 Eylül 2013

    oy oy oy bu nasıl bir bölümdü ya o masadaki sahneyi defa izledim hele o
    BEBEĞİM . OPPANLA GELİR MİSİN ? ahhh çok güzeldi bu bölümdü esas oğlan çoook tatlıdı :)))))

  • sngl
    06 Eylül 2013

    seviyom lan seni su ji sub :D

  • oppadelisi
    06 Eylül 2013

    yaa bu adamın "bulla" demesine bayılıyorum çok tatlı oluyo.hiç bişey bilmesin hep bulla desin :D

  • Denizz
    06 Eylül 2013

    koreantürk ekibii size nasıl ve ne kadar teşekkür etsek azdır elinize emeğinize sağlık :) bu dizi bir harikaaa yahuuu ^_^

  • şule
    06 Eylül 2013

    9. bölümün sonu ile bunu karşılaştırıyorum da süper 11. bölümü sabırsızlıkla bekliyorum çeviri için çoook teşekkürler :)

  • asmin
    06 Eylül 2013

    süperrrrrrrrrrrrr

  • gimboongdo
    06 Eylül 2013

    yaaa çok güzel bi bölümdü çeviri için çok çok teşekkürler

  • Faris
    06 Eylül 2013

    Çeviri için tesekkürler büyük güneşimiz mutlu olacak bunu biliyorum ama küçük güneşimize ne olacak onada üzülmüyor değilim:(

  • sena
    06 Eylül 2013

    koreantürk ekibi çook teşekkürler bu diziyi çok seviyorum ve sizin sayenizde izleyebiliyorum kamsammida :D

  • tuba
    06 Eylül 2013

    Teşekkürler,ellerinize sağlık :-)

  • songulyalniz
    06 Eylül 2013

    Çeviri için sağolun ellerinize sağlık

  • red heart
    06 Eylül 2013

    koreantürk ekibi süpersiniz :)

  • fatma
    06 Eylül 2013

    Bu dur, canlar teşekkürler…:)))

  • desline
    06 Eylül 2013

    daha bu bölümü izlemedim ama hemen üstün gayretlerinizden dolayı teşekkür etmek istedim, çeviriyi hemen yapmışsınız, elleriniz dert görmesin :) süpersiniz….hiç bitmesin istediğim dizilerden biri oldu bu dizi, şimdiden hit oldu zaten…

  • Melike
    06 Eylül 2013

    ÇOK TEŞEKKÜRLER :)

  • Mervee*
    06 Eylül 2013

    Başkanımmm bende seni seviyorum mm :DDD

  • özlem
    06 Eylül 2013

    ya süpersinizzzz

  • oppadelisi
    06 Eylül 2013

    Allah razı olsun ne denir size başka :):):):)

  • silentman5401
    06 Eylül 2013

    çok teşekkürler emeğinize sağlık

  • Yağmur
    06 Eylül 2013

    İŞTE BUUU TEŞEKKÜRLER

  • güll
    06 Eylül 2013

    çokkk teşşekkürlerrrr :)

  • songul
    06 Eylül 2013

    elinize emeğinize sağlık teşekkürler

  • aynur kılıç
    06 Eylül 2013

    başkan kıza son sahnede sanırım senden hoşlanıyorum şimdi ne yapıcaksın dedi ve bitti süper bölümdü

  • LOL
    06 Eylül 2013

    Çeviri nezaman gelicek?

  • seda
    06 Eylül 2013

    Çeviriyi merakla bekliyoruz.her çeviri için ayrı ayrı teşekkürler. FIGHTING!!!!! ♡♡♡

  • Eminebilennn
    06 Eylül 2013

    türkçe çevirisi ne zaman yükleniceekk?

  • kübra
    06 Eylül 2013

    acaba çeviri ne zaman gelicek bi zaman verebilir misiniz ? ? ?

  • Bayan K.
    06 Eylül 2013

    Nezaman eklenecek yeni bölüm?

  • emine
    06 Eylül 2013

    yorumlardan diziyi izlemiş gibi oldm ama hala heyecanla çeviriyi bekliyorum kolay gelsin :)

  • nurdan
    06 Eylül 2013

    Artık dizideki hayaletler daha az korkutucu olmaya başladılar . Koreliler akşam vakti diziyi izleyen seyircilere acıdılar mı ne:)

  • yonca
    06 Eylül 2013

    ayy ne kadar güzel bir bölüm sonunda itiraf etti :)) ikinizde süpersiniz :))) çeviriyi sabırsızlıkla bekliyorum :D

  • so ji sub
    06 Eylül 2013

    BUNDAN SONRA İSTDİĞİMİ YAPACAĞIM .. DİYOR ÖNCESİNİDE ANLADIM AMA ESAS OLAY ''''''''''''''KAMDAHE '''''''''''''''''''''''''''' DEN İBARET BAKTIM AMA MANASI BU ANLAMDA BU DUYGUDAN yani belirgin bişey hakkında bilinen olayı anımsatan kelime neyse çeviri ekibi çokbaskı altında sanırımmmmmmmm bençeviriden çok diğer bölümü bekliyorum anladıklarım merakımı giderecek boyutta

  • red heart
    06 Eylül 2013

    İzlemedim daha ama çeviri yapan arkadaşlar sayesinde anladım biraz. Master's sun ın en iyi bölümü bence <3

  • so ji sub
    06 Eylül 2013

    SENİ SEVİYORUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ŞİMDİNE YAPACAKSIN ?????????????? DİYOR

  • hilal
    06 Eylül 2013

    yahu gelsin artık çeviri lütfenn ağaç oldum dedikleri bu olsa gerek saatlerdir bekliyorummmmmmm

  • zülal
    06 Eylül 2013

    Arkadaslar yanlıs anlamadıysam sonunda "sana asık oldum. Simdi ne yapıcaksın?" Dedi♥♡♥♡

  • zülal
    06 Eylül 2013

    Arkadaslar korece pek bilmesem de sonunda sanırsam "sana asık oldum .simdi ne yapacaksın? "Dedi.♥♡★☆♥♡★☆

  • trn
    06 Eylül 2013

    başkan zannedersem ben seni seviyorum diyor sanki.. :) süper..

  • hilal
    06 Eylül 2013

    ne zaman çeviri bitecek saatlerdir başında bekliyorum :)) heycanlaa.. D: kolay gelsin..

  • hilal
    06 Eylül 2013

    harikaa bu bölümm bu kadar hızlı olacağını tahmin etmezdim :)) eğer gerçekten 20 bölümse kalan bölümlerin nasıl olacağını düşünemiyorum illa bi ayrılık olacaktır:( ama 16 bölümse herşey çok güzel gidiyoooooo :D

  • Nidaa
    06 Eylül 2013

    Bu diziler yüzünden sahiden koreceyi söküyoruz :) yakında çeviriye bile gerek duymayabiliriz :D
    ama KT her zaman canımız ciğerimiz :)
    Heyecanla bekliyorum türkçe altyazıyıı
    Şimdiden ellerinize sağlık.

  • trn
    06 Eylül 2013

    ''Tea sen bana aşık mı oldun..? bunda sonrası ne olacak'' diyor zannedersem.. tabi anladığım kadarıyla..
    sırf bu dizi yüzünden Korece öğreniyorum yahu.. :)
    kolay gelsin sizlere..

  • sevgi
    06 Eylül 2013

    millet ben sanıyoru aşkını itiraf etse bile başkan bizim büyük güneş bir kere kırıldı bir kere kang wooya gider sonuçta kore senaristleri bizi ne zaman mutlu ettiki önce süründürecceklerdir

  • nlgn
    06 Eylül 2013

    çok güzel bir diziymiş çevirmenlerin hızına rağmen meraktan çatlayan arkadaşlar koreceyi bile öğrenmek üzereler en çok buna güldüm azim işte((: paylaşım ve çeviriler için teşekkürler koreanturk

  • amine
    06 Eylül 2013

    nolur ceviri hemen gelsin…çok heyecanlı..

  • CarpathiaKT
    06 Eylül 2013

    Arkadaşlar koreceyi söktü burda diziyi beklerken. Adım Adım Korece ilk Set;
    1. Master's Sun 10.bölüm

  • duygu
    06 Eylül 2013

    arkadaşlar daha çeviri gelmeden maşallah döktürmüşsünüz yine :p neyse ki sevdiğini söylüyormuş sonunda anladığıma göre :) merakla bekliyorumm

  • görkem&eylül
    06 Eylül 2013

    arkadaşlar masadan götürürken başkan taeyı bide benim bebeğim oppanla gidelim gibi bişey söledi

  • görkem&eylül
    06 Eylül 2013

    masada kızlarla konuşurken tae dünyada tek o insna özel benim için diyor tam ağlayacakken başkan geliyor o insan benim diyor sonra tae senin yüzünden evliliği iptal ettim sorumluluğu al diyor merak eden arkadaşlara bi kaç cümle çeviri zaten bi kaç saate gelri gibi çeviriyi yapan arkadaşalrada çok teşekkürler emeğinize sağlık

  • görkem&eylül
    06 Eylül 2013

    dizinin sonunda başkan senin benden hoşlanmana izin veriyorum tae bundan sonra ne yapacaksın diyor orda bitiyor

  • ice
    06 Eylül 2013

    Arkadaşlar sonunda sanırım seni seviyorum diyip aşkını itiraf ediyor bizim Ceo. Şu iki gündür ne çektirdiler be :)) Neyse havalara uçtum izlerken bölümü <3

  • ZyNp
    06 Eylül 2013

    Evett…. sonunda "sanırım senden hoşlanıyorum. Şimdi ne yapacaksın?" diyoo :)

  • gülseher
    06 Eylül 2013

    sonunda oldu bu dizi sayesinde çeviri gelmeden izledim olanlar oldu :D çeviriyi dört gözle bekliyorum gelse de izlesem ah ah

  • ypraak
    06 Eylül 2013

    evlenelim filan mı dedi masadayken yoksa tamamen benim hayal dünyam mı :D

    • nurdan
      06 Eylül 2013

      ypraak evlenelim demedi .Ben evlenmiyorum veya sana evleneceğim dedim mi gibi birşeyler dedi.Ama keşke senin hayal dünyan gibi EVLENELİM deseydi….

    • toprak
      06 Eylül 2013

      hayır evliliğimi senin yuznden ıptal ıptal sorumluluguma al dedi

  • sun
    06 Eylül 2013

    Bölümün sonuna doğru başkanın gelip kızı götürürken çalmaya başlayan "all about" ile başlayan şarkının adını bilen var mı? Her yerde aradım ama bi türlü bulamadım. Lütfen bilen varsa söylesin. Dinlemezsem aklıma takılıcak ve muhtemelen uyuyamayacağım. (Biliyorum biraz deliyim :D Ama bi şarkı aklıma takılırsa eğer onu dinlemeden rahat edemiyorum :S )

  • ZehraJiyong
    06 Eylül 2013

    yaa kızlar yardım edin Ji Sub un evlenmek için getirdiği kız kimdi yaa ismini bulabilirmisiniz banaaaaaa lütfennnnnnnnnnnn

  • simtheay
    06 Eylül 2013

    Bu dizi hiç bitmesin 20 bölümmüş az olmuş ya bari 50 bölüm yapsalarmış 10. bölüme gelince yarısı bitti gibisinden yüreğim burkuldu sanki :(

    • Elif
      07 Eylül 2013

      16 bölümmüş

  • 06hsnye
    06 Eylül 2013

    son cümleyi söylüyorum ,tabikisi de tahmin ettiğimiz gbi : tae yang,galiba seni seviyorum..şimdi ne yapacaksın???
    ayyy çok heyecanlı olmaya başladı bee :D:D:D
    çevirmenlerin şimdiden eline sağlıkk :)

  • melissa
    06 Eylül 2013

    Tae Yang SENI SEVIYORUM. NE YAPACAKSIN mı ?? dedi ben mi yanlış anladım…..

    • aysu
      06 Eylül 2013

      valla ben de öyle anladım ama emin olamadım o yüzden yazmadım aşağıya :D Heralde öyle dedi ya yani öyle umut ediyorumm <3

  • aysu
    06 Eylül 2013

    Offf kafayı yicemm sırrı öğrenmediğini de öğrendim ama son sahnede ne diyo başkan ya anladığım düşündüğüm şeyi mi söylüyo yoksa başka bişi mi diyo en az 5 kere aynı yeri dinledim şu Tae dedikten sonraki yeri tam olarak anlamadanımm..
    Bu arada çevirmenlere çok teşekkür ederim :) Fighting!

    • merve
      06 Eylül 2013

      sevdiğini söylüyor canım. :)

    • sun
      06 Eylül 2013

      Ahhh doğru anlamışımmm çoook sağol ya çook mutlu oldum. Emin olamadım çünkü ya kalbim öyle demesini istiyo beynim çevirmeye çalışıyo sinir sistemlerim arada kaldı :D

  • feyza
    06 Eylül 2013

    ne zaman çeviri yüklenir acabaa sabırsızlıkla bekiyorumm ….

  • cansu
    06 Eylül 2013

    ne zaman çevrilir:(

  • aysu
    05 Eylül 2013

    Dili pek anlamıyorum ama bazı kelimeleri seçebiliyorum ama doğrumu anladım emin değilim. Başkan kızın ondan hoşlandığını yani sırrını öğrendi mi?

  • çilek
    05 Eylül 2013

    çoook güzel birdizi çevirmenlere ayrıca teşekkür ederim bizleri fazla bekletmedikleri için

  • ZeyZey
    05 Eylül 2013

    İngilizce çeviri yok mu ya,keşke onu ekleseniz yada ne biliyim nerden bulabilirim???!

    • CarpathiaKT
      05 Eylül 2013

      ok ingilizcesi yarın gelir zaten gelir gelmez çeviriyoruz sabırla bekleyin.

  • yoon eun hye
    05 Eylül 2013

    sonunda anladığım kadarıyla seni seviyorum. şimdi ne yapacaksın dedi. :))) kumapta bu diziyi çevirdiğiniz için

  • Şükran
    05 Eylül 2013

    altyazı bugün gelir umarım

  • choi min ho(taemin)
    05 Eylül 2013

    ARKADAŞLAR BU DİZİNİN SONUNDA BÜYÜK İHTİMALE BİRBİLERİNİ ÇOK SEVECEKLER BU AÇIK BNCE AMA TABİKİ MERRAK EDİYORUM:dbu arada koreantürk ve çeviri ekibine çok teşekkürler

  • dilek
    05 Eylül 2013

    bu dizi manyağa çeviirdi beni yaa hadi bakalım yine korece izleyeyim altyazı çıkınca tekrar izlerim :)

  • nurdan
    05 Eylül 2013

    yanlış anlamadıysam galiba seni seviyorum şimdi sen ne yapmalısın gibi birşeyler söylüyor heralde

    • pınar
      05 Eylül 2013

      kesınlıkle dogrudur bende ole anladım senı sevıyorum sımdı ne yapıcaksın gıbı bır dey dedı

    • nurdan
      06 Eylül 2013

      doğrudur pınar

  • yooca
    05 Eylül 2013

    yaa nasıl güzel bir dizidir bu. bu arada çevirmenlerimizin ellerine sağlık hemen hallediyorlar. yarında alt yazılı izlicem inşallah :D

  • Gülay
    05 Eylül 2013

    Gerçekten sevdiğini itiraf etti ama bence bu kadar umutlanmayalım maalesef bu sözlerin devamı olacaktır sanırım bence pek iyi şeyler söylemiyecek gibime geliyor. İnşaalah yanılırım diye bir yandan da umutlanıyorum doğrusu.. Ekleyen ve Çevirecek olan arkadaşlarımız Cerenimo ve Busra53'e teşekkür ederim…

    • Beyza
      05 Eylül 2013

      Bende sana katılıyorum.Yönetmen uzatmak için bir şeyler katacaktır :/

  • zinnur
    05 Eylül 2013

    merakten ölüyrm :d yormları okudm sevdini faln itiraf mı ediyo so ji sub :D iice merak ettm :D koreantürk çeviri ekibi teşekrler yeni çeviriyo bekliyorm :D

  • jelly
    05 Eylül 2013

    Sonunda "Tae yang sanırim seni seviyorum.Şimdi ne yapmaliyim?" Gibi bir seyler soyledi anladigim kadariyla OMGGG♥♥♥

  • Şebnem
    05 Eylül 2013

    evlenmiyorum,sorumluluğumu al dedi kızı masadan kaldırdı.en sonunda da sevdiğini söyledi.Umarım yanlış anlamamışımdır.anlaşmalı bir evlilik de olsa söz etmesi bile herkesi üzdü.neyse çeviri geldiğinde doğru düzgün anlarız.şimdiden çeviri için teşekkürler,kolay gelsin.bu dizi kimi yerde 16 kimi yerde 20 bölüm olarak gözüküyor.doğrusunu bilen var mı?

    • rmysa
      06 Eylül 2013

      bölümü dha açklanmmş die biliorm bn ama uzun bi dizi olablr …

    • trn
      06 Eylül 2013

      benim baktığım sitede yönetmenin açıklamasında 20 bölümlük olduğu yazıyordu.

  • svdeee
    05 Eylül 2013

    Yine dayanamayıp izliycem sanırım :(

  • Sehunie
    05 Eylül 2013

    NASIL DAYANICAM BEN ÜHÜHÜHÜ PALLİ PALLİ ÇEVİRİN ÇEBAL :33

  • ZeyZey
    05 Eylül 2013

    Anlamasamda izlemeyi planlıyorum :D:d:D

  • sultan
    05 Eylül 2013

    yene harika bir bolumdu , cevirmenlere simdiden tesekkurler

  • azra
    05 Eylül 2013

    çeviri çabuk olsun lütfennn

  • so ji sub
    05 Eylül 2013

    ben tv den izlediğim için biraz şanslıyım galiba bu bölümü hazır olunnnnnnnnnnnnnn so ji subbbbb itiraf ediyor artık aşk başlıyor 11. bölüm sevgili oldukalrını göreceğiz artık büyük ihimalle yaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii heyecanla bekliyoruzzzzzz

    • oppadelisi
      05 Eylül 2013

      arkadaşım spoiler vermesen heyecanı kaçmasın ama :) olmadı uyar :)

    • so ji sub
      05 Eylül 2013

      bunlar bnm tahminim sonuçta 10. bölüm geldi izleyenler zaten anlamıştır :)

  • adele
    05 Eylül 2013

    çabuk at yazu lutfennnnnnnn :D

  • kim na na
    05 Eylül 2013

    LTYAZISI BUGUN GELIRMI CEVAP

  • sngl
    05 Eylül 2013

    sonu neydi öyle yaa korece anlamıyom ama anlamışcasına seviniyom :D

  • sngl
    05 Eylül 2013

    ilk yorum benden :D so ji sub seviyom lan seni

Magazin Haberleri

En Sevilen Diziler
    bakımda
En Sevilen Filmler
    bakımda
Koreantürk Alexa