Koreantürk Kore Dizileri

Koreantürk Kore Dizileri

üye alımı kapalıdır. koreantürk beta android uygulaması 2.0 çıktı! güncelleyin!

Master’s Sun 12.Bölüm13 Eylül,Cuma

Bu diziyi favorilerinize eklemek için üye girişi yapmalı yada üye olmalısınız.

Master’s Sun 12.Bölüm TÜRKÇE ALTYAZILI! Çevirmenlerimiz Cerenimo & Busra53’e teşekkürler. Emeğe saygı için bir yorum bırakmayı ihmal etmeyelim. Gönüllü çevirmenlerimize bir teşekkürü çok görmeyelim.

BİZE DESTEK OLMAK İÇİN CHOPSTICK SİPARİŞİ VEREBİLİRSİNİZ

Bu içerik ile ilgili etiketler;Master’s Sun 12.Bölüm, Master’s Sun 12.Bölüm izle, Master’s Sun 12.Bölüm kore dizisi izle, Master’s Sun 12.Bölüm asya dizileri, Master’s Sun 12.Bölüm kore dizisi, Master’s Sun 12.Bölüm HD İzle

  • YG&SM&WOLLIM

    Yorumm atan arkadaşlarım daha bolumu izlemeden gozlerimi doldurdunuzz yaa

  • elifminho

    ben normalde çok sevmediğim dizilere yorum yapmam. Bu çok çok iyi bir dizi olmuş , gerçekten izlenilmesi gerekn bir dizi oyuncularıyla seneryoyla çok iyi. Bu arada City hunter ost u herkesin dikkatini çekmiş gerçekten o sahne çok iyiydi , genel olarak dizi harika kesinlikle tavsiye ediyorum

  • Ece

    City Hunter da çalan OST çaldı en son. Aklıma City Hunter geldi. Süper bi bölümdü sonu çok fenaydı.

    • elifminho

      evet bende fark ettim bir ara city hunter izliyorum zannettim kim nananın vurulduğu zaman çalmıştı minho oppam ağlıyodu :(

  • meri

    Bu korelilerde anlamadigim bir cogu gözlük takiyor ama cami yok sade cerceve komedi ya. Buna neden ihtiyac duyuyorlar anlamadim :)).So Ji Sub da ayni.

  • korefan
  • bang shil

    yaa ben bi daha izlemek istiyorum yeni bölümleri olsun bu tatta bı dızı daha bulamam yani guzel dizilerin bitimlerinde hep öyle diyorum ama bunu bitereli 4 ay oldu ama hala cıkmıyo aklımdan off allahım so jı subbb

    • Timbil

      benim 3. izleyişim

    • jetgilli

      Its okay its love izle o da cok güzeldi bende onun etkisindeyim (:

  • rabia

    harika oyunculuklar harika bi dizi ağlamaktan helak oldun tekrar izlesemde

  • SULTAN

    izlerken salya sümük ağladım bu dizi için teşekkürler:(:(:(:(:(

  • AzeriKoreAşığı

    Allahım bu nasıl bir bolumdu yaaa… Çöktüm resmen. ağlamaktan gözlerim çıktı. oyuncular gerçekten superdi

  • Jale

    gercek olmadigini bile-bile insani kotu yapmaya yetiyor :(((

  • godmamy

    bariz damar bir bölümdü.. çevirgenler teşekkürler ellerinize sağlık 😉

  • Damla

    Bu ne bıcım senaryo ya oldumu gercekten ?.

  • sezennn

    evet kız gerçekten çok uzun rahat 1.75var belkide daha fazla :)) ama sonuna bittim yaaa çok üzüldüm kızın ağlamasına :((

kore dizileri

www.koreanturk.com - Tüm Hakları Saklıdır. 2009-2015
kore dizileri- kore dizileri izle- Bize Ulaşın