Koreantürk Kore Dizileri

Koreantürk Kore Dizileri

Hızlı Erişim
üye alımı kapalıdır. koreantürk beta android uygulaması 2.0 çıktı! güncelleyin!

Master’s Sun 2.Bölüm10 Ağustos,Cumartesi

Bu diziyi favorilerinize eklemek için üye girişi yapmalı yada üye olmalısınız.

Master’s Sun 2.Bölüm TÜRKÇE ALTYAZILI! Çevirmenlerimiz Cerenimo & Busra53’e teşekkürler. Emeğe saygı lütfen.

BİZE DESTEK OLMAK İÇİN CHOPSTICK SİPARİŞİ VEREBİLİRSİNİZ

Bu içerik ile ilgili etiketler;Master’s Sun 2.Bölüm, Master’s Sun 2.Bölüm izle, Master’s Sun 2.Bölüm kore dizisi izle, Master’s Sun 2.Bölüm asya dizileri, Master’s Sun 2.Bölüm kore dizisi, Master’s Sun 2.Bölüm HD İzle

  • bbb

    Indirme linki koyar misiniz lutfen

  • birçingu

    woaahhhh L i gördüm ayyyyy cnm yaaaaa kendisi en sevdiğim insan olur da :)

  • elifcn6153

    Bu diziyi ikinci izleyisim ve basrol kizina surekli kotu sozler ediyosunuz oysa ki oyunculuguyla kendini gosteren bir bayan ve ben bu kiza bayiliyorum

  • sibel

    😀 2.kattaki oyuncak mağazasına gittiğinde dileğin gerçek olacak

  • http://twitter.com/DurricanAamir @DurricanAamir

    bu kıza çirkin diye yorum yapan arkadaşları gerçekten görmek istiyorum. tamam güzellik göreceli kavramdır da arkadaş yani siz buna çirkin diyorsanız ne biliym demekki bu işten anlamıyorsunuz ! Neyse dizi güzele benziyor ellerine sağlık koreanturk..

  • L :)

    Şu hayaletler dizinin sonuna kadar böyle korkunç kalırsa kalbim dayanmaya bilir 😉

  • arzu

    niye bu kızı oynatmışlar anlamıyorum hem de başrol neden kore dizilerinde erkekler bu kadar yakışıklıyken kızlar böyle olmak zorunda ki sırf bu yüzden izleyesim gelmiyor :( ama diziyi çok beğendim ve izleyeceğim:):):)herkese de tavsiye ediyorum…

    • joonie

      bence bu kadının oyuncuğunun iyi olduğunu gösterir. rol gereği aşırı sümsük oynuyolar. Ama gerçekte kadın cidden çok güzel ve ünlü bi kadın. Ama tabi güzellik göreceli bir kavramdır. Gerçi şu da var So ji Sub ın karşına kim gelse yeterli olmaz bana göre 😀

    • BOMbom

      yaa bu kadının tırnağı olamazsın belki sen! kadının her elini attığı dizi baş yapıt oluyor..

    • merve

      Bu kadını eskiden bende sevmezdim. Running Man de göresiye kadar o kadar sevimli ki insan nefret edemiyor 😀 ön yargılarını bi kenarıya koyup izle bence.

  • Derya

    Dizi guzel gidiyo su kibirli ve paragoz olan adamin cocuklugunu oynayan kisi Infinite grubudan Myung Soo (L) galiba ben cok benzettim dudak sekli sac sejli filan bayagi benziyo.

    • sıla

      zaten o ki

  • Jale

    Joong Woon o biri erkeyi kiskanip herhalda asik oldugunu anlar :)))

  • Jale

    aslinda kizlara da kizamiyorsun,kim olsa aynisini yapardi.ama oyle olmasi da cok uzucu.dizi guzel ilerliyo,her bolum anlasilan bi olay olucak.I hear your voice gibi her bolum bi sey oluyordu,onda cocuk sesleri duyuyordu.bu kizda hayaletleri goruyo.bu diziyle belki tabularimi yikarim kiza karsi,antipatik geliyor nedense bana onceki dizisinden bu yana sevmiyom.baska diziyi de onun yuzunden biraktim,bakalim nasil ilerleyecek dizi

  • seda

    yine güzel bir bölüm olmuş baya sardı

  • kübra

    o hayaletleri gördükçe bir an kızın önüne çıktıkça ben burda yerimden sıçryrm 😀

  • elif

    Gercekten harika bir dizi bayildim:))

  • elifcn

    Bayıldm bu dızıye zmanın da nasil izlemedm kı koreanturk cok tesekkurler :)

  • shawol-sshi

    çok güzel bir dizi ve yine çevirmenlerimiz harika iş çıkarmış.. hayaletler yüzünden koridora çıkamasamda izliyorum :)

  • çiğdem

    bende :( 😀 😀 😀

kore dizileri

www.koreanturk.com - Tüm Hakları Saklıdır. 2009-2015
kore dizileri- kore dizileri izle- Bize Ulaşın