Koreantürk Kore Dizileri

Koreantürk Kore Dizileri

üye alımı kapalıdır. koreantürk beta android uygulaması 2.0 çıktı! güncelleyin!

Master’s Sun 5.Bölüm22 Ağustos,Perşembe

Bu diziyi favorilerinize eklemek için üye girişi yapmalı yada üye olmalısınız.

Master’s Sun 5.Bölüm TÜRKÇE ALTYAZILI. Çevirmenlerimiz Cerenimo & Busra53’e teşekkürler. Emeğe saygı.

BİZE DESTEK OLMAK İÇİN CHOPSTICK SİPARİŞİ VEREBİLİRSİNİZ

Bu içerik ile ilgili etiketler;Master’s Sun 5.Bölüm, Master’s Sun 5.Bölüm izle, Master’s Sun 5.Bölüm kore dizisi izle, Master’s Sun 5.Bölüm asya dizileri, Master’s Sun 5.Bölüm kore dizisi, Master’s Sun 5.Bölüm HD İzle

  • birçingu

    şu korumanın dövüştüğü sahne var ya ayyyyyyy ne kadar tatlıydı öyle ama o çocuk kötü mü önceki fragmanda kız yanında hayalet gördüğünü söylemişti lütfen kötü olmasın yaaaaaa :(

  • korefan

    Bu diziye bayiliyorum

  • Şeyd@nur

    Tamam anlıyorum.ilk bölümü izlerken korktuğum doğru ama her bölümde hayaletler çıkmak zorunda mı? Gerçekten kendimi halka filminde hissettim…Fakat bu dizi en sevilen 10 dizi arasına girmeyi de başardı.Teşekkürler KOREANTÜRK ve EKİBİ. 😀

  • sung

    ben bu diziyi daha önce niye izlemedim. bu diziyi izlemeyen pişman olur.çevirmenlerimize çok teşekkürler.

  • aleyna

    ayy yakışıklı adamı kaybediyo

  • Ali

    arkadaslar en sonda sarkının adını ve kimin soyledigini söylermisiniz lütfen cok tanıdık geliyor ama cıkaramıyorum

    • Özge

      şarkının adı Touch Love :)

  • gd_

    kızlar rica etsem bana 17:23 te çalan şarkının adını söyler misiniz?

  • koredizici

    ghost whisperer a benzio…

  • Yakuza (YanKumi)

    ne güzel bi dizi ..daa önce niye başlamadıysam..ikilimizin bazen muhabbetleri öldürüyo beni çok masumlar komikler felan filan…başkanın "kaybol, defol" demesine bayılıyorum…mimikleri de harika ..müthiş ikililer yani
    teşekkürler KT

  • seda

    yaa başka kızı sevmeye başlıyor galiba ama kız güvenlikçi çocugu seviyor deli başkana bak sen :) güzel dizi gerçekten.

  • khj

    her bölümde ayrı bir hüzün bu diziye bayıldım :) eee başroldeki adamım zaten 😀

  • çağla

    bu böluümde. çok ağladım hala tekrar tekrar ağlıyorum çok güzel bir dizi çevirmenlere teşekkürkler

  • asi

    sırf saatlerle So Ji Sub un gözlerini izleyebilirim..karakterle bütünlemiş resmen..

Facebook

Twitter

kore dizileri

www.koreanturk.com - Tüm Hakları Saklıdır. 2009-2015
kore dizileri- kore dizileri izle- Bize Ulaşın