Korean Türk Twitter Sayfası ÜYE OL FORUM
<div style="background-color: none transparent;"><a href="http://news.rsspump.com/" title="rsspump">news</a></div>


GD Star Rating
a WordPress rating system
Playful Kiss 4.Bölüm, Oy ortalaması: 4.7 | Oylama sistemi: 5li sistem | Atılan Oy: 227
Part/Alter.

Etiket: Playful Kiss 4.Bölüm, Playful Kiss 4.Bölüm izle, Playful Kiss 4.Bölüm kore dizisi izle, Playful Kiss 4.Bölüm asya dizileri, Playful Kiss 4.Bölüm kore dizisi, Playful Kiss 4.Bölüm HD İzle






  • İsminiz
    E-Posta Adresiniz (Paylaşılmayacaktır)
    Yorumunuz

  • korecii
    10 Temmuz 2014

    admin! lütfen bir şey yapın her 5 saniyede donuyo bilgisayarda sorunda yok bu ne ya yalvarırım düzeltin şunu yalvarırım tüm sitelerde böyle evabınızı bekliyorum admin

    • storm
      11 Temmuz 2014

      İnternet hızınızın düşük olmasından kaynaklanmakta. Bir süre dolmasını bekleyerek öyle izlemeye başlayın.

  • Sherry
    21 Haziran 2014

    Bunlar toğtan deli galiba ama çok eğlenceli bi diziymiş :D Yalnız gülmeyince o oğlan kafasını duvara vurduğu için ev yıkıldı sandım ilk başta hahaha :D

  • alya
    22 Nisan 2014

    Bu 10. izleyişim neredeyse :D Hiç bıkmadımmm <3333

  • ayse
    24 Ekim 2013

    benim 4. izleyişim olacak

  • eda
    29 Eylül 2013

    bunu1 kez izlemiştim yine izliyorum çok güzell

  • murat
    27 Ağustos 2013

    adamın saçları bile ıslanmadı kızı kurtarırken nefes nefese kalmış sözde :D

  • HNDN
    02 Ağustos 2013

    vay be

  • hndn
    02 Ağustos 2013

    vay be ne güzel ya

  • ceyda algül
    05 Haziran 2013

    niye hep duraklıyo yaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • CarpathiaKT
      05 Haziran 2013

      bağlantınız ağır olsa gerek.

    • saliha
      05 Temmuz 2013

      bilgisayarda sorun vardır bana da oluyo :(

    • ÖZLEM topçu
      09 Nisan 2014

      aynnen :D

  • berfin
    01 Haziran 2013

    çok güzelllllllllllllllll

  • Görkem
    01 Haziran 2013

    Bong Joon Go aptal mı? Numara mı yapıyor? Yoksa ailesi aptallık okuluna falan mı göndermiş onu? :D Neredeyse Tae Moo'yu özledim ya :D

  • Burçak ;)
    11 Mart 2013

    aaah ahh eskilere dönmek ne güzel !! <3 çeviren arkadaşlara nomu nomu gomawo <3

  • EİRENE
    06 Mart 2013

    ilk izlediğim kore dizisi ve bu dizi beni kore manyağı atı.KİM HYUNG JOONG UDA UNUTMAMAK LAZIM TABİ:)

  • sedaminho
    21 Şubat 2013

    bu benim ilk kore dizim izlemeyeli uzun zaman oldu dizimi çok özledim ilk koreyi tanıdığım güne geri dönmek istedim o yüzden bu diziyi şimdi yeniden izlicem :S

  • merve çalımlı
    18 Şubat 2013

    bu tam onuncu izleyişim çok güzel yalnız bu film yüzünden dersime çalışamıyorum

  • ayşegül
    16 Şubat 2013

    kim hyun joong hayranınım bu seni 4. izleyişim

    • aliye
      28 Mayıs 2013

      biz kızlar izlesekte doymayız

  • irem
    10 Şubat 2013

    4. bölüm neden yarısında kesiliyor?

  • dilek
    08 Şubat 2013

    bu filmi yüzlerce kez izlerim ama sıkılmam

  • jin kyong
    07 Şubat 2013

    2.defa izliyorum ama sanki ilk defa izliyormuşum gibi keyif verici

  • melike
    06 Şubat 2013

    2. izleyişim kore dizilerini izlemeye ilk bu diziden başlamıştım gerçekten harika bi dizi

  • ayşaa
    24 Ocak 2013

    süpeeeeeeeeerrrrrrrrr harikaa kız bana benziyo :):):):)):):)))))))))))):)))))))

    • ayşaa
      25 Ocak 2013

      uuuufffffffff o da bi insan tamam mı o ha ni de bi inan oooooooooffffffffffffffff

  • ŞEYDA
    24 Ocak 2013

    ço kgüzel bitti :D

  • irem nur biçi
    27 Kasım 2012

    yaa oluyom bu diziye abii .. :)

  • BlgYsng
    14 Ağustos 2012

    Bu kadar güzel olduğunu bilseydim daha önce izlerdim. ^_^

    Çok güzel gerçekten. ^_^

  • rabia
    27 Mayıs 2012

    çok güzel film çok güzel herkez izlesin bence=)=)..

  • leyla karaoğul
    20 Mayıs 2012

    çokk hoş film ama kız yerine düşlerimin prensinde oynayan kız oynayabilirdi

  • berke
    13 Mayıs 2012

    acayip güzel yaaaaaaaa

Magazin Haberleri

En Sevilen Diziler
    bakımda
En Sevilen Filmler
    bakımda
Koreantürk Alexa