Koreantürk Kore Dizileri

Koreantürk Kore Dizileri

Protect the Boss 1.Bölüm01 Mayıs,Salı

Afiş ve künyeler sitemizde arızaya sebebiyet verdikleri için kaldırılmıştır. Dizilerin konusunu, dizi kategorilerinden okuyabilirsiniz. İleride daha kapsamlı bir dizi tanıtım sistemi getirilecektir.

Bu diziyi favorilerinize eklemek için üye girişi yapmalı yada üye olmalısınız.

Dil Seçeneği
Not: VK videolarını izleyebilmek için vk.com'a üye olmanız gerekmektedir.
fbm estetik

BİZE DESTEK OLMAK İÇİN CHOPSTICK SİPARİŞİ VEREBİLİRSİNİZ

Bu içerik ile ilgili etiketler;Protect the Boss 1.Bölüm, Protect the Boss 1.Bölüm izle, Protect the Boss 1.Bölüm kore dizisi izle, Protect the Boss 1.Bölüm asya dizileri, Protect the Boss 1.Bölüm kore dizisi, Protect the Boss 1.Bölüm HD İzle

Not:Yeni spoiler gizleme tagları aktif olmuştur.


Bölüm hakkında düşünceleriniz:
Spoiler


Protect the Boss 1.Bölüm” için 35 Yorum
  • Cevapla

    ezgican

    01 Temmuz 2016
    21:12

    Görüntü kalitesi baya bozuk. En azından 480p olmuyor mu? Bu görüntü kalitesiyle izlemek biraz zor oluyor.

  • Cevapla

    Şimal

    20 Mayıs 2016
    16:34

    Güzel güzel, ilk bölümden baya beğendim. Oyuncular süper, konu çok güzel, ileride olacakları şimdiden tahmin edebiliyorum ve gözümden yaş geliyor sdfghjk. Baya gülücem anlaşılan ^^

  • Cevapla

    esra_t

    08 Temmuz 2015
    22:30

    Ya şu babayı oynayan adam her dizide adam ( hatta kadında ) dövüyor. Ji sung ne tatlıymıs adam 30 larda ama sanki 20 gibi görükuyor,

  • Cevapla

    @JSungSegi

    30 Ocak 2015
    17:42

    Asansördeki kavga neydi öyle ya gülmekten karnıma ağrılar girdi :DD genel olarak dizi güzel başladı :))

  • Cevapla

    tüliş

    19 Kasım 2014
    05:13

    çok güzel eglenceli komik izlenmeli diyorum daha ne diyeyimmmm emeği geçenlere sonsuz teşekkürler sizleri seviyoruz :))))))

  • Cevapla

    saniye songül bağsız

    18 Ekim 2014
    00:48

    çok eğlenceli bir diziydi. gerek ji heonun çoçuklukları olsun gerek mo wunun vakurluğu olsun gerekse oyuncuların tatlılığı olsun çok beğendim. aile içindeki çekişmeler anca bu kadar eğleneli anlatılı. eun seonun oyunculuğu gerçekten de çok güzeldi. na yoona gelince ona da bu rol çok yakışmış ağır kıyafetlern içinde bi insana şirinlik bu kadar mı yakışır. ve bofdaki arkadaşlık dışında en çok beğendiğim 4lü bunlar oldular. cha kuzenler na yoon ve eun seo dörtlüsü. Jaejoong burda da karizması akıyordu yani. 10 üzerinden 8 verdim. komedi isteyenler ebnce kaçırmasın. çok harika bi dizi olmasa da bence izlenmeye değerdi. ben çok eğlendim izlerken. koreantürk ekinin de eline sağlık 🙂

  • Cevapla

    In Rae Lee

    26 Eylül 2014
    03:14

    Şimdi ilk bölüm siftah yorumumu yapıyorum 🙂 kızı bi sevdim bi sevmedim dengesiz duygular besliorumm şuanlık. ilk kez gördüğüm için antipati duymuş olabilirim. He ön sebebim de şu: ben ig de sürekli gözlerine böyle acaip şeyler yapmış kızlar görüyorum arada gözleri takılıyo adam gbi bakamıo o itti beni sanırım. onun dışında son sahnede oppanın ne kadar hoş olduğunu farkettim izlenir bu dizi diye devam ediyorum. 2. oppa zaten das ist coollll 🙂 senaryodaki ana karakter kadını kendime çok benzettim 14 yaşımdan beri çalışıp her işe girmiş ve bir yandanda okumakla kafayı bozmuş ben… neyse 🙂 diger bölümlerde dha net tepki vericem yoksa ruh saglıgım bozuk sanarsınız 😀

  • Cevapla

    nur-lee yo won

    14 Temmuz 2014
    19:13

    daha yeni başlayacağım merak içindeyim.hadi bakalım 🙂

  • Cevapla

    esra

    10 Temmuz 2014
    23:31

    ne kadar dizi izlesemde hiç biri bu dizinin yerini tutamadı

  • Cevapla

    finikanne

    12 Haziran 2014
    16:25

    güzel bi diziye benziyor ilk bölüm sıkıcıydı ama sonradan beğendim izliyorum

  • Cevapla

    dila

    24 Mayıs 2014
    20:57

    yaa ilk izleyişim ama süper bir dizi bu ya bayıldım tek kelimeyle mükemmel sizede tavsiye ederim hiç pişman olmassınız merak ettemiyin ^ ^

  • Cevapla

    Aleyna Yıldız

    01 Mayıs 2014
    15:10

    Jaejoong ♥
    Kurban olduğum ♥ :3

  • Cevapla

    LMH_melda

    29 Mart 2014
    16:16

    KİM JAE JOONG <3

kore dizileri

www.koreanturk.com - Tüm Hakları Saklıdır. 2009-2015
kore dizileri- kore dizileri izle- Bize Ulaşın