Görüntüleme Tercihi Konu Görünümü | Tam Görünüm
A Love To Kill / 이 죽일놈의 사랑


clock03-21-2010, 11:40 PM
Yorum: #1
Bu konu en son: 06-03-2010 tarihinde, saat: 08:36 PM düzenlenmiştir. Konuyu düzenleyen: baby v.o.x.-eun
[Resim: bdldg.jpg]

Burada Bi Rain'min oyunculuğuna o kadar aşık oldum ki dediğim gibi Hollywood dan teklif yağmasında çok haklılar...O mükemmel bir oyuncu şarkıcılığına ve danslarına zaten laf yok...Bu da 2005 Kore yapımı .... Konusundan biraz bahsetmek gerekirse Kang Bok Goo tam bir sokak serserisi ve hayatını ring de kazanmaya çalışıyor ... Ama hiç bir maçını kazanamamış...Hayatını Han Da Jeong la birlikte geçiriyor Kız da Bok Goo gibi gasp ve hırsızlıkla günlük bir hayat yaşıyor .. Kız ona aşık fakat o umursamıyor aşkı düşünemeyecek kadar acıları var ve kaba bir insan... Kardeşiyle kavga ettiklerinden beri 10 yıldır görüşmezken bir gün abisi Min Goo çıkageliyor Yüksek bir apratmanın çatı katında geçmişlerini sorgularlarken Min Goo karşı binanın plazmasında Chae Eun Suk u görüyor ve o görüntüyü gerçek sanarak ona ulaşmaya çalışırken çatıdan düşüyor (Chae Eun Suk ünlü bir aktrist ama ünlü olmadan önce Min Goo yla çıkıyorlarmış )Ve bitkisel hayata giriyor...
Abisini kaybeden Bok Goo bunun için Chae Eun Suk u suçluyor ama araştırdıktan sonra onların geçmişte sevgili olduklarını öğreniyor Kızdan intikam almak için onun bodyguard ı oluyor ve onu abisini yeniden hayata döndürmek için kullanmak istiyor fakat zamanla bunu abisi için yaptığını unutuyor kıza aşık oluyor
Ama bir yandan da Han Da Jeong var Onu ölümüne kadar sevecek olan....

Bu kadar uzun açıklamak istemezdim ama çenemi tutamıyorum ki. Beğeneceğinizden eminim Ben Rain'e bir kez daha aşık oldum.sarhoşum üleyn


Kang Bok Goo = Bi Rain
Cha Eun Seok = Shin Min Ah
Lee Ki Woo = Kim Joon Sung
Han Da Jung = Kim Sa Rang
(05-09-2010 05:27 AM)iheartsu Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
[Resim: alovetokill.jpg]



Adi: 이 죽일놈의 사랑 / I Jukilnomui Sarang

Diger Adi: Ijuksa / A Love to Kill / This love I want to kill/ The Love of Death / Detestable Love / Knock Out by Love

Türü: Drama, Romantik

Bölüm Sayisi: 16

Yayinlanacagi Kanal: KBS2

Yayin Tarihi: 31 Ekim 2005 - 20 Aralik 2005

Yayin Günleri: Pazartesi & Sali 21:55



Konu

Bi (Rain yada Jeong Ji Hoon) 'A Love to Kill' dramasinda K-1 dövüscüsü Kang Bok Gu'yu oynuyor. Bok Gu cok dinamik ve agresiv bir karakterdir ve sevemeyecegi bir kadina asik olur.

Sevdigi kadin, Cha Eun Seok, cok ünlü bir aktrisdir. Bu kadin, zihinsel hastalikli abisinin balkondan düsmesine ve ölmesine sebep olan kadindir. Abisi ünlü aktrisi cok sevdigi icin balkonda bir diger binanin reklam tablosunda olan aktrisin resmine elini uzatip üstüne dogru yürürken kendini kaybedip yere düser ve ölür. Bu yüzden, Bok Gu'nun aski yasak ve trajik bir asktir.

Bok-Gu abisinin intikamini almak icin Eun Seok'un özel korumasi oluyor, fakat ayni zamanda ona asik olmayada engel olamiyor.



Oyuncular

Bi (Jeong Ji Hun) - Kang Bok Gu
Shin Min Ah - Cha Eun Seok
Kim Sa Rang - Han Da Jung
Lee Ki Woo - Kim Joon Sung
Kim Young Jae - Kang Min Goo (Bok-Gu'nun abisi)
O Joo Min Soo - young Min Goo
Na Yoon - Park Mi Sook (Bok-Gu'nun oda arkadasi)
Kang Rae Yun - Choi Mi Sun
Park In Hwan - Eun Suk's dad
Yoo Hye Ri - Park Ja Kyung (Eun-suk'un üye annesi)
Lee Min Hyuk - Cha Jae Suk (Eun-suk'un kardesi)
Kim Song Hee - Cha Yoo Na (Eun-suk'un kardesi)
Ji Sang Ryul - Tae Choon
Yoo Jae Keun - Sung Jin
Im Ju Hwan
Lee Soon Jae
Choi Kwon
Lee Dong Ho
Park Soo Hyun

Yönetici: Kim Kyu Tae
Senaryo: Lee Kyung Hee
Müzik: Choi Sung Kwon

Ceviren: iheartsu



Ingilizce Aciklama

Alıntı:# Alternative Title: 이 죽일놈의 사랑 / I Jukilnomui Sarang/Ijuksa / A Love to Kill / This love I want to kill/The Love of Death
# Genre: Drama, Romance
# Film Date: October, 2005
# Total Episodes: 16
# Korea Casts:
Bi (Rain), Kim Sa Rang, Lee Ki Woo, Shin Min Ah
# Description:

In A Love to Kill, Bi/Rain/Jeong Ji-Hoon plays a tough guy as the role of a K-1 Fighter, Kang Bok-gu. Bok-gu is a character who is dynamic in nature and grew up in a foster home. He falls in love with a woman whom he should not love. It was because of the woman, his emotionally-wounded brother fell off from the rooftop and became a human vegetable. So, his love is forbidden and inevitably tragic.

The woman is Cha Eun-seok (Shin Mina) who is a TV talent and movie actor. It was not that she jilted his brother on purpose, but upon a basis of misunderstanding, his hatred toward Cha Eun-soek grows more and more burning.

By becoming Cha Eun-seok’s private bodyguard, Bok-gu keeps concretely practicing his revenge upon her. He only desires ‘to bring his brother’s woman to her knees.’ He is gradually taking Cha Eun-seok to destruction, while he feels his love toward her growing deeper and deeper in his heart.
clock03-21-2010, 11:40 PM
Yorum: #2
[Resim: 0003151eb7.jpg]

Ben bu kızıda beğeniyorum başta hepsine gıcık olmuştum ama şimdi Bok Goo ya hangisini seçsin karar veremiyorum...Min Hyuk örneği gibi ama dizide nefret edeceksiniz son bölümler hariç..
clock03-21-2010, 11:40 PM
Yorum: #3
[Resim: 2005112697051225hy1plkd6.jpg]
İşte bu afişe de aşık oldum Sexy-bi nin ilk bölümlerdeki meksika gangsteri kılığı ve Shin Min-ah ın o Bok Goo nun kardeşini öldürecek kadar gerçek sandıran pozu Damned Loveeeee...
clock03-21-2010, 11:40 PM
Yorum: #4
[Resim: 00035010qi9.jpg]

Bu eller de dizinin çok şey anlatan sahnelerinden
clock03-21-2010, 11:41 PM
Yorum: #5
Bu konu en son: 03-21-2010 tarihinde, saat: 11:42 PM düzenlenmiştir. Konuyu düzenleyen: Hea Jung
[Resim: bscap414ao8.jpg]

ne tatlı bakmıs diilmiağlar gibi
clock03-21-2010, 11:43 PM
Yorum: #6
[Resim: fulllovejx9.jpg]

Mutlu oldukları son sahne...
clock03-21-2010, 11:43 PM
Yorum: #7
[Resim: 0089mhyu1.jpg]
clock03-21-2010, 11:44 PM
Yorum: #8
[Resim: ijuksacaps43fhwd1.jpg]
clock04-06-2010, 12:53 AM
Yorum: #9
güzel bi dizi inş onu baştan beri seven kızın kıymetini anlar sonunda ben dizideki 3.kişilerin kazanmasını istiyorum nedense
clock05-05-2010, 01:06 AM
Yorum: #10
[Resim: alovetokill001.jpg]
[Resim: alovetokill002.jpg]
[Resim: alovetokill003.jpg]
[Resim: alovetokill004.jpg]




[-]
Hızlı Cevap
Konu




İfadeler
:) :s :huh:
;) :cool: :D
:P :angel: =[]
=# :{} :(
[Daha fazla göster]




Yararlı linkler: KT Kuralları, Kore, Kore Dizileri, izle
Site içerik sağlayıcı: Koreanturk.com (Official)