Koreantürk Kore Dizileri

Koreantürk Kore Dizileri

Mother of Mine Otuzbir ve 32.Bölüm15 Mayıs,Çarşamba

Afiş ve künyeler sitemizde arızaya sebebiyet verdikleri için kaldırılmıştır. Dizilerin konusunu, dizi kategorilerinden okuyabilirsiniz. İleride daha kapsamlı bir dizi tanıtım sistemi getirilecektir.

Bu diziyi favorilerinize eklemek için üye girişi yapmalı yada üye olmalısınız.

Dil Seçeneği
Not:VeryStream, reklam sekmeleri açmaktadır. Bu reklam sekmelerini hemen kapatın. Reklamı video sitesi çıkarmaktadır. Farklı kalite formatlarının çıkması biraz zaman almaktadır. Reklamdan rahatsız olanlar alternatif seçeneklerden okru seçmelilerdir.
Not:Flix, reklam sekmeleri açmaktadır. Bu reklam sekmelerini hemen kapatın. Reklamı video sitesi çıkarmaktadır. Farklı kalite formatlarının çıkması biraz zaman almaktadır. Reklamdan rahatsız olanlar alternatif seçeneklerden okru seçmelilerdir.
Not:UpMp4, reklam sekmeleri açmaktadır. Bu reklam sekmelerini hemen kapatın. Reklamı video sitesi çıkarmaktadır. Farklı kalite formatlarının çıkması biraz zaman almaktadır. Reklamdan rahatsız olanlar alternatif seçeneklerden okru seçmelilerdir.
Not:Vza, reklam sekmeleri açmaktadır. Bu reklam sekmelerini hemen kapatın. Reklamı video sitesi çıkarmaktadır. Farklı kalite formatlarının çıkması biraz zaman almaktadır. Reklamdan rahatsız olanlar alternatif seçeneklerden okru seçmelilerdir.
Not:Box, reklam sekmeleri açmaktadır. Bu reklam sekmelerini hemen kapatın. Reklamı video sitesi çıkarmaktadır. Farklı kalite formatlarının çıkması biraz zaman almaktadır. Reklamdan rahatsız olanlar alternatif seçeneklerden okru seçmelilerdir.
Not:Rapid, reklam sekmeleri açmaktadır. Bu reklam sekmelerini hemen kapatın. Reklamı video sitesi çıkarmaktadır. Farklı kalite formatlarının çıkması biraz zaman almaktadır. Reklamdan rahatsız olanlar alternatif seçeneklerden okru seçmelilerdir.

indirmek için tıkla

Bilgi Notu:Çeviri: Joanne & shinee! & Ayris

spoiler


Bölüm hakkında düşünceleriniz:
Spoiler


Mother of Mine Otuzbir ve 32.Bölüm” için 68 Yorum
  • Cevapla

    nurcan demir

    27 Mayıs 2019
    23:59

    zaten bir kızı olduğunu biliyorlardı neden kasıyor ki başkan anlamadım senin gibi anne olmayacağı için inanmazlar tabi.jae bom kızdım ne o her yeri dağıtmalar sen istediğin gibi kızın odasına giriyorsun o neden yapmasın. kaynana aynı sonuna kadar empati yoksunu olarak devam edecek sanırım damadın oyuncakları ana oğul boş teneke gibiler.baş rllerin aşkı çok tatlı.

  • Cevapla

    Sude Bostancı

    26 Mayıs 2019
    00:50

    Sğl anladım.. babalar kardeş..büyük gelin küçük gelin meselesi…Nərgiz Bloom arkadaşımız da 34-35 te açıkladı….ilginize teşekkür ederim..

  • Cevapla

    Hassann

    17 Mayıs 2019
    00:28

    Çok teşekkür ederim. İnşallah arkadaşlarda okurlar. Özellikle Sude çok meraklı seviyor böyle şeyleri. İnşallah okur.
    Bilgilendirmelerin için teşekkür ederim. Ben çok beğendim ve aydınlandım diyeyim. Sadece dizilerden bildiğimiz Koreyi de merak ediyoruz pek tabii ki. Böyle konularda bilgilendirirsen, yani yeri geldiğinde merak ettiklerimizde memnun olurum. Tekrar teşekkür ederim.:)))

  • Cevapla

    Nərgiz Bloom

    16 Mayıs 2019
    23:39

    Başkan kadına gerçekten inanamıyorum. Kendini savunduğu şeye bak. Sanki çok doğru birşey yapmış gibi. Kızını terk etti 28 yıl bir defa bile yüzünü görmedi. Şimdide onu tanıdığını düşündükleri için kendisini savunuyor. Birde korece KMR ile konuşurken hep “kendisini kastederek annenle yemeye çıkalım mi? Annenle şunu yapalım m?” Deyip durdu kadina fena sinir oldum. Sanki çok annelik yapmışta kızına Korece de öyle konuşma şekli vardır ben yerine çocuğunla kendine annen annenle şeklinde hitap ederek konuşurlar. Türkçede kardeşine ablam demekle “benzer” birşey.

    KMR❤HTJ her zaman ki gibi çok tatlı.
    KMR iş konu olunca baya katı ama ailesi sevdiği adam olunca tamamen farklı biri oluyor. Tatlı, sevdiği kişinin nazını çeken biri. HTJ da çok iyi trip atıyor 😂😂😂.  Yavru köpek sahnesi çok komikti “Olmaz. Bekle. 🐶” Mong Mong🐶😂😂😂.

    Karı koca çifti sevmeye başladım ne kadar kavga etselerde birbirlerini sevdiklerini hissetmeye başladım. Babası oğlunu fena dövdü o ne sahneydi öyle ya efsane 😂. Adam nakavt (nasıl yazılıyor bu😅)

    Bir tek mangne (yani evin küçüğü) Kang Mi Hye ve yayıncı çift hala ilgimi çekmiyor. KMH Jae Bom ile birlikteyken ilişkide baskın karakter ama yayıncı ile durum farklı adam kıza göre daha baskın karakterli bu yüzden onun yanında daha sakin davranıyor. Jae Bom la olurken KMR dediği gibi KMH onu çok fazla ciddiye almıyor. Jae Bom’un sarhoş olduğu sahne 😂😂😂🍶.

    • Cevapla

      Hassann

      17 Mayıs 2019
      12:26

      Güzel bir yorum olmuş, eline sağlık. Tabii ki sen Koreceyi anlamlandırdığın için anne kız olaylarını güzel irdelemişsin. Benim dikkatimi de yorumumda yazdım Sun Ja çekti. O da annesiyle yemeğe çıkmasını istiyor fakat kız aralarının pek iyi olmadığını ima ederek benim annem sensin veya seni çok seviyorum minvalindeki sözlerine Sun Ja gülerek ve beğenerek cevap veriyor. Yani öyle demesi hoşuna gidiyor. Ben de bunu hissettim.
      Damat ile Mi Sun arasında ise bir gerginlik olacağını çok önce söyledim. Bunlar ayrılacaklar (resmiyet olmayabilir) ama tekrar birleşecekler dedim. Tamam tatlı atışmalar olabilir ama birisi diğerine karşı çok baskın kişilikler. Yani Mi Sun damadı duman ediyor. Damat da biraz saf mı kendine mi akıllı vardır böyle tipler, yani evle ilgisi yok kendisinin hobileri var kaçak göçek işler karıştırıyor. Tam bu adam. Yakalanıyor. Ben yorumumda da söyledim. İlk defa ciddi tavrını gördüm damadın, sinirlendi. Babası ile olan olaya ve Mi Sun benden ayrılacak nasıl onunla olursun gibisinden. Pek tabii ki aceleci davrandı, sıcaklamalığa ve sopayı da yedi.
      Babanın oğlunu, gelininin yanında dövmesi iyi birşey değil. Yanlış. Hatalı. Hatta Mi Sun gitti bunu iş yerinde arkadaşına anlattı. Gülüştüler. Tam evlere şenlik bir hadise. Babanın hatası. Yani tek ılıman arada ve bunlara değer veren kişiydi. O da gitti bu hareketiyle. Yani kadına kızgınlığını oğlundan aldı.
      Kayınvalide arsız çıktı. Tamam sen toruna bakmak istemeyebilirsin. Herkesin bir düzeni vardır. Kimisi bunu torunu için de olsa bölmez. Ama torununu yine de sever sayar, maddi manevi destek verir. Bu kadın bunları yapmadığı giibi. Usta denilen seramik hocasına karşı hisleriyle de, yaptığı davranışlarla da, arkadaşları ile olan davranışları ile de dikkat çekici bir biçimde yüzsüz ve arsız davranıyor. Bir kere bunu düzeltmesi lazım, o yaşta bir kadına yakışmıyor. Senarist bize bunları göstererek her halde biraz abartıyor gibi ama sanırım ebeveyn ilişkilerini eleştiriyor. Bazıları da böyle yapıyor demeye getiriyor. Bunu aşağıda Belgin arkadaşımıza verdiğim cevaptada irdeledim. Anlattım. Tabii ki kendi görüşüm açısından, bilgi birikimim, gözlemlerim açısından söylüyorum. Fikir olarak. Başına gelen daha iyi bilir.
      Mi Ri ve Tae Ju yine çok sevimlilerdi gerçekten, buse olayı ve Yardımcı park.dan çekinmeleri, kaçışı olayları çok güzeldi. İlişkileri bence vıcık vıcık olmadan güzel ilerliyor. Samimiyet artıyor. Ama hep böyle olayların, yani güzelliklerin tepede yaşanmasından sonra bir düşüş oluyor, senarist taktiği. Şimdide araları tekrar açılacak gibi duruyor. Çünkü CEO anne ile aralar açılıyor gibi yine. Başkan devrede sıkıştıracak gibi. İki arada bir derede kalan Tae Ju ne yapacak? Göreceğiz. Bir süre bir ayrılık yaşanabilir bana göre.
      Mi Hye ise evet dediğine katılıyorum. Bu çocuğun yanında törpülendi. Çünkü yayımcı üste çıktı. Bir de iş yeri sahibi ve patronu. Zaten sesini yükseltirse işinden olacak. Onu denedi tekrar geri döndü. Senarist ise şimdi dağları taşları yoluyor. Tırmalıyor. Ama şansı yok gibi. Üzüldüm adama. Tek taraflı sevgi böyle birşey işte. Siz seviyorsunuz, çırpınıyorsunuz, ama karşınızdaki aldırmıyor. En kötüsüdür bu. Bir de adamı itekliyor, maymun gibi yapıyordu. Bence senarist aklını başına alsın, başka mecralara yönelsin. Bunların aşkıda başlayacak gibi duruyor. Yayıncı Mi Hye.ye ilgi duyuyor. Belli. Yakında açılır da.

      • Cevapla

        Nərgiz Bloom

        17 Mayıs 2019
        14:03

        Her ilişkide inişler ve çıkışlar olur hep mutlu olursa zaten biryerden sonra bizede sıkıcı gelir dizi. KMR başkan kadınla beraber vakit geçirdikten sonrada gelib annesine oje yaptı o kısım gözümden kaçmadı sanki annesine ihanet etmiş gibi düşünüyor. Diğer kadınla vakit geçirmek istiyor ama annesini üzecek diyede çok korkuyor.
        Damat biraz çocuk gibi sizin dediğiniz gibi kendi dünyasında yaşıyor kendi hobileri var evle pek ilgili değil Mi Sun da o böyle olunca tüm ipleri eline almak zorunda kalıyor tabii karakteride biraz öyle.

        Aslında diziyi seviyorum ama biraz atraksiyon az gibi şu an izlediğim Legendary witch yada Marry me now dizileri daha fazla dinamikleri olan bir diziydi bu dizi biraz daha sakin yada ben o dizilerin bölümleri bittiği için topdan izlediğimden bana öyle gele bilirde.

        • Cevapla

          Hassann

          17 Mayıs 2019
          16:01

          Evet katılıyorum:) Dizimizinde bir aşağı bir yukarı olmasını da senariste bağlıyorum. Bir standart tutturamadı. Ya da tutturmuyor. Özellikle yaptığını düşünüyorum. Bu dizi böyle ve dar kadrolu. Sanki düşük bütçeyle yapılmış bir aile dizisi.
          Kadro dar ama oyuncuları çok iyi ve güçlü oyuncular. Şimdi Legendary Witch diyorsan çıtan çok yüksektir. oyuncu kadrosu bunun 10 katı. Bütçesi ve standardı da yüksek. Ben izledim ama sonra bıraktım nedeni de o zamanlar uzun dizi izlememiş olmam.
          Marry Me now.u ise tamamen izledim. Çok beğendim. Ama tamamiyle farklı diziler bunlar. Marry Me Now farklıydı. Ama My Only One ile My Golden Life ise yüksek standart dizilerdi. Daha da var da şimdi uzatmayayım. Bu dizi dar kadrolu bir dizi üç aileyi karşılayan bir dizi onların ilişkileri gibi birşey sonunda hepsi birbirine akraba çıkacak. Bazılarına şaşıracağız.

  • Cevapla

    Hassann

    16 Mayıs 2019
    16:37

    Teşekkür ederim:)) İşte böyle Kore olaylarında bizi bilgilendir. Ne güzel söyledin. adamlar sahip çıkıyorlar. Etleri de lokum gibi. Biz ise kendi etimize sahip çıkmadığımız gibi sağdan soldan et getirtiyoruz. Etlerde bizim damak tadımıza uygun değil. onlar bunu bizim bir ilimiz kadar arazide yapıyorlarsa biz nedenini sorgulamalıyız. Hayvancılığımıza sahip çıkmalıyız. Örnek olsun.
    Won türk parasına göre değerli mi değersiz mi yani kaç para ödediniz. TL. ile. Sanırım ucuz o yüzden hem de herkes öğrenmiş olur. Çünkü geçen gün Sude ile yorumumuzda çeviride bisiklet için 20 bin dolar dedi. Yav öyle bisiklet değil ki o gösterdikleri. Yani o fiyata varmıdır bilmiyorum ama bana göre 20 bin Won demek istedi herhalde çeviri hatası. Orda da konu geçti hatta Kore doları kullanıyorlarmış falan dedi. Ben bilmiyorum. Bana göre Won. mesela bisiklet olayına da yorum yaparsan sevinirim. Normalmidir? Yani 20 bin dolar ifadesi doğru mudur?
    admin uzunluğa baksaydı benim yorumumu silerdi. Uzun yorumumu okudğun için teşekkür ederim. iki kişi okumuş görünüyor. Uzun olduğundan kimse okumuyor. Bir de ben okudum. Ben de kısa yorum yapamıyorum. Yani admin Çoktaaan beni Koreantürk dışı etmişti. Ama öyle şeylere bakmıyor sağolsun. Böyle bir SİTE yok. kendilerine bu vesileyle teşekkür ediyorum. Rahatça yorum yapıyorum. Saygılar, sevgiler hepsine…

  • Cevapla

    beti

    16 Mayıs 2019
    15:58

    Joanne & shinee! & Ayris emeklerinize sağlık.

  • Cevapla

    Sude Bostancı

    16 Mayıs 2019
    06:58

    Mi Ri yerine koyunca kendimi…konuşmalar sırasında mutlaka babamı sorardım.Mi Ri neden .babasını merak etmiyor?? Baba tarafını… Ben ederdim şahsen ve de sorardım..

    • Cevapla

      Hassann

      16 Mayıs 2019
      11:47

      Yine güzel yerler bulmuşsun. Eleştirmişsin. Haklısın da. Mi Ri. annesiyle ayrıldığında aklı başında bir kız 6-7 yaşlarında. Annenin söyledikleri de kafasında yer etmiş. Kendini ezdirme benzeri laflar. Bu kız o ailenin en başına buyruk, en cevval, en çalışkan, en eğitimli, en kariyerli kişisi olmuş. Yani eksikliği böyle kapatıyor.
      İkinci durum şu; O aileye geldiğinde bir baba var. Baba 10 senedir yok. Ama 18 yıl babayla birlikte yaşamış demektir bu. Sanırım babanın saklanması olayının altında başka birşey var. Ben böyle şeyleri sürekli deşiyorum. Sonra da demiştim diyorum. İnsanlar kızıyor. Göreceksin o baba çok değişik biri çıkacak. Söylenmemesinin bir nedeni var. Şöyle söyleyeyim gösterilen aileler birbiriyle bir şekilde ilişkili. Baba da bu ailelerle ilişkili çıkacak. Daha fazlasını saklıyorum. Yeri geldiği için sana söylüyorum. Yani bu öngörüyü de yaptıktan sonra şöyle diyebilirim. Kızların baba özlemi ancak ölen babalarını özlerlerse olur. Ama babasız değillerdi.
      Sen sanırım Mi Sun için söyledin ki Mi Sun babayla en fazla vakit geçiren kızı. Sun Ja onu son 10 senedir seni özlüyorum dediyse demekki iyi bir koca idi. Ama onun dışında hiç söz edilmemesinin nedeni onun bu aileler içindeki rolündendir. Birileriyle kesinlikle ilintili çıkacak.
      Boşanma hadisesine gelince, boşa beni diyen koca idi zaten, o da hemen kabul etti. Bir sinirle söylenmiş birşey olsa gerek. Baba da zaten çocuğu haşladı. Bunlar bence doğru hadiseler değil. Yorumumda da yazdım. Adam, kadın ve baba hatalı. Tabii ki olaylar peşpeşe geldiği için böyle oldu. Ayrı ayrı olsa idi. Üçünden biri aklı başında konuşabilirdi.
      Yalnız dikkat edersen burdaki baba figürü pek olgun bir baba figürü değil. Kendine müslüman bir baba figürü. Çocukla ilgilenmeyecek, evle ilgilenmeyecek, eşiyle ilgilenmeyecek ama kendi hobileri için zaman bulacak para harcayacak. Böyle baktığımızda hak ediyor.
      Kadın figürümüz ise hem çalışıp, hem de çocuk ve ev işleriyle ilgilenmek zorunda kaldığı için harap olmuş bir kadın figürü. aynı zamanda evin en büyük kızı, büyük kız anne/babaya bakmakla yükümlü kız. Onun ağırlığını da taşıyor, yapamıyor diye de kendi kenidini yiyiyor. Bir düzen sahibi değil. Bir de kocasına dominant. Bunu da sanırım annesinden almış, anne ile kızı aynı yaradılışta. O yüzden iki cambaz bir ipte oynayamıyorlar. Sık sık kavga ediyorlar. İkisi de adamı dövüyor. Laf söylüyor, küçültüyorlar. Haklılar da ama fazla yapıyorlar.
      Babaya yani dedeye gelirsek; Dede paçayı zamanında bu kadına kaptırmış. Şimdi ne derse desin o kadını tutamaz. Hepimiz günlük yaşantılarımızda bunları bir nebze yapıyoruz. Canım cicim diye başlar, kadın veya erkek birbirini şımartır, sonra da önünü alamaz. Belli bir zaman sonra genelde kırkından sonra çekememeye başlar ama iş işten geçmiştir. Bu adama bu olmuş. Kadını şımartmış veya dizginleri onun eline bırakmış. Çalışma hayatıyla daha çok vakit geçirmiş, ev hayatı yok. Sonra eve gelince de bir bakıyor ki. Kadın evin kralı. Neden? Kendi yaptı çünkü. Al sana para, tamam bildiğin gibi yap, sen eğit, sen gönder, sen bilirsin, sen yaparsın, sen benim biriciğimsin falan filan. Şimdi geldi bu saatten sonra hanımı düzeltmeye, yaş 65 olmuş, artık bu kadın değişirmi? Değişmez. adam da kızıyor ama yine onun dediklerini yapıyor. Engelleyemiyor. Üstüne üstlük kadın adamdan ziyade başka adamlara karşı ilgili. (Usta olayı)
      Böyle olunca ne yapıyor adam kızım durum bu. Ben yapamıyorum. Yani suç bende değil. Özür dilerim. Yani olayı da gerginliği de böyle çözümlemek istiyor. Kendisini gelini karşısında mahcup hissetmiş ya da kötü göstermek istemiyor. Ben onun gibi değilim diyor. Ama suç ortağısın aslında. Şimdi o anneyi kim tutacak. Kimse tutamayacak. Biraz abartılı ama bence bu olaylar her zaman sıkça yaşanan olaylardır. Gelin kaynana, Damat kaynana, veya kaynata olayları. Bilindik şeyler. Bence senarist abartmasa çok doğru yerlere de temas ediyor. Yine uzattım kusura bakma. Yazmayı sevdiğime ver. Konuşur gibi yazıyorum.

  • Cevapla

    Belgin

    16 Mayıs 2019
    01:55

    Ceo, benim düşünceme göre Mi Ri yi korumak amacıyla ABD ye göndermek istiyor.Zaten önceden para bırakıp ABD ye gönderilmesini istemesinin de nedeni oydu.Ceo , Başkanın bir kızgınlık anında Mi Ri ye kötülük yapacağını biliyor.Bunu başkanın kendisinden nefret ettiği için kızından intikam alacağını düşünüp korkuyor.

    • Cevapla

      Hassann

      16 Mayıs 2019
      12:00

      CEO Mi Ri.yi evlatlık verdiği andan itibaren Amerikaya göndermek istiyor. Çünkü evlenirken kızı olayı için söz vermiş, sanırım bir belge imzalamış. Eğer kızı olayı olursa. Yani kızına dönerse, Kızım derse, onu yine nüfusuna geçirirse gibi. o zaman hisseleri, malları elinden alınacak. Yani kocasından doğan haklar birbir gidecek. 28 yıllık emeği sıfırlanacak. Burda olay ya parayı seçeceksin ya da kızını olayı. Maddi manevi gibi. Eğer ki birşeyler imzalayıp söz vermese bu kadar rahatsız olmazdı. Şimdi iki arada bir derede kaldı. Çok sıkıntılı bir dönem geçiriyor. Olaylardan haberdar Park da diyorki nasıl kızını tanımazsın. Yani tanıyıp hemen önlemini alman gerekirdi. Olay dillendi. Şimdi ne yapacağız.
      Şimdi siz olsanız ne yaparsınız. Parayı mı yoksa kızınızı mı seçersiniz bu bir.
      İkincisi senin dediğin olay, kızına zarar verebilirler. Nedeni de şu. İmzalanmış bir kağıt yoktur ortada sadece SÖZ vardır. Sözü yerine getirmezse diye kızı tehdit olarak kullanabilirler. Kim bunlar BAŞKAN ve avanesi. Sanırım Amerikadakiler.
      Orda da aç gözler bekliyor. Şimdilik orada duruyorlar. Tae Ju varis olacak denince hepsi üşüşecekler diye düşünüyorum.
      Burada kadını eleştirdiğimiz yön maddi düşünmesidir. Kızını koruması doğal. Ben de olsam öyle yaparım. Ama gerçeğini bilmiyoruz. Bu söylediklerim öngörü. Çünkü Başkan ne dedi. Kızını kolayca bırakabilen bir annesin sen. Yani onu terkettiğine göre her şeyi yapabilirsin. O gözle bakıyor bu kadına.
      Kadın da hırslı. Şunu söyleycem. Yani kızını bıraktığını herkes biliyor. Ailedeki herkes manasında. Şimdi gazetecide öğrenmiş bunu kaşıyor. Sanırım başkan yaptırıyor.
      Bu demektir ki. Bu kız olayı çok konuşulmuş, öyle bir karar alınmış, eğer aksi olursa bir takım yaptırımlar olacağı kendisine söylenmiş. Bu budur. Ama detayını sonraları öğreneceğiz.

      • Cevapla

        Belgin

        16 Mayıs 2019
        21:54

        Teşekkürler.Ben kızı için bir anlaşma izladığını bilmiyorum,orasını atlamışım.Ceo başkandan çok fazla korkuyor bence daha izlemedik ama ilerleyen bölümlerde adamın çok zalim bir adam olduğunu göreceğiz.Ceo nun para düşkünü olduğu konusunda hemfikirim öyle olmasa ne olursa olsun çocuğunu terk etmezdi.Ayrıca Han Tae Joo yu da kullanması beni rahatsız ediyor.

        • Cevapla

          Hassann

          16 Mayıs 2019
          22:16

          Yanlış anlaşılma oldu. Anlaşma imzalama sahnesi yok zaten. Bu benim öngörüm yani kızını terketmesini istemişler ve bir daha da kızıyla görüşürse veya nüfusuna geçirir de onunla yaşarsa vb. yani kızıyla ilgili bir anlaşma yapmış ki böyle davranıyor dedim ben. Öyle birşey olmasa rahat olurdu. Rahatsızsa nedeni nedir. Eğer kızını kabul ederse elindeki hisseler ve mallar alınacak, kocasının vasi haklarını yitirecek dedim. Böyle birşey olabilir manasında.
          Dediğimiz gibi para veya mal ya da bir menfaati yoksa 28 yıl neden bunların kahrını çeksin, dediğin gibi başkan çok kötü birisi. Daha dişlerinin tamamını göstermedi, gösterdiği an kadın biter. O da biliyor bunu ve çok korkuyor.
          ikinci seçeneğim de kızı ile ilgili SÖZ verdi. Yazılı yok, sözlü var. o zamanda kızın hayatı tehlikeye giriyor. Yani kızı ifşa olursa başkan onu kızıyla tehdit edibilir. Onu kaçırabilir, zarar verebilir veya anneye karşı herhangi bir şekilde kullanır.
          Bunlar benim tahminlerim. Öyle bir sahne olmadı. Sadece Başkanın, CEO.nun ve Müdür Park.ın konuşmalarından çıkarım yaptım.

          • Belgin

            16 Mayıs 2019
            23:51

            Şimdi anladım acaba ben bir sahne mi kaçırdım diye düşündüm.İlerleyen bölümlerde yavaş yavaş ortaya çıkacaktır ben en çok Ceo nun evlendiği adamı merak ediyorum.Başkanın kardeşiyle bu kadınla hangi şartlar altında evlendi.İçimde ki his onun Başkandan daha iyi biri olduğunu söylüyor.Ölümünü de tam anlamadık acaba doğal bir şekilde mi yoksa kaza falan mı.Nedense adamı hiç görmedik.Kocasının çocuğu yok mu acaba olmadı mı.Adam ölünce şirketteki hisseler ve adamın malları kadına mı kaldı orası da daha sır.Ceo ile Çorbacı kadının yakın bir akrabalığı olmalı yoksa insan tanımadığı birine bırakabilir mi .

          • Hassann

            17 Mayıs 2019
            00:39

            Evet. Ben de aynı senin gibi düşünüyorum. Ama tam karar veremedim. Gerçekten kocası iyi bir adam diye düşündüm baştan. Ama kızını niye istemedi olayına girince o adamı da sevmedim. Bir kadını sevebilirsin ama çocuğundan ayrıl da gel demen doğru mudur bilmiyorum. Bazıları böyle şeyler ister. Şimdi ahkam kesmeyeyim ama ben normal bakmam.
            Zaten başkan da bunu ona söyledi. Sen kızını terkeden bir kadınsın. Kinayeli ve böyle birşeyi yapan kişi herşeyi yapabilir manasında. Benim anlamamı söylüyorum.
            O yönden bakarsak adam pek makbul biri değilmiş bana göre. Burada benim anladığım kadarıyla daha önceleri yetkili kişi sanki bu kadının kocası imiş. Bir çok şeyi bu kadına bıraktı büyük ihtimal ki kardeşi başkan olunca bu kadını kullanmış, yani şimdiki başkanı söylüyorum. Bu kadında elindeki varlıklar nedeniyle bu adamdan çok şey beklemiş, baştan destekledi herhalde sonrada dedi ki yav ben atılacak mendilmiyim, yıllardır seni destekliyorum. Para bende, mal bende, hisse bende. Ama ben pasifim. Eee o zaman seni CEO yapalım sen sus demiş gibi geldi bana. Şimdi Başkan bundan kurtulmak istiyor. Çok sevdiği Tae Ju.yu öne sürüp kadından kurtulma yolunda, neden Tae Ju bu kadına anne diyor. Başkan da Tae Ju.dan yana tavır koyuyor. Ki hisseler bölünmesin. Ama aslında öyle değil. Ne Başkan ne de CEO Tae Ju.yu istemiyor. Bunu ilerleyen bölümlerde daha da iyi anlayacağız. CEO.nun planları var. Ancak kızı meydana çıkınca planları bozuldu veya aksadı. Şimdi ona çözüm arıyor. Başkansa bunun birşeylerin peşinde olduğundan şüphe duyaraktan KIZI kozunu oynuyor. yani gazeteci vasıtasıyla, şimdi Park vasıtasıyla ama PARK SÖYLEMEYECEK. Yalnız bunu Başkan öğrenir ama biraz zaman geçecek. Başkanın amacı ise Amerikadaki çocukları. Tae Ju değil. Günü geldiğinde onu def edecek. Bunu da bu kadının üstüne atacak. Onun da öyle bir planı var. Şimdiden sakın annene güvenme telkininde buluyor. Oynuyor yani. Tae Ju.da ne diyor. Ben senin yanındayım anne, babam öyle söylese dahi. Bunları iyi okumalıyız. İki cambaz oynuyorlar. Piyonlar şimdilik Tae Ju ve Mi Ri. Ama yakında Ben kırkıncı bölümlerde bekliyorum. Amerikalılar da ortaya çıkacak ve ortam iyice karışacak. Ayrıca hiç hesapta olmayanlar da olabilir. Çünkü bu dizide gördüğümüz bütün aileler birbirleriyle ilişkili. Akraba da olabilirler veya birşeylerle birbirlerine kesinlikle bağlantılı. Yani Kitapçı çocuk dahil buna. Hepsinin birbirleriyle ilintileri var. Bunlar yavaş yavaş çıkacak. Dedi dersin.

          • Belgin

            18 Mayıs 2019
            00:33

            Yorumunuz, çok mantıklı.Kocası evlenirken çocuğu kabul etseydi Ceo da çocuğu çorbacı kadına bırakmazdı. Sebebi ne olursa olsun annenin çocuğunu bırakması hiç bir şekilde mazur görülmez ,çok hatalı.Evlendiği adam da Ceo ya çocuğunu bıraktırdıysa onu zorladıysa sanki çocuksuz bir kadınla mı evlenmiş oluyor.Gerçeği saklamış olsalar bile zaten zamanla gerçekler ortaya çıkacaktır.

          • Hassann

            18 Mayıs 2019
            14:06

            Evet maalesef böyle bir olay var. olayın aslını bilmiyoruz ama çocuk olayı dayatılmış, kim, kimler tarafından ve ne için? Sanırım o da vasiyete dahil olmasın diye yapılmıştır. Çünkü aileye giren herkes bir hisseye sahip olur ve oy hakkı vardır. Öyle olunca birileriin hissesi azalır birilerinin artar.
            Sanırım o zamanlar Başkanın oğluda yeni doğmuş ya da iki yaşında filan Çünkü Mi Ri.den dizide 4 yaş küçük görünüyor. aslı 10 yaş. Başkan da o zamanlar kendi çocuğu erkek diye ısrar da etmiş olabilir. Sonradan tüm gerçekleri öğreneceğiz. Ama bir de şöyle bir laf söyledi, sen çocuğunu terkeden bir kadınsın. Senden herşey beklenir. Yani bunu söyleyince kadın ona karşı bir tepki vermedi. Yani senin yüzünden demedi. Bu demektir ki kocası istememiş. Nedenini bilmiyoruz. Bana sorarsan nedeni bir başka çocuğu daha olabilirdir. Bakın bu ilişkiler yumağı çok karışık, hiç ummadığımız kişiler kardeş çıkacak kimileri akraba olduklarını anlayacaklar. Yani kocasının bildiği ama CEO.nun bilmediği veya ilgilenmediği sormadığı bir çocuk daha olabilir. O nedenle çocuğunu etkilememesi için bir başka çocuğu istememiş olabilir. Bu çocuk mesela Yayıncı çocuk olabilir. Ya da bu yayıncı çocuğun babası CEO.nun ilk kocası olabilir. Bunlar öngörü gerçek değil yanlış anlaşılmasın.
            Yalnız şu var. CEO.ya Mi Sun Yenge diye hitap ediyor. Bu demektir ki kendilerinden birinin karısıymış bu ve bu nedenle çocuğunu bunlara bırakmış, tanışıyorlar daha önceden yani. Ama eski koca profili yok ortada. Belki de istenmeyen bir çocuk olabilir. Evlilik dışı. Ama kadının da tanıdğı kimse yoktur. Bunlara bırakmıştır. Zaten kadını hiç sevmiyorlar. Para için alıyor Sun Ja. ve dikkat edersen görüntülerde teslim etmeden kaçıyor. Yani o kış gününde kapının önüne bırakıp kaçıyor. Yüzleşemiyor. Yani kadına kötü gözle baktıkları için abisinin, kardeşinin, kocasının kardeşinin her kimse yani akrabasının karısı bu ve o adamı da terketti başkasıyla oldu bir çocuğu oldu. Bıraktı ve kaçtı gibi de olabilir. Yani alternatif çok. Bunları söylememden maksat sevilmeyen ve istenmeyen bir YENGE olmasıdır. Belki de hiç alakası olmayan bir şeydir. Yanlış anlaşılmasın. Tamamen olaya göre yorum/tahmin yapıyorum.
            Gerçekleri yavaş yavaş öğreneceğiz.
            Dikkat edin, bu hafta yayıncının babası yine gündeme geldi ve yayıncı aile kavramına balıklama atladı. Yani çocuğun bir ailesi yok. Babasını biliyor ama annesi ortada yok. Anlatabiliyormuyum. Şimdi bunları okuyanlar ya gerçek sanıyor, yada sadece size yazdığım için bir gün sonra SPOI diye bunları yazıyorlar. Ben söylemiştim diye de yorum yapıyorlar. O yüzden yazmak istemiyorum ama yeri geldiği için söylemek zorunda kalıyorum. Yani yakında bu olay da deşilecek.Yayıncının annesi kim? Sun Ja.nın kocası kim? izleyin çok enteresan şeyler olacak, bazılarına çok şaşıracağız.

          • Belgin

            18 Mayıs 2019
            21:14

            Dizi çok bölüm olunca doğal olarak yavaş ilerliyor.Ben de yayıncı olan, ölen baba dan çok hikaye çıkacağını düşünüyorum.Yayıncının oğlu Ki Tae Young u çok beğenirim ,yazık bu dizide de biraz geri planda kalmış belki ilerleyen bölümlerde onunla ilgili konu gelişirse biraz rolü artar ama şu anki rolü yetersiz.Ben baş role de uygun buluyorum dizide baş rol oynasaydı yakışırdı. Haklısınız karakterlerin bazılarının babası hakkın da bazılarının da annesi hakkında şu ana kadar bir bilgi yok.Mi Ri nin babasını sormaması bana ilginç geliyor acaba bilgisi var mı.Belki ölmüştür.Belki de zengin bir adamın çocuğu ve aileden saklanan bir çocuktur.İlerleyen bölümler de ortaya çıkmaya başlayacaktır.

          • Hassann

            18 Mayıs 2019
            21:35

            Evet katılıyorum. Ki Tae Young.un rolü zayıf. Bu dizide başrol olsaydı hem de yaş olarak da yakışırlardı.
            Babası ile ilgili yani bence ailesiyle ilgili diyelim bilinmeyenler var. o da annesinden hiç söz etmiyor. Mi Ri de annesini buldu ama babasını sormuyor.
            O yüzden anlattığım şeylerin olması kaçınılmaz. Yani bunların altında birşeyler var. Senarist bunları yavaş yavaş ortaya çıkaracak. Ve dediğim gibi şaşırtıcı şeyler de öğreneceğiz. Burda gösterilen bütün aileler birbirleriyle tanıdık, akraba, ilişkili nasıl adlandırırsan yani. O nedenle bazıları kardeş çıkabilir, bazıları yeğen olabilir. Kimisinin annesinden, babasından birşeyler kalmış, geçmiş olabilir. İlginç şeyler. Biraz sabredeceğiz tabii ki.

kore dizileri